Vakantiehuis
7,3

30 reviews over Vakantiehuis De Ouwe Quinta in het Nederlands

Ideaal voor op door reis!

Sonja,
22-7-2018

Bij aankomst ziet de camping er niet heel uitnodigend uit. Maar we zijn aangenaam verrast. Een klein trekkerveld met genoeg schaduw (Wat je in dit gebied niet snel verwacht).

Mooie nieuwe toiletten en douche. Helaas kunnen 2 van de 3 toiletten niet op slot bij de dames maar je kan er ten slotte toch maar 1 bezetten ;-)

Knus schoon zwembad en een leuk restaurant. Deze sluit helaas al om half 7 dus we hebben er geen gebruik van kunnen maken.

Vanwege het feit dat het echt een kleine camping is met verder weinig vermaak en de ligging langs de snelweg misschien niet heel geschikt voor een lang verblijf maar ideaal voor op door reis. Tevens ook erg vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer ,

Aad en ina goudzwaard
21-8-2016

Met pijn in ons hart nemen we afscheid van de ouwe quinta !

We zijn hier voor het vijfde jaar maar is ook gelijk onze laatste keer .

ten eerste niet schoon en ten tweede hebben wij in de bijna drie weken dat we er waren drie schone handdoeken gehad en twee washandjes ! Geen schoon beddengoed !

Totaal geen contact met de nieuwe eigenaren !

Jammer dat dit zo moet verlopen het een fantastische plek om te zijn !

Twee katjes die rondlopen en naar binnen gaan en een hond die continu rondloopt en heel opdringerig is.

Soms tot vervelends toe loopt te blaffen ook s,nachts .

Niet iedereen houd hier van !

Gereisd met partner in augustus 2016

Helaas geen goede ervaring

Gert - Jan
27-5-2016

Helaas hebben mijn vrouw en ik geen positieve ervaring... Wij hadden 3 overnachtingen in de lodge. Maar het was absoluut niet schoon: meerdere vliegen en spinnen in het huisje (natuurlijk is dit niet volledig te voorkomen op het platteland, dus daar kunnen we begrip voor opbrengen), vlekken in de gordijnen, het stonk naar nat hondenhaar, enkele haren in de badkamer en we hebben zelf de besteklade nog goed schoon moeten maken. Dat het niet schoon was, kon te maken hebben met de overgang van eigenaren en de drukte wat dat met zich meebracht (wij gaan hier dan ook vanuit omdat er veel positieve beoordelingen waren op zoover en onze vriendelijke bovenburen die in de Vista overnachten destijds ook erg positief waren). Onze ervaring was verre van positief door het smoezelige huisje, maar we hopen dat dat een uitzondering was.

Gereisd met partner in mei 2016

Een aanrader!

Inge Jansen
10-10-2015

Een heel charmant, compleet appartement in een heerlijk rustige omgeving. De eigenaren ontvangen je met een karaf eigengemaakte wijn en staan voor je klaar. Een heerlijk terras met vrij uitzicht. Wil je iets gaan doen of zien dan moet je wel wat verder rijden,maar dat vonden wij geen probleem in het prachtige landschap. Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in september 2015

Verschrikkelijk geweldig !

Ina goudzwaard
1-10-2015

Ina Goudzwaard

15 augustus

Heerlijk gegeten bij Derk en Ineke Smit ter ere van Ineke haar verjaardag ! Het was heerlijk , complimenten voor de kok ! Derk En Ineke hoop dat we volgend weer van jullie gastvrijheid kunnen genieten . Hebben een hele fijne tijd gehad . Aan alles komt een einde , ook aan deze fijne tijd . Derk Ineke , bedankt voor jullie gastvrijheid ! Volgend jaar ons jubileum ? We hopen het !wij gaan in 2016 voor de vijfde keer naar deze lieve en fijne en gastvrije mensen !

Gereisd met partner in augustus 2015

Een Heerlijke plek om te onthaasten.

Arno Klasen
15-6-2015

Met wat hulp van de plaatselijke bevolking konden wij "De Ouwe Quinta" eenvoudig vinden en konden we lekker op de veranda van "De Lodge" zitten met een heerlijke wijn van eigen wijngaard en een fantastich uitzicht via glooiende velden en bossen op de hoogste berg van Portugal, De Torro. Wat wil je nog meer. Voeg daarbij een vriendelijke ontvangst en attente zorg van de eigenaars, dan is alles, wat ons betreft, OK.

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk rustig

Elsa Voorsluijs
1-9-2014

Fijn verblijf gehad op het landgoed van de Ouwe Quinta. Prachtig uitzicht, heel veel privacy en leuk gelegen zo met het dorp op loopafstand. In alle gemakken is voorzien en een prima uitvalsbasis voor allerhande dagtripjes bijv. naar de Serra de Estrella. Fijne vakantie spot!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Pracht plek

Goudzwaard
25-8-2014

Het was weer geweldig om op de ouwe quinta te zijn !

Hou je van rust en natuurschoon is dit de aan gewezen plek !

Voor ons was het de derde keer dat we er waren en we hopen er volgend jaar er voor de vierde keer naar toe te gaan .

Lieve Derk en Ineke bedankt voor jullie goede zorgen .

Pro anos lieve mensen !

Gereisd met partner in augustus 2014

Echt geweldig!!

Flip Westerhoff
26-7-2014

De 'ouwe quinta' was een aangename verrassing, prachtig gelegen, super mooi ingericht, veel ruimte, een heerlijke veranda achter het huis met alle comfort en heel vriendelijke en service gerichte eigenaren, Wil je relaxen, hou je van rust en prachtig uitzicht: dan is 'de ouwe quinta' een aanrader! Van alle gemakken voorzien, wandelmogelijkheden, supermarkt en heerlijk eten voor weinig in de omgeving, echt een verademing.

Prijs/kwaliteit verhouding: het is de prijs (die niet hoog is) meer dan waard.

Bezit van een auto is wel een must.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige plek voor wandel- en natuurliefhebbbers

Margreet Dragt
9-6-2014

Wij hebben met plezier een weekje gelogeerd in de Ouwe Quinta Vista, de bovenverdieping. Sfeervol ingerichte bovenverdieping met een prachtig uitzicht. 's Ochtends is het wakker worden met vogelgetjilp!! Als je van rust, natuur en wandelen houdt is dit een heerlijke plek. Ook hebben we de mooie stad Coimbra bezocht (uurtje rijden). Je kunt prima en zeer voordelig uit eten gaan maar ook goed een eigen maaltje koken in de ouwe quinta keuken. Gastheer Derk had alle aandacht voor ons en de andere gasten.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Ouwe Quinta in Seia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Ouwe Quinta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.