Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.8Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

• Sauna
Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa

59 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 9Paul en Chantal13-06-2019

Fantastisch!

We zijn 3 nachten bij Huub en Wil geweest en we verbleven in het appartement. We hebben genoten van de gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en de rust. Huub en Wil doen er alles aan om je het helemaal naar de zin te maken. Fijne tips gehad en genoten van het eten en de heerlijke wijnen. Kortom een super ervaring en een prachtige authentieke omgeving. Wij komen zeker terug. Paul en Chantal

• 2018
    8Joris en Arianne07-10-2018

Hele mooie en gemoedelijke accommodatie

Hele leuke accommodatie. Fijne gastvrije ontvangst door de eigenaren Wil en Huub en fijn contact tijdens het verblijf. Verzorgde kamer en sanitair. Ontbijt wordt buiten in de sfeervolle tuin aan tafel geserveerd en is goed verzorgd. Eén avond met alle gasten een rondleiding gehad door de eigen wijnmakerij en daarna gezamenlijk genoten van een vier gangen diner, bereid door Wil met veel lokale producten en producten van eigen land. De omgeving is prachtig. Kortom: een fijn adres om een aantal dagen door te brengen.

• 9Martine11-06-2018

Overweldigende en Liefdevolle ervaring!

Wij hebben ons huwelijk gevierd bij Albergue do Bonjardim. We waren met zo’n 50 gasten die allemaal op of in de buurt van Bonjardim verbleven. De accommodatie is perfect georganiseerd. Huub en Wil en hun team staan 100% voor je klaar. De voorbereidingen van ons huwelijk vanuit Nederland waren super geregeld en er was fijn contact. Ze dachten mee en gaven ideeen. Het was een prachtige week. Fantastisch hoe iedereen om ons heen was maar er toch voldoende ruimte was om je eigen gang te gaan. Wandelen in het bos, lezen in de gezamenlijke ruimtes, zwemmen in het zwembad of de sauna. Huub en Wil zijn gepassioneerd over hun bedrijf, de wijn en Portugal. Ze kunnen prachtige verhalen vertellen en hun ervaringen delen. Ik kan iedereen aanraden om Albergue do Bonjardim te bezoeken en als je iets te vieren hebt,zeker doen! Onze huwelijksvoltrekking, de taart, de fadozangeres, het dinner en het feest. Alles was tot in de puntjes geregeld! Bedankt!

• 8Francis11-06-2018

Geweldiggg

Dit is een droom lokatie... vriendelijkheid ten TOP!

• 2017
    8Ad Henneveld & Maria Wubben30-10-2017

Een ervaring met een gouden rand!

Geweldige plek met zeer gastvrije gastgevers Wil en Huub. Naast hun uiterst vriendelijke en dienstverlenende benadering zijn ze op een bijzondere manier bezig met hun bedrijf. Daarbij hebben beiden de bijzondere gave om hun gasten te interesseren voor en te betrekken bij hun circulaire bedrijfsvoering!

• 8Mo en Jur16-10-2017

Oke, aardige mensen, wijn, rustig.

Exclusief, leuke wijntour, plek ook geschikt voor iets ouder publiek om te ontspannen, persoonlijk en op maat, Nederlandse prijzen. Ontbijt was een plaatje, zo uit de Libelle of magazine en zeer uitgebreid! Handig om vooraf te boeken dan krijg je een super en persoonlijk gastheerschap.

• 10Edith14-10-2017

Een echte aanrader

Geweldige dagen gehad. Je voelde je echt welkom, Heerlijk ontbijt met o.a. zelf gemaakte yoghurt. Heerlijk inpandig zwembad. De omgeving is erg mooi. Kortom een echte aanrader om relaxte dagen te beleven. Het voelde als een paradijs.

• 10Suijkerland12-10-2017

Uitmuntend

Een paradijs op aarde, gedreven door passie volle mensen die hun gasten graag meenemen in hun manier van leven. Lekkere maaltijden van biologische producten uit hun eigen omgeving. De gastheer en gastvrouw geven goede tips die aansluiten op de indivuele gast.

• 9Hans van Splunter09-10-2017

Topervaring

Een heerlijke week op de wijnboerderij van Huub en Wil. Hij vertelt gepassioneerd over zijn wijnen en hoe ze vorig jaar geëerd werden met de titel Portugees wijnbedrijf van het jaar. De wijnen zijn vurrukkuluk. Wil kookt geregeld heerlijke diners en maakt een vurrukkulijk ontbijt. Ze kan honderduit vertellen over de eigen-aardigheden van de Portugezen. De accomodatie is prima verzorgd en het terrein idyllisch. Dit nog samen met een grootse gastvrijheid en een goed gesprek. Een aanrader!

• 9Joke en Peter27-07-2017

Mooi, rustig, gezellig, erg fijn om hier te zijn.

Huub en Wil zijn betrokken en gastvrij. Weten veel van Portugal, het leven hier en geven goede tips over wat er te doen en te zien is. Het eten is heerlijk. Mooie wijngaard achter een karakteristiek huis. Bevlogen uitleg over biologisch wijn verbouwen. De wijn is overigens zeer aan te bevelen. Kortom: zeker een aanrader!

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)