Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.8Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

59 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 10Hennie 13-05-2015

Bathroom with a view

In een prachtig groene omgeving geven Wil en Huub veel liefdevolle aandacht aan hun gasten en hun wijnboerderij. Een prima plek om ook alleen op vakantie te gaan. Het eten, de wijn en het gezelschap is er prima. De kamers en badkamers zijn royaal. Het uitzicht is fantastisch. Wil en Huub zijn op een prettige manier aanwezig zonder opdringerig te zijn. Een plek om me heerlijk vrij te voelen.

Alleenreizend

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)