Camping Ponte das Três Entradas

67 reviews over Camping Ponte das Três Entradas in het Nederlands

Heerlijke plek aan de voet de Serra de Estrela

Eline Swevels
12-6-2017

Ponte das 3 entradas is een heerlijke plek in noord Portugal om tot rust te komen. Goede locatie om de omgeving, Serra de Estrela te ontdekken. Ook Coimbra is goed bereikbaar. De camping ligt in een dal, aan de Rio Alva en rio Alvoco. Hier kun je lekker zwemmen. Er zijn prachtige wandelingen in de omgeving en fijne rivierstrandjes in de buurt.

Nooit meer

Karel J. den Haan
9-3-2017

Leuk Café met terras net buiten de camping.

Klein supertje waar alles is en zeer vriendelijk.

Receptie camping :oudere man spreekt geen Engels/Nederlands.

Nederlandse eigenaren die geen woord zeiden.

Slechte plaatsen waar constant de stroom uitviel dus 2 contacten genomen.

Wifi betalend (de 1e na 9 campings) en kon er niet pinnen.

Sanitair zeer verouderd en matig toiletpapier.

Camping slecht onderhouden.

Ik vind het niet eens leuk om dit te vermelden want aan de andere reviews te lezen moet het aan mij leggen of zijn zij familie.

Oude reviews (archief)

super

Jeroen Mondria
18-8-2016

Ik heb eigenlijk niks te klagen over deze camping.

We werden netjes ontvangen en mochten ons plekje zelf uitzoeken.

Eenmaal op de plek kun je voor je vragen ook prima bij de eigenaren terecht en geven ze je leuke tips om naartoe te gaan.

De camping ligt in een prachtig bergachtige omgeving met een riviertje ernaast. Hier kun je heerlijk in zwemmen want dat is wel nodig met de tempraturen die er soms gehaald worden.

Je kan heerlijk je zelf zijn, rustig, maar toch genoeg reuring en aanspraak. mooie plek om veel te bezoeken. Lokale bewoners zijn uitermate gastvrij.

Heerlijk ontspannen camping

Eline
2-6-2016

Met stip onze favoriete camping in Portugal. Lekker ontspannen sfeer, mooie plekken om te staan, de rio Alba naast de camping waar je heerlijk kan zwemmen dankzij de nieuwe steiger. Prachtige wandelingen in de omgeving.

Fantastische camping!

Janneke
16-1-2016

Het was een geweldige week in Portugal!

Mooie omgeving, leuke eigenaren, geweldige wandelroutes, lekker eten, WIFI en totaal niet duur!

Het enige minpuntje was dat er geen discotheek was voor mijn dochter van 16 jaar.

We gaan er zeker nog een keer heen!

heerlijk relaxed

Adriane
28-9-2015

Camping met olijfbomen en druivenranken prachtig gelegen aan riviertje. Met heel gezellig café met terras. Relaxte sfeer,ingebed in portugese dorpsleven. Plaats voor tenten, caravan en campers. Zelf gebivakkeerd in bungalowtje. Zeer goed bevallen.

Fantastische camping!

Steven
26-9-2015

Samen met een vriend heb ik 6 weken op deze camping als vrijwilliger gewerkt.

De camping ligt naast een rivier waar dit jaar een strandje bij is aangelegd die vanaf de camping makkelijk te betreden is.

Het water is heerlijk om in te zwemmen en we hebben hier dan ook veel van onze uren besteed.

De camping heeft ook een zwembad maar deze is vrij klein.

Door de rivier is dit echter geen probleem.

Op de camping zijn veel plekken met schaduw aanwezig.

De omgeving is geweldig, het maakt niet uit welke kant je vanaf de camping oprijdt, overal kom je op nieuwe prachtige plekken waar je een uitzicht hebt over de twee gebergten waar de camping tussen ligt.

De campingeigenaren Thomas en Karin zijn erg vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen of informatie te geven over de omgeving.

We voelden ons erg welkom

Christine
7-8-2015

Heerlijke plek, deze camping waar veel mag en weinig moet. Daar houden wij van! Ongedwongen sfeer, koud biertje op het terras, zwemmen in de rivier en natuurlijk het slingertouw. En voor ons de verrassing: echt goede muziek in de bar.

Prachtige omgeving. Karin heeft ons veel info gegeven.

Een minpuntje: Sanitair mag wel een opknapbeurt hebben.

Klein paradijsje!

Ineke, Michel, Liselore en Eltjo
21-7-2015

We zijn een week om de camping geweest. Mijn ouders sliepen in een bungalow, wijzelf hadden een ingerichte tent gehuurd. We hebben erg genoten, de sfeer die Karin en Thomas scheppen is erg ontspannen. Het is juist allemaal niet tot in de puntjes georganiseerd en geregeld, en dat vonden we juist fijn. Het supermarktje naast de camping was ideaal. We hebben het restaurant bezocht iets verderop op de berg, waar we heerlijk hebben gegeten. We zijn naar de strandjes geweest in Avo en een stukje verderop, wat ontzettend mooi was en heel erg leuk voor de kinderen. De camping zelf is klein, maar toch genoeg privacy, de kinderen kunnen fijn buiten spelen en we hebben ook een avond gebarbecued: georganiseerd door Karin en Thomas, wat erg lekker en gezellig was. Een aanrader om heen te gaan, wij komen zeker terug! Bedankt Karin en Thomas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ponte das Três Entradas in Santa Ovaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ponte das Três Entradas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ponte das Três Entradas scoort een 8.36 uit 10 op basis van 79 reviews.