Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.8Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

59 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 2018
    10Ewout14-10-2018

Fantastische plek op een wijngaard!

Fantastische plek op een wijngaard! De eigenaren Huub en Wil hebben ons een onvergetelijk verblijf bezorgd. Onze safaritent was van alle gemakken voorzien en had een prachtig uitzicht. Huub en Wil zijn heel aardig en vriendelijk en laten je alles van de wijngaard zien. Daarnaast hebben ze goede tips voor mooie wandelingen en uitjes in de omgeving. We hebben genoten!

• 9W.J. Bloemheuvel02-10-2018

Wij komen heel graag nog eens terug.

We verbleven hier in augustus 2018 en hadden een heerlijke tijd. De safaritent heeft prachtig uitzicht en een fijne veranda. Het terrein is prachtig, heerlijk om rond te zwerven voor de kinderen, en de omgeving is de moeite waard: overal zijn leuke rivierstrandjes te vinden, Coïmbra is een interessante stad. De eigenaren zijn geweldig gastvrij en behulpzaam, en door de gezamenlijke en heerlijke maaltijden (daar kun je op intekenen) ontstaat er een hele bijzondere, positieve sfeer. De wijn van het huis is zeer de moeite waard. Ons enige kritiekpunt is het (privé-)sanitair: het zou fijn zijn als dat beter afgesloten was aan de zijkant, zowel voor de privacy als vanwege de harde wind die soms 's avonds opsteekt.

• 8René Nass20-06-2018

Een bijzondere plek voor jong en oud!

We hebben een prachtige tijd gehad op het landgoed Quinta portela. We hadden een ingerichte safaritent voorzien van alle gemakken en uitzicht op de druivenranken. Douchen deden we onder de sterrenhemel. Huub en Wil, de eigenaren en gastheer/vrouw zijn erg behulpzaam en betrokken. Zo hebben we een rugdrager te leen gekregen zodat we met onze jongste zoon van 2 prachtige wandelingen konden maken in de wijde omgeving. De fluvials (zwemrivieren) op 15 minuten rijden zijn prachtig gelegen en verkoelend. We hebben genoten van de heerlijke biologische wijnen en van een 4 gangen menu dat door Wil is klaar gemaakt. Elke dag zelf sinaasappels plukken. Voor de kids ( 4 en 2) voldoende vertier op het terrein. Het terrein is spannend met een meertje en bos waar je doorheen kan struinen. Ze hebben schapen, pony’s en een paard. Een kast vol met spellen en een zandbak op een schaduwrijke plek. Kortom een mooie plek voor vakantie voor jong en oud!

• 2017
    9Sander01-08-2017

Prachtige wijngaard, mooi uitzicht vanuit Safaritent. Originele sanitaire voorzieningen bij tent! charmant zwembad met (betaalde) sauna en stoombad. Veel leuke rivierstrandjes in de omgeving en hele interessante dorpjes en steden binnen een uur rijafstand.

• Oude reviews

10Dave Brands21-08-2014

Heerlijke pleke gerund door fantastische mensen.

We hebben een weekje in de Safaritent gelogeerd met twee kids (6 en 8 jaar). Ofschoon er geen andere kinderen waren, hebben die zich niet verveeld. De tent is fantastisch, volledig ingereicht en biedt een fantastisch mooi uitzicht over de wijngaard. Je komt niets te kort. We hebben speciaal genoten van de ligging, verse broodjes, de kookkunst van Wil, de wijnkennis van beiden (en het proeven) en vooral de fantastische persoonlijkheden van Wil en Huub. Het domein is een prachtige biologische wijnboerderij die in een mooie omgeving ligt. Er zijn vele mooie stadjes, wandelingen en zwemplekjes te vinden in een half uurtje rijden afstand.

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)