Sorteren

Reviews over Santa Ovaia

Heerlijke plek aan de voet de Serra de Estrela

Eline Swevels
    12-6-2017

Ponte das 3 entradas is een heerlijke plek in noord Portugal om tot rust te komen. Goede locatie om de omgeving, Serra de Estrela te ontdekken. Ook Coimbra is goed bereikbaar. De camping ligt in een dal, aan de Rio Alva en rio Alvoco. Hier kun je lekker zwemmen. Er zijn prachtige wandelingen in de omgeving en fijne rivierstrandjes in de buurt.

super

Jeroen Mondria
    18-8-2016

Ik heb eigenlijk niks te klagen over deze camping.

We werden netjes ontvangen en mochten ons plekje zelf uitzoeken.

Eenmaal op de plek kun je voor je vragen ook prima bij de eigenaren terecht en geven ze je leuke tips om naartoe te gaan.

De camping ligt in een prachtig bergachtige omgeving met een riviertje ernaast. Hier kun je heerlijk in zwemmen want dat is wel nodig met de tempraturen die er soms gehaald worden.

Zeer gastvrij, heerlijke plek om te zijn

Ewout
    12-8-2016

Je kan heerlijk je zelf zijn, rustig, maar toch genoeg reuring en aanspraak. mooie plek om veel te bezoeken. Lokale bewoners zijn uitermate gastvrij.

Heerlijk ontspannen camping

Eline
    2-6-2016

Met stip onze favoriete camping in Portugal. Lekker ontspannen sfeer, mooie plekken om te staan, de rio Alba naast de camping waar je heerlijk kan zwemmen dankzij de nieuwe steiger. Prachtige wandelingen in de omgeving.

Fantastische camping!

Janneke
    16-1-2016

Het was een geweldige week in Portugal!

Mooie omgeving, leuke eigenaren, geweldige wandelroutes, lekker eten, WIFI en totaal niet duur!

Het enige minpuntje was dat er geen discotheek was voor mijn dochter van 16 jaar.

We gaan er zeker nog een keer heen!

Santa Ovaia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 17 reviews