Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

9Fenomenaal

Portugal, Beiras, Serta

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

60 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 2019
    9Elly Hellemons10-11-2019

Fantastisch verblijf waar Puur het sleutelwoord is

Het is een verblijf waar je met een warme deken wordt behandeld. De omgeving is zo mooi en rustig dat je na een paar dagen echt helemaal relaxed bent geworden. De eigenaars Huub en Wil runnen samen het gehele verblijf met heel hun hart en ziel. Wij hebben er geweldig genoten, en heerlijk van de Portugese keuken kunnen proeven. Het ontbijt is met zorg bereid, en is bij goed weer heerlijk buiten. Tijdens je verblijf kun je er wijn en kook workshops krijgen, waardoor je nog meer inzicht hebt in hun overtuiging om hun huiswijnen op de biologische manier te kweken. Kortom voor ons een weekend om nooit te vergeten, waar ik het woord PUUR, het beste toe te passen vind.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8ivonne07-10-2019

super relaxed

super mooie omgeving en heerlijk rustig. Hub kan erg goed vertellen over de wijnene en je mag ze ook proeven. Gastvrij verblijf, zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Gerrit en Wilma22-06-2019

heerlijk

Prachtige locatie, heerlijk gegeten

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Paul en Chantal13-06-2019

Fantastisch!

We zijn 3 nachten bij Huub en Wil geweest en we verbleven in het appartement. We hebben genoten van de gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en de rust. Huub en Wil doen er alles aan om je het helemaal naar de zin te maken. Fijne tips gehad en genoten van het eten en de heerlijke wijnen. Kortom een super ervaring en een prachtige authentieke omgeving. Wij komen zeker terug. Paul en Chantal

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Ewout14-10-2018

Fantastische plek op een wijngaard!

Fantastische plek op een wijngaard! De eigenaren Huub en Wil hebben ons een onvergetelijk verblijf bezorgd. Onze safaritent was van alle gemakken voorzien en had een prachtig uitzicht. Huub en Wil zijn heel aardig en vriendelijk en laten je alles van de wijngaard zien. Daarnaast hebben ze goede tips voor mooie wandelingen en uitjes in de omgeving. We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Joris en Arianne07-10-2018

Hele mooie en gemoedelijke accommodatie

Hele leuke accommodatie. Fijne gastvrije ontvangst door de eigenaren Wil en Huub en fijn contact tijdens het verblijf. Verzorgde kamer en sanitair. Ontbijt wordt buiten in de sfeervolle tuin aan tafel geserveerd en is goed verzorgd. Eén avond met alle gasten een rondleiding gehad door de eigen wijnmakerij en daarna gezamenlijk genoten van een vier gangen diner, bereid door Wil met veel lokale producten en producten van eigen land. De omgeving is prachtig. Kortom: een fijn adres om een aantal dagen door te brengen.

Gereisd met partner in september 2018

• 9W.J. Bloemheuvel02-10-2018

Wij komen heel graag nog eens terug.

We verbleven hier in augustus 2018 en hadden een heerlijke tijd. De safaritent heeft prachtig uitzicht en een fijne veranda. Het terrein is prachtig, heerlijk om rond te zwerven voor de kinderen, en de omgeving is de moeite waard: overal zijn leuke rivierstrandjes te vinden, Coïmbra is een interessante stad. De eigenaren zijn geweldig gastvrij en behulpzaam, en door de gezamenlijke en heerlijke maaltijden (daar kun je op intekenen) ontstaat er een hele bijzondere, positieve sfeer. De wijn van het huis is zeer de moeite waard. Ons enige kritiekpunt is het (privé-)sanitair: het zou fijn zijn als dat beter afgesloten was aan de zijkant, zowel voor de privacy als vanwege de harde wind die soms 's avonds opsteekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Margreet20-08-2018

Prachtige ambiance

We kampeerden één nacht op deze mooie boerderij die biologische wijn produceert. Sinds kort zijn enkele mooi gelegen kampeerplekken gerealiseerd met een prachtig groen grasveld! De eigenaar geeft een levendige rondleiding over de wijnbouw op de boerderij!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8René Nass20-06-2018

Een bijzondere plek voor jong en oud!

We hebben een prachtige tijd gehad op het landgoed Quinta portela. We hadden een ingerichte safaritent voorzien van alle gemakken en uitzicht op de druivenranken. Douchen deden we onder de sterrenhemel. Huub en Wil, de eigenaren en gastheer/vrouw zijn erg behulpzaam en betrokken. Zo hebben we een rugdrager te leen gekregen zodat we met onze jongste zoon van 2 prachtige wandelingen konden maken in de wijde omgeving. De fluvials (zwemrivieren) op 15 minuten rijden zijn prachtig gelegen en verkoelend. We hebben genoten van de heerlijke biologische wijnen en van een 4 gangen menu dat door Wil is klaar gemaakt. Elke dag zelf sinaasappels plukken. Voor de kids ( 4 en 2) voldoende vertier op het terrein. Het terrein is spannend met een meertje en bos waar je doorheen kan struinen. Ze hebben schapen, pony’s en een paard. Een kast vol met spellen en een zandbak op een schaduwrijke plek. Kortom een mooie plek voor vakantie voor jong en oud!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Martine11-06-2018

Overweldigende en Liefdevolle ervaring!

Wij hebben ons huwelijk gevierd bij Albergue do Bonjardim. We waren met zo’n 50 gasten die allemaal op of in de buurt van Bonjardim verbleven. De accommodatie is perfect georganiseerd. Huub en Wil en hun team staan 100% voor je klaar. De voorbereidingen van ons huwelijk vanuit Nederland waren super geregeld en er was fijn contact. Ze dachten mee en gaven ideeen. Het was een prachtige week. Fantastisch hoe iedereen om ons heen was maar er toch voldoende ruimte was om je eigen gang te gaan. Wandelen in het bos, lezen in de gezamenlijke ruimtes, zwemmen in het zwembad of de sauna. Huub en Wil zijn gepassioneerd over hun bedrijf, de wijn en Portugal. Ze kunnen prachtige verhalen vertellen en hun ervaringen delen. Ik kan iedereen aanraden om Albergue do Bonjardim te bezoeken en als je iets te vieren hebt,zeker doen! Onze huwelijksvoltrekking, de taart, de fadozangeres, het dinner en het feest. Alles was tot in de puntjes geregeld! Bedankt!

Gereisd met partner in mei 2018

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal) info