Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.8Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

59 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 10Albert en Jeanet Krikken19-08-2016

Heerlijke ervaring bij bijzonder gastvrije mensen!

Heel mooie ervaring op super locatie bij heel lieve mensen Huub en Wil. We hebben er een heel mooie week gehad en genoten van de gastvrijheid! We hadden een mooie kamer met ruime luxe badkamer en heerlijk balkon met uitzicht over de wijngaard. Elke morgen een heerlijk ontbijt van verse producten uit de omgeving elke Morgen geserveerd door een altijd vriendelijke gastvrouw. Ook wordt er enkele keren per week een heerlijk 4gangen diner bereid voor de gasten Van hoofdzakelijk verse streekproducten. In de omgeving is veel te zien en door de centrale ligging in Portugal zijn er veel mogelijkheden voor dagtochten door een groot deel van het land. Tijdens ons verblijf in Augustus was het wel erg warm maar binnen in het huis was het lekker koel door de muren van bijna een meter dik. Al met al een echte aanraden voor een zeer redelijke prijs voelden wij ons heerlijk verwend.

• 9Eric en Els Hamburg09-07-2016

Gastvrij, authenthiek gebouw, prachtige ligging

Geweldige gastheer en gastvrouw, heerlijk gegeten en ook genoten van de rondleiding door de wijngaard en proeverij. Behulpzaam bij uitstapjes in de omgeving. Heerlijk ontbijt in prachtige en sfeervolle tuin.

• 10Joke en Arie van't Hoff22-06-2016

Een paradijselijk onderkomen !

Niets op aan te merken. Bijzonder hartelijk ontvangst , voelden ons helemaal thuis op deze unieke plek. Heerlijk Portugees diner in de eetkamer van Wil en Huub. Ontbijt heel goed verzorgd buiten aan een lange tafel. Het lunchpakket voor de wandeling verrassend !! Wat hebben wij genoten !!!!

• 10Willy Gillissen21-06-2016

Een bijzondere vakantie bij bijzonder mensen.

Uitstekend verzorgde Ouinta. Te gast bij een Nederlands echtpaar op een groot landgoed wijngaard. Eigenaren Wil en Huub doen er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Zo persoonlijk en hartelijk heb ik het nog niet eerder ervaren. En....heerlijke zelf gebottelde wijn uit hun wijngaard.

• 9Janny16-05-2016

Fantastisch!

Goed verzorgde en ruime kamers op een mooie verzorgd landgoed. Gastvrije ontvangst door Huub en Wil, die een heerlijke maaltijd en een prachtig ontbijt - buiten aan de molensteen - verzorgden. Top!

Met vrienden

• 10Liesbeth en |Wim07-05-2016

Superlocatie!

Zeer ruime en mooi ingerichte kamer. Badkamer met mooi en goed functionerend sanitair én uitzicht op de bergen. We hebben zelden gedoucht met zo'n mooi uitzicht. Wil en Huub zijn zeer hartelijke mensen die zorgen voor een hartelijke ontvangst en een zeer goed ontbijt en diner. Toen wij er waren was het 's avonds nog te koud om buiten te dineren. Daardoor werd het diner opgediend in een prachtige met kaarsen verlichte eetkamer. De eigenaren van het B&B Wil en Huub hebben een wijngaard en de wijn die zij produceren en dus ook schenken is werkelijk voortreffelijk. Er zijn tuinstoelen, waarin je mét uitzicht op de wijngaard en de omringende bergen het gemakkelijk een dag kunt uithouden. Ook kun je prachtige wandelingen maken in de omgeving. Verder is het een zeer rustige locatie. Je hoort alleen de bijtjes zoemen en de vogeltjes fluiten. Heel af en toe komt er een auto of scooter langs, maar die kun je op één hand tellen. Kortom, wat ons betreft: een superlocatie.

• 9Carlien04-05-2016

Fantastisch mooi.

Alles was goed: de accommodatie, de ligging, de kamers, het eten, de gastvrijheid en de heerlijke biologische wijn! Oh ja, en niet te vergeten: het weer.

Met vrienden

• 10Irma van der Harst14-09-2015

gastvrij

Prachtig huis in een heel rustige, landelijke omgeving. De ontvangst is heel gastvrij en je wordt echt verwend. Het ontbijt is geweldig met eigen gemaakte yoghurt, fruit van eigen terrein (de vijgen waren spectaculair) en alles is heel zorgvuldig en mooi opgemaakt. Wil verzorgt haar gasten! Zij organiseerde een diner met typische Portugese lokale producten. Ook een aanrader. Een echt pluspunt is de eigen biologische wijngaard waar je kan worden rondgeleid en uiteraard ook de eigen wijnen kan proeven. Wij hadden het geluk dat de witte druiven geplukt werden zodat het hele proces nog eens ter plekke werd uitgelegd door Huub die daar ook weer alle tijd voor nam. De kamer was zeer ruim en licht met heel veel traditionele details. Wij hebben er vier fantastische dagen doorgebracht.

• 9Els en Leen van Dijk30-08-2015

fantastisch

De ontvangst was allervriendelijkst, het verblijf aangenaam en interessant. De gastvrouw en -heer namen alle tijd op ons op de hoogte te stellen van de activiteiten op de quinta, m.n. de wijnbouw en de bottelarij. Op het landgoed kan ook nog gesurviveld worden door sportivelingen. Het is een uitstekende plek om te 'onthaasten'..en het is een prachtige omgeving.

• 10Ssakia Hageman18-07-2015

Perfecte plek om te genieten

Wij verbleven ruim twee weken in een van de twee safaritenten. Wat een geweldige locatie om tot rust te komen en te genieten van de prachtige quinta en de omgeving. Wil en Huub hebben hier een heel bijzondere accommodatie. We hebben genoten van ons uitzicht over de wijnranken, de stilte, het douchen met uitzicht op de hemel en de heerlijke wijn die zij produceren. De quinta is heel mooi en authentiek. Het grote terras met bomen en het schaduwhuis is een fantastische plek voor ontbijt en om 's avonds te eten. Wil heeft tijdens ons verblijf een aantal keren heerlijk gekookt. Wij kwamen tot rust omdat de alles ertoe bijdroeg de dagen over je heen te laten komen. Zittend voor onze tent hoefden wij niets meer dan genieten. Wil en Huub zijn erg fijne mensen. Ze bieden gastvrijheid in de meest brede zin: we voelden ons geen gast. Een absolute aanrader om het ritme van het drukke bestaan los te laten en je laten leiden door wat de dag je biedt.

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)