Seia

We hebben een aantal aanbieders voor Seia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Seia voor je op een rij gezet:

Reviews over Seia

Ideaal voor op door reis!

Sonja,
    22-7-2018

Bij aankomst ziet de camping er niet heel uitnodigend uit. Maar we zijn aangenaam verrast. Een klein trekkerveld met genoeg schaduw (Wat je in dit gebied niet snel verwacht).

Mooie nieuwe toiletten en douche. Helaas kunnen 2 van de 3 toiletten niet op slot bij de dames maar je kan er ten slotte toch maar 1 bezetten ;-)

Knus schoon zwembad en een leuk restaurant. Deze sluit helaas al om half 7 dus we hebben er geen gebruik van kunnen maken.

Vanwege het feit dat het echt een kleine camping is met verder weinig vermaak en de ligging langs de snelweg misschien niet heel geschikt voor een lang verblijf maar ideaal voor op door reis. Tevens ook erg vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een aanrader!

Inge Jansen,
    10-10-2015

Een heel charmant, compleet appartement in een heerlijk rustige omgeving. De eigenaren ontvangen je met een karaf eigengemaakte wijn en staan voor je klaar. Een heerlijk terras met vrij uitzicht. Wil je iets gaan doen of zien dan moet je wel wat verder rijden,maar dat vonden wij geen probleem in het prachtige landschap. Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in september 2015

Verschrikkelijk geweldig !

Ina goudzwaard,
    1-10-2015

Ina Goudzwaard

15 augustus

Heerlijk gegeten bij Derk en Ineke Smit ter ere van Ineke haar verjaardag ! Het was heerlijk , complimenten voor de kok ! Derk En Ineke hoop dat we volgend weer van jullie gastvrijheid kunnen genieten . Hebben een hele fijne tijd gehad . Aan alles komt een einde , ook aan deze fijne tijd . Derk Ineke , bedankt voor jullie gastvrijheid ! Volgend jaar ons jubileum ? We hopen het !wij gaan in 2016 voor de vijfde keer naar deze lieve en fijne en gastvrije mensen !

Gereisd met partner in augustus 2015

Een Heerlijke plek om te onthaasten.

Arno Klasen,
    15-6-2015

Met wat hulp van de plaatselijke bevolking konden wij "De Ouwe Quinta" eenvoudig vinden en konden we lekker op de veranda van "De Lodge" zitten met een heerlijke wijn van eigen wijngaard en een fantastich uitzicht via glooiende velden en bossen op de hoogste berg van Portugal, De Torro. Wat wil je nog meer. Voeg daarbij een vriendelijke ontvangst en attente zorg van de eigenaars, dan is alles, wat ons betreft, OK.

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk rustig

Elsa Voorsluijs,
    1-9-2014

Fijn verblijf gehad op het landgoed van de Ouwe Quinta. Prachtig uitzicht, heel veel privacy en leuk gelegen zo met het dorp op loopafstand. In alle gemakken is voorzien en een prima uitvalsbasis voor allerhande dagtripjes bijv. naar de Serra de Estrella. Fijne vakantie spot!

Gereisd met vrienden in januari 2014
Seia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews