11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

• Marco Verbart, 11-08-2013

In de buurt zijn allerlei beekjes en meertjes de zgn praias fluviais dit is echt fantastisch en iedere dag kun je een nieuwe bezoeken. Vlakbij is ook het grootste tempeliers kasteel van Portugal wat erg leuk is om met kinderen te bezoeken. Kortom als je een geslaagde vakantie beoog in een gebied waar nog geen massatoerisme is ben je hier absoluut aan het juiste adres

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

Isropa
    Isropa

• Martine Grootendorst, 29-04-2013

De heerlijke wijnen maken het diner af!

• Dave Brands, 21-08-2014

(zeker met kinderen) De vele zwemplekjes bij rivieren die in een boekje dat bij Wil te verkrijgen is samengevat staan. Viergangen diner met Huub en Wil. Wijnproeverij met tapas.

• Ssakia Hageman, 18-07-2015

We hebben zelf geen kinderen, maar we kunnen ons voorstellen dat het ook voor hen een heerlijke vakantieplek is. Al is het maar om 's ochtend de broodjes op te halen bij het hek of het bos dat ook bij de quinta hoort te verkennen. Er is ook een klein zwembad en een zandbak. Bovendien hebben Wil en Huub een prachtige plek voor een tent (met eigen sanitair) met een fantastisch uitzicht.

• Marjolein Muller, 04-08-2014

Als gezin fijn om in het voorwerkershuis te verblijven met 2 slaapkamers, 2 badkamers en een woonkamer met open keuken.

• H. de Veer, 23-05-2015

Op verzoek verzorgt de gastvrouw een prima diner en lunch en worden er rondleidingen gegeven over het landgoed en de productie van de wijn.Ook camperen (tent, camper) is mogelijk.

• Familie Van den Abeele - Waerniers, 26-08-2014

De wijnrondleiding en wijnproef zijn zeker een aanrader. Ook het slakken"feest" in het dorp was de moeite waard (lees: samen met de Portugezen verschillende soorten slakken met diverse bereidingswijzen gaan proeven en eten)

• Hennie , 13-05-2015

Aanrader is een bezoek aan Convento Christo in Tomar.