Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.8Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

59 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 9Gerrit en Wilma22-06-2019

heerlijk

Prachtige locatie, heerlijk gegeten

• 2018
    10Janneke01-06-2018

Fantasisch!

Geweldige idylische plek! Huub en Wil hebben een prachtige wijngaard. Ze zijn ontzettend gastvrij hebben heerlijke wijnen en het eten is super. Wij hebben een fantastische tijd bij hun gehad!

• 2017
    9Maarten Delwel10-10-2017

Super fijn en leuk verblijf !

Een zeer originele en authentieke plek, met een top gastvrouw en -heer. Hele fijne sfeer. Alles is tot in de puntjes verzorgd.

• 10Leonie29-05-2017

De gastheer\vrouw bieden een unieke 'ervaring' .

Zeer betrokken gastheer\vrouw die er plezier in hebben om je kennis te laten maken met hun levensstijl, de lokale keuken en het wijnbedrijf dat zij voeren. De kamers hebben een eigen sfeer en stijl. Eén kamer bevindt zich in een bijgebouwtje ; het ligt naast een appartementje voor meerdere personen. handig om dit te weten en wellicht het gebouwtje met bekenden te delen. prachtig uitzicht over de wijngaarden en het herenhuis. De beste maaltijd die wij in Portugal hebben genuttigd werd gekookt door Wil en Huub. Een bijzondere ervaring mede door de persoonlijkheden van deze gastvrije mensen.

• Oude reviews

9Janny16-05-2016

Fantastisch!

Goed verzorgde en ruime kamers op een mooie verzorgd landgoed. Gastvrije ontvangst door Huub en Wil, die een heerlijke maaltijd en een prachtig ontbijt - buiten aan de molensteen - verzorgden. Top!

• 9Carlien04-05-2016

Fantastisch mooi.

Alles was goed: de accommodatie, de ligging, de kamers, het eten, de gastvrijheid en de heerlijke biologische wijn! Oh ja, en niet te vergeten: het weer.

• 9H. de Veer23-05-2015

Romantisch landhuis met veel comfort

Prachtige landhuis met uitzicht over de wijngaard. Zeer ruime kamers authentiek ingericht met comfortabele badkamer. Zwembad, sauna en buiten jacuzzi. De eigenaars doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken.

• 8p.smits21-06-2014

Natuur, wijn en rust

Huub en Wil Lenders hebben in Midden- Portugal een mooi gerestaureerd landhuis met mooie ruime,gastenkamers en dito badkamers.Helemaal in Portugese stijl. Ontbijten kun je in de fraaie tuin. Daarachter ligt de 12 ha wijngaard van Huub. Hij verbouwt zelf wijn en kan vol passie de gasten rondleiden en laten proeven. De accomodatie ligt in een schitterend natuurgebied, dat zich leent voor mooie wandelingen. Je moet wel enig bochtenwerk verrichten om er te komen. In het plaatsje Nesperal zijn geen voorzieningen en wil je ergens gaan eten moet je de auto nemen en gauw een 20 km rijden. Op sommige dagen worden maaltijden geserveerd bij Huub en Wil. De Albergue ligt op een uur a anderhalf uur rijden van steden als Tomar en Coimbra. een aanrader voor wie het binnenland van Portugal wil zien en van rust en wijn wil genieten

• 9albert van wersch13-10-2013

Uitstekende wijn

Een heerlijk weekje gehad met meer dan voldoende mogelijkheden om je te vermaken. Mooie wandelingen gemaakt en veel gezien. Hou je niet van drukte of toeristische gebieden wil mijden dan kan je hier prima terecht. Als je hun wijn hebt geproefd wil je niet meer anders... Ons cijfer zegt verder wel voldoende........

• 9Jos 03-07-2013

Prachtige plek in mooie omgeving.

Wat een unieke plek in een klein dorpje. Zeer gastvrij ontvangen door Wil. Ze is een echte gastvrouw met een (biologisch) hart voor haar prachtige albergo. Heerlijk heeft zij voor ons gekookt. Lamsvlees van eigen lam, dat proef je. Iedere morgen een heerlijk ontbijt, buiten geserveerd. Afgewisseld met het vangen van de pony die uit de weide was ontsnapt, samen met de schapen. Actie in de vroege ochtend. De wijn die uit eigen wijngaard komt is uitmuntend, de rondleiding door de wijnmakerij geeft een goed beeld hoe Wil en Huub hun bedrijf uitoefenen. Met passie. De kamers, waaronder de tuinkamer zijn mooi ingericht met een goed bed en goede badkamer. Ook is Wil nog met ons naar een bijzonder eettentje geweest in Serta samen met Engelse gasten. Erg leuk. We zijn drie dagen geweest, die zijn voorbij gevlogen.

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)