Bed and Breakfast
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

7 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) in het Nederlands

super relaxed

ivonne
7-10-2019

super mooie omgeving en heerlijk rustig. Hub kan erg goed vertellen over de wijnene en je mag ze ook proeven. Gastvrij verblijf, zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige ambiance

Margreet
20-8-2018

We kampeerden één nacht op deze mooie boerderij die biologische wijn produceert. Sinds kort zijn enkele mooi gelegen kampeerplekken gerealiseerd met een prachtig groen grasveld! De eigenaar geeft een levendige rondleiding over de wijnbouw op de boerderij!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Een plekje om nooit meer te vergeten!

Familie Van den Abeele - Waerniers
26-8-2014

Een rustig en sfeervol plekje, midden in Portugal. De tent waar we verbleven was goed uitgerust en heel gezellig, met een fantastisch uitzicht over de wijngaard en de bossen van het domein. In de omgeving is voldoende te beleven, van geschiedenis, over cultuur, ontspanning tot gastronomie. Huub en Wil zijn twee bewonderenswaardige mensen die zelf evenveel genieten van het ontvangen van hun gasten als de gasten van hun vakantie. De maaltijden die we daar gegeten hebben waren voortreffelijk. Ook hun wijnen zijn meer dan het vermelden waard. En na de maaltijden werd nog wat tijd vrijgemaakt om gezellig na te praten en om vol bewondering en verwondering naar hun verhalen te luisteren. Kortom, een heerlijke vakantie !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige plek!

Marjolein Muller
4-8-2014

Een super verblijf bij Wil en Huub. Prachtig uitzicht over de wijngaard en de achterliggende heuvels. Zalig gegeten (zowel het diner als het ontbijt) en bijna alles werd door Wil zelf gemaakt (lamsstoofpot, sinaasappeltaart, jam, yoghurt). En enorm genoten van de heerlijke wijn (door hen geproduceerd). Goede tips over de omgeving gekregen bijvoorbeeld de waterval Fragas de S.Simão.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schittendre plek in authentiek Portugal

Marco Verbart
11-8-2013

Als je met je gezin van een luxe kampeer vakantie wilt genieten maar ook van de authenticiteit van het echte Portugal ben je bij de familie Leenders op het perfecte adres. Op het wijn domein Albergue do Bonjardim voel je je echt een gast en geniet je volop van de faciliteiten die het domein je te beiden heeft. Wij kamperen al jaren luxe maar deze plek met haar eigen sanitair is tot nu toe het beste wat we tot nu toe hebben gezien. Het enthousiaste van de eigenaren en de leuke verhalen hoe zij hier terecht gekomen zijn geeft je direct een warm thuis gevoel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamperen! Het hoogtepunt van onze vakantie 2012.

Loek Heinsman
1-12-2012

De minicamping, 2 plaatsen, heeft een fantastisch uitzicht over de druivenranken van deze biologische wijnboerderij. De tuin, waar je heerlijk kunt zitten en waar je ook nog eens een heerlijke maaltijd kunt krijgen, is een oase van rust. Je maakt gebruik van de sanitaire voorzieningen in de boerderij / herenhuis en deze zijn uitstekend. De camping, de voorzieningen en de verzorging voelt als een eerste klas verwen plek. Tijdens onze rondreis door Frankrijk, Spanje en Portugal was deze camping de grootste verrassing. Wij zijn hier uiteindelijk 5 dagen gebleven waarbij zeker ook de omgeving een rol heeft gespeeld. Veel bezienswaardigheden en ook zwemmogelijkheden zijn makkelijk bereikbaar. Een toplocatie.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijsje op aarde!

wouter
11-5-2010

Gastvrijheid staat hier op de eerste plaats waardoor je optimaal kunt genieten van de natuur, de omgeving, het portugese platteland, de cultuur en ga zo maar door. Een echte aanrader om een weekje ( of 2) tot absolute rust te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) in Serta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)