Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.8Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

59 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 10Fred Gundlach05-07-2015

Portugese gastvrijheid door Nederlandse eigenaars

Een waar genoegen om je te kunnen laven aan de gastvrijheid van Wil en Huub. Hun domein ligt prachtig in het niet toeristische gedeelte van Portugal en hun zorg voor de gasten is hartverwarmend. Genieten van een heerlijk ontbijten, aanschuiven bij een fantastisch viergangendiner, alles is mogelijk. Voor wandelaars en sporters is het heerlijk in- en ontspannen, genietend van de prachtige natuur. Een aantal mooie plaatsen (Coimbra, Porto) zijn redelijk snel bereikbaar en bieden de mogelijkheid tot mooie uitstapjes.

• 9H. de Veer23-05-2015

Romantisch landhuis met veel comfort

Prachtige landhuis met uitzicht over de wijngaard. Zeer ruime kamers authentiek ingericht met comfortabele badkamer. Zwembad, sauna en buiten jacuzzi. De eigenaars doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken.

Met vrienden

• 10Hennie 13-05-2015

Bathroom with a view

In een prachtig groene omgeving geven Wil en Huub veel liefdevolle aandacht aan hun gasten en hun wijnboerderij. Een prima plek om ook alleen op vakantie te gaan. Het eten, de wijn en het gezelschap is er prima. De kamers en badkamers zijn royaal. Het uitzicht is fantastisch. Wil en Huub zijn op een prettige manier aanwezig zonder opdringerig te zijn. Een plek om me heerlijk vrij te voelen.

Alleenreizend

• 9Roelof Prij31-08-2014

Fantastische plek

De eigenaren, enthousiaste - en fijne mensen. Een zeer ontspannen verblijf en de nodige kennis verkregen van het maken van wijnen. Heerlijk gegeten.

• 10Familie Van den Abeele - Waerniers26-08-2014

Een plekje om nooit meer te vergeten!

Een rustig en sfeervol plekje, midden in Portugal. De tent waar we verbleven was goed uitgerust en heel gezellig, met een fantastisch uitzicht over de wijngaard en de bossen van het domein. In de omgeving is voldoende te beleven, van geschiedenis, over cultuur, ontspanning tot gastronomie. Huub en Wil zijn twee bewonderenswaardige mensen die zelf evenveel genieten van het ontvangen van hun gasten als de gasten van hun vakantie. De maaltijden die we daar gegeten hebben waren voortreffelijk. Ook hun wijnen zijn meer dan het vermelden waard. En na de maaltijden werd nog wat tijd vrijgemaakt om gezellig na te praten en om vol bewondering en verwondering naar hun verhalen te luisteren. Kortom, een heerlijke vakantie !!!

Met oudere kinderen

• 10Dave Brands21-08-2014

Heerlijke pleke gerund door fantastische mensen.

We hebben een weekje in de Safaritent gelogeerd met twee kids (6 en 8 jaar). Ofschoon er geen andere kinderen waren, hebben die zich niet verveeld. De tent is fantastisch, volledig ingereicht en biedt een fantastisch mooi uitzicht over de wijngaard. Je komt niets te kort. We hebben speciaal genoten van de ligging, verse broodjes, de kookkunst van Wil, de wijnkennis van beiden (en het proeven) en vooral de fantastische persoonlijkheden van Wil en Huub. Het domein is een prachtige biologische wijnboerderij die in een mooie omgeving ligt. Er zijn vele mooie stadjes, wandelingen en zwemplekjes te vinden in een half uurtje rijden afstand.

Met jonge kinderen

• 9hanneke18-08-2014

Heerlijke plaats, geweldige mensen!

Mooi landhuis met een prachtige tuin en wijngaard. De principes vanwaaruit hier gewerkt wordt zijn erg sympathiek en goed te merken tijdens het verblijf. Veel oog voor details, erg gastvrij, respect voor de natuur, liefde voor hun mooie product (wijn) de bomen en de omgeving.

• 10Marjolein Muller04-08-2014

Geweldige plek!

Een super verblijf bij Wil en Huub. Prachtig uitzicht over de wijngaard en de achterliggende heuvels. Zalig gegeten (zowel het diner als het ontbijt) en bijna alles werd door Wil zelf gemaakt (lamsstoofpot, sinaasappeltaart, jam, yoghurt). En enorm genoten van de heerlijke wijn (door hen geproduceerd). Goede tips over de omgeving gekregen bijvoorbeeld de waterval Fragas de S.Simão.

Met oudere kinderen

• 8p.smits21-06-2014

Natuur, wijn en rust

Huub en Wil Lenders hebben in Midden- Portugal een mooi gerestaureerd landhuis met mooie ruime,gastenkamers en dito badkamers.Helemaal in Portugese stijl. Ontbijten kun je in de fraaie tuin. Daarachter ligt de 12 ha wijngaard van Huub. Hij verbouwt zelf wijn en kan vol passie de gasten rondleiden en laten proeven. De accomodatie ligt in een schitterend natuurgebied, dat zich leent voor mooie wandelingen. Je moet wel enig bochtenwerk verrichten om er te komen. In het plaatsje Nesperal zijn geen voorzieningen en wil je ergens gaan eten moet je de auto nemen en gauw een 20 km rijden. Op sommige dagen worden maaltijden geserveerd bij Huub en Wil. De Albergue ligt op een uur a anderhalf uur rijden van steden als Tomar en Coimbra. een aanrader voor wie het binnenland van Portugal wil zien en van rust en wijn wil genieten

Met vrienden

• 9Peter900017-06-2014

Een fantastische plek voor een heerlijke vakantie.

We hebben een week in een van de twee villatenten vakantie gevierd. Een luxe villatent met eigen sanitair (zeer bijzonder, want buiten!) met uitzicht over de wijngaard waar de tenten op staan. Ultieme rust met een uitzicht welke op een ansichtkaart thuis hoort. De Nederlandse eigenaresse is zeer gedreven om haar bezoekers een fijne tijde te bezorgen en houdt het kleinschalig en persoonlijk. Onze verwachtingen zijn overtroffen!

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)