Sorteren

Reviews over Sao Lourenço do Bairro

Rustig landhuis !

Mardes
    1-9-2008

Deze quinta ligt rustig middenin een klein dorpje in de Bairrada-wijnstreek. Ideale uitvalsbasis om de streek rond Coimbra te bezoeken. Stjlvol landhuis met wijngaarden, parking, zwembad en een zestal (wel nogal gedateerde en muffe) kamers met kleine bedden uit grootmoeders tijd. Gratis fruitsap en gebak op de kamer. Weinig gerieflijke badkamer. Ontbijt zeer karig. Geen restaurant. Goed voor één nacht, maar niet om lang te verblijven.

Niet te missen is wel het restaurantbezoek van de nabijgelegen (design) Quinta da Encontro : subliem 3/4/of 5-gangenmenu met aperitief, heerlijke wijnen en port voor slechts 29/35/45 euro !