Reviews over Seia

Een aanrader!

Inge Jansen
    10-10-2015

Een heel charmant, compleet appartement in een heerlijk rustige omgeving. De eigenaren ontvangen je met een karaf eigengemaakte wijn en staan voor je klaar. Een heerlijk terras met vrij uitzicht. Wil je iets gaan doen of zien dan moet je wel wat verder rijden,maar dat vonden wij geen probleem in het prachtige landschap. Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Verschrikkelijk geweldig !

Ina goudzwaard
    1-10-2015

Ina Goudzwaard

15 augustus

Heerlijk gegeten bij Derk en Ineke Smit ter ere van Ineke haar verjaardag ! Het was heerlijk , complimenten voor de kok ! Derk En Ineke hoop dat we volgend weer van jullie gastvrijheid kunnen genieten . Hebben een hele fijne tijd gehad . Aan alles komt een einde , ook aan deze fijne tijd . Derk Ineke , bedankt voor jullie gastvrijheid ! Volgend jaar ons jubileum ? We hopen het !wij gaan in 2016 voor de vijfde keer naar deze lieve en fijne en gastvrije mensen !

Een Heerlijke plek om te onthaasten.

Arno Klasen
    15-6-2015

Met wat hulp van de plaatselijke bevolking konden wij "De Ouwe Quinta" eenvoudig vinden en konden we lekker op de veranda van "De Lodge" zitten met een heerlijke wijn van eigen wijngaard en een fantastich uitzicht via glooiende velden en bossen op de hoogste berg van Portugal, De Torro. Wat wil je nog meer. Voeg daarbij een vriendelijke ontvangst en attente zorg van de eigenaars, dan is alles, wat ons betreft, OK.

Heerlijk rustig

Elsa Voorsluijs
    1-9-2014

Fijn verblijf gehad op het landgoed van de Ouwe Quinta. Prachtig uitzicht, heel veel privacy en leuk gelegen zo met het dorp op loopafstand. In alle gemakken is voorzien en een prima uitvalsbasis voor allerhande dagtripjes bijv. naar de Serra de Estrella. Fijne vakantie spot!

Pracht plek

Goudzwaard
    25-8-2014

Het was weer geweldig om op de ouwe quinta te zijn !

Hou je van rust en natuurschoon is dit de aan gewezen plek !

Voor ons was het de derde keer dat we er waren en we hopen er volgend jaar er voor de vierde keer naar toe te gaan .

Lieve Derk en Ineke bedankt voor jullie goede zorgen .

Pro anos lieve mensen !

Seia scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews