Bed and Breakfast Casa Nana

Met oudere kinderen

Fantastisch!

Verstraete Esther
6-10-2016

Casa Nana is een B&B met heel warme gastvrouw en gastheer. Ze begeleiden je op een fantastische manier op je ontdekkingsreis door het prachtige Portugal. Zeker een aanrader!

Een B&B om terug te komen

Adri van Hanegem
13-3-2013

Beste Philip en Maria,

Hartelijk dank voor het warme ontvangst. We hebben ons de afgelopen dagen prima thuis gevoeld in jullie Casa Nana. Goede informatie en mooie verhalen over de streek. Stille dorpjes, prachtige vergezichten en fantastische schone stranden.

En dat afgesloten met een heerlijke Portugese maaltijd: aperitief, soep, bacalhau, dessert, begeleid met een lekkere witte wijn uit de streek.

Veel succes en geluk met jullie B&B!

De "reserve Belgen uit Zeeuws-Vlaanderen

Adri, Isabelle, Mijke, Sofie en Bart uit Ijzndijke

Mijn verblijf in casa nana was zeer geslaagd, de gastheer en vrouw zijn 2 supergezellige belgen die mijn verblijf in de beiras meerwaarde hebben gegeven. Ik ben hier in juli geweest en 1 augustus ging ik op weg naar mijn volgende verblijf maar ben dezelfde dag nog teruggekeerd.

Voor wie de Beiras wil verkennen is casa nana zeker een goede "thuisbasis" in een rustig oud Portugees dorpje tussen bossen en druiven dus voor wie tot rust wil komen vind deze hier zeker maar ook aan vertier zeker geen gebrek want in de nabije omgeving is genoeg te doen.

Dit gedeelte van Portugal moet men gewoon met een auto gaan verkennen want zoveel moois kun je niet aan je voorbij laten gaan en wat is er dan fijner om "thuis"te komen bij Philip en Maria die graag je verhalen horen, tips geven of zelfs gezellig mee op pad gaan.

deze kleinschapige b&b is huiselijk en gastvrij en vergeet ik nooit meer.

Dankzij deze mensen heb ik veel meer gezien ervaren geproeft en beleeft.

mijn dank is groot...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Nana in Póvoa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Nana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.