Camping Ponte das Três Entradas

Kleine hotelsWeer vandaag34°15°
Camping Ponte das Três Entradas

69 reviews over Camping Ponte das Três Entradas in het Nederlands

Mooie omgeving, andere camping.

Albertina
28-6-2018

Mooie omgeving ( Serra da Estrela), winkeltje vlakbij de camping.

Camping: leuk terras, ontvangst redelijk

Sanitair : verouderd, niet echt schoon( douchegordijn erg vies)

Hadden het idee dat er niet meer zo veel energie in het terrein werd gestopt. zag er allemaal wat vervallen uit.

Nooit meer

Adrie Heikoop
23-6-2018

Mooie omgeving

Camping die niet in het Asci boek hoort

Slechte ontvangst en oude toiletruimte en slecht onderhouden camping

Heerlijke plek aan de voet de Serra de Estrela

Eline Swevels
      12-6-2017

Ponte das 3 entradas is een heerlijke plek in noord Portugal om tot rust te komen. Goede locatie om de omgeving, Serra de Estrela te ontdekken. Ook Coimbra is goed bereikbaar. De camping ligt in een dal, aan de Rio Alva en rio Alvoco. Hier kun je lekker zwemmen. Er zijn prachtige wandelingen in de omgeving en fijne rivierstrandjes in de buurt.

Nooit meer

Karel J. den Haan
      9-3-2017

Leuk Café met terras net buiten de camping.

Klein supertje waar alles is en zeer vriendelijk.

Receptie camping :oudere man spreekt geen Engels/Nederlands.

Nederlandse eigenaren die geen woord zeiden.

Slechte plaatsen waar constant de stroom uitviel dus 2 contacten genomen.

Wifi betalend (de 1e na 9 campings) en kon er niet pinnen.

Sanitair zeer verouderd en matig toiletpapier.

Camping slecht onderhouden.

Ik vind het niet eens leuk om dit te vermelden want aan de andere reviews te lezen moet het aan mij leggen of zijn zij familie.

super

Jeroen Mondria
      18-8-2016

Ik heb eigenlijk niks te klagen over deze camping.

We werden netjes ontvangen en mochten ons plekje zelf uitzoeken.

Eenmaal op de plek kun je voor je vragen ook prima bij de eigenaren terecht en geven ze je leuke tips om naartoe te gaan.

De camping ligt in een prachtig bergachtige omgeving met een riviertje ernaast. Hier kun je heerlijk in zwemmen want dat is wel nodig met de tempraturen die er soms gehaald worden.

Je kan heerlijk je zelf zijn, rustig, maar toch genoeg reuring en aanspraak. mooie plek om veel te bezoeken. Lokale bewoners zijn uitermate gastvrij.

Heerlijk ontspannen camping

Eline
      2-6-2016

Met stip onze favoriete camping in Portugal. Lekker ontspannen sfeer, mooie plekken om te staan, de rio Alba naast de camping waar je heerlijk kan zwemmen dankzij de nieuwe steiger. Prachtige wandelingen in de omgeving.

Fantastische camping!

Janneke
      16-1-2016

Het was een geweldige week in Portugal!

Mooie omgeving, leuke eigenaren, geweldige wandelroutes, lekker eten, WIFI en totaal niet duur!

Het enige minpuntje was dat er geen discotheek was voor mijn dochter van 16 jaar.

We gaan er zeker nog een keer heen!

heerlijk relaxed

Adriane
      28-9-2015

Camping met olijfbomen en druivenranken prachtig gelegen aan riviertje. Met heel gezellig café met terras. Relaxte sfeer,ingebed in portugese dorpsleven. Plaats voor tenten, caravan en campers. Zelf gebivakkeerd in bungalowtje. Zeer goed bevallen.

Fantastische camping!

Steven
      26-9-2015

Samen met een vriend heb ik 6 weken op deze camping als vrijwilliger gewerkt.

De camping ligt naast een rivier waar dit jaar een strandje bij is aangelegd die vanaf de camping makkelijk te betreden is.

Het water is heerlijk om in te zwemmen en we hebben hier dan ook veel van onze uren besteed.

De camping heeft ook een zwembad maar deze is vrij klein.

Door de rivier is dit echter geen probleem.

Op de camping zijn veel plekken met schaduw aanwezig.

De omgeving is geweldig, het maakt niet uit welke kant je vanaf de camping oprijdt, overal kom je op nieuwe prachtige plekken waar je een uitzicht hebt over de twee gebergten waar de camping tussen ligt.

De campingeigenaren Thomas en Karin zijn erg vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen of informatie te geven over de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ponte das Três Entradas in Santa Ovaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ponte das Três Entradas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.