Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcachosterstersterster

9.8Fenomenaal

Portugal, Beiras, Póvoa de Midões

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Vale Porcacho voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

97 reviews over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• 10Fam. Mantel-Woudstra27-08-2017

Wat een heerlijke week

Wij hebben in augustus 2017 een week gelogeerd op deze prachtige Quinta in Casa da Maria - Quartos do Caseiro en Rustico. De kamers waren heel mooi ingericht met 2 luxe badkamers, een gemeenschappelijke huiskamer en 2 terrassen. Ideaal voor een gezin met 2 of 3 kinderen. Verder is echt alles fijn op deze Quinta : het zwembad met uitzicht, de tuinen, het grote huis waar elke dag een heerlijk ontbijt wordt geserveerd, de gemeenschappelijke maaltijd bereid door Antero en nog veel meer. Maar....bovenal de gastvrijheid van Karin, Jan en Antero maakte deze week heerlijk! Zij doen echt alles om het hun gasten aan niets te laten ontbreken. Zo adviseren ze uitgebreid over de uitstapjes die je kunt maken, houden ze rekening met dieetwensen, en houden ze dagelijk alles piekfijn schoon. Tot slot zijn ze hele warme, gezellige gastvrouw/gastheren!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Familie Merckx-Mertens03-08-2017

Fantastische vakantie bij Jan en Karin

De uitbaters zijn een warm, gastvrij Nederlands koppel voor wie geen moeite teveel is om hun gasten in de watten te leggen. Ze bieden steeds een kakelvers ontbijt aan met vaak zelfbereide producten en de B&B ligt op een zeer mooie, rustige locatie met prachtig zicht op de omliggende bergen. Alle kamers beschikken over een eigen terras van waarop je 's avonds de oneindige sterrenhemel kan bewonderen. Vanuit de infinity ecologische zwemvijver met daarnaast een kikkerpoel heb je een weids zicht over de vallei. Enkele keren per week wordt er gekookt (Portugese keuken), dit was telkens zeer lekker. Wij hebben twee weken aan een stuk verbleven in deze B&B bij Jan, Karin en Antero en we hadden geen totaal geen zin om terug naar huis te gaan. Alles was prima in orde, het enige wat misschien handig had geweest was een kapstok in de gang om jassen op te hangen, maar in feite kon je die ook wel in de kast ophangen. Wij vinden het een absolute aanrader om hier te verbijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Arjan30-07-2017

Prachtig plekje in het binnenland.

Een prachtige gerestaureerde quinta met een fantastisch uitzicht. Karin en Jan, de eigenaren van Quinta Vale Porcacho, zijn zeer gastvrij, bron van informatie, verzorgen een heerlijk ontbijt en hebben zeer verzorgde en nette kamers. In de tuin ligt een ruime zwemvijver voor een heerlijke verkoeling aan het eind van de dag of gewoon om een dagje te relaxen met een goed boek en genietend van de natuur.

De Quinta ligt vlak bij Tabua. Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Leuke steden als Coimbra (een van de oudste universiteitssteden) en Viseux zijn binnen een uurtje te berijden, of genieten van de mooie omgeving. Ook een aanrader is de "Ecopista do Dão": fietsroute over een voormalige spoorlijn.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Frans13-06-2017

Bijzonder fraai gelegen en comfortabele quinta

Deze quinta is wel bijzonder fraai gelegen, met een prachtig weids uitzicht over een groene vallei. Er zijn vanaf de quinta mooie wandelingen en leuke uitstapjes te maken. De quinta zelf is ruim opgezet met verschillende huisjes. Wij verbleven in één van de kamers in Casa Principal. Een bovengemiddeld comfortabele en ruime kamer en een uitstekend bed van 2 meter breed en met een eveneens royaal ligbad. Je hebt hier alle privacy die je wilt. De eigenaren zijn erg hartelijk en staan altijd voor je klaar als je wat wilt vragen of een praatje wilt maken. Er werd ook (ongevraagd) rekening gehouden met het glutenvrije dieet van mijn vriendin, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Dat diner moet je trouwens niet overslaan als er wordt gekookt, we hebben hier heerlijk gegeten. Kortom, deze quinta is een aanrader voor wie comfort en natuurschoon zoekt in één van de mooiste streken van Portugal.

Jan en Karin, Eigenaar, 05-07-2017

Dank je wel Frans voor de mooie woorden. Toch zullen we ons best doen om het - daar waar nodig - toch nog weer te verbeteren.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Verbiest Richard12-06-2017

Prachtige B&B met toffe eigenaars

voor ons was deze b&b ideaal gelegen om de wijndomainen van Dao en Bairrada te bezoeken, een echte meevaller vriendelijke mensen ,goed ontbijt ,mooie kamers echt een topper

Jan en Karin, Eigenaar, 05-07-2017

Jullie waren voor ons ook Toppers, leuk om jullie als wijnliefhebbers bij ons op de Quinta te hebben. Iedereen kent de wijngebieden de Douro en de Alentejo, maar de heerlijke wijnen van de Beiras zijn eigenlijk een onbekend bij velen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Kim Calmeyn29-08-2016

Zalig, gewoonweg zalig

Waarom gewoonweg zalig? Omdat de infinity pool ons elke keer weer deed wegdromen, omdat het uitzicht werkelijk adembenemend is, omdat Karin, Jan en Antero perfecte gastheren(/vrouw) zijn: steeds bereid om tips te geven over de boeiende en mooie streek, antwoord te geven op al onze vragen, gewoon een babbeltje te slaan of zelfs heerlijk te koken. Verder is de quinta uitstekend gelegen voor daguitstapjes en gemakkelijk bereikbaar. Onze kamer (Casa Fernanda) was netjes en voorzien van alle gemakken. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Stefan06-08-2016

Wat een zalig verblijf.......

Prachtige verblijf in een heel mooie omgeving. Grote kamer met luxe badkamer. Mooi groot terras met uitzicht op de prachtige vallei. Lekker uitgebreid ontbijt en hun diner (2 keer per week) is heel lekker. Op deze plek kun je echt relaxen en genieten.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Thera Loof06-08-2016

Een paradijs voor rustzoekers. De studio en het ecologisch zwembad zijn geweldig. Schitterend uitzicht vanuit de studio. Zeer gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt en voor wie wil is het zeer aan te raden om aan te schuiven wanneer er gekookt wordt.. Kortom: een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Leendert Pols08-06-2016

Het Hof van Eden

In dit kleine Hof van Eden, een quinta met een zeer goede accomodatie, hebben wij in Casa de Fernanda een fantastische week gehad. Jan en Karin doen hun uiterste bed om de gasten op hun gemak te laten voelen. Alles is in perfecte staat en de omgeving heeft genoeg te bieden. Hun medewerker Antero kookt als de beste als er een gastendiner wordt georganiseerd. Kortom, een aanrader. Wij komen zelden op eenzelfde locatie terug, maar dit is er een waar we zeker nog eens zullen vertoeven. Het feit dan het gemiddelde een tien is geeft aan dat de andere deelwaarderingen voor zichzelf spreken.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Despiegelaere Vera17-01-2016

Prachtige kamer - vriendelijk - alles was top !

Best wel over een wagen beschikken, mits toch wat afgelegen. Voor de rest niets op aan te merken. Rustig gelegen, goed onthaal en mooi uitzicht ! Kindvriendelijk: heb geen kinderen dus spreek ik mij daar niet over uit.

Alleen gereisd in november 2014

13 tips over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• lbiesbrouck, 05-07-2014

In de quinta de map raadplegen met tips van Jan en Karin over "things to do"in de omgeving. Uit eten in Restaurante "Mido-Bar" bij de benzinepomp in Midoes. Fantastisch goed eten voor een heel schappelijk prijsje.

• MSalle, 30-08-2013

De blauwe kamer is prachtig. Tips voor uitstapjes: ga naar de Torre(hoogste berg van Portugal) en naar Coimbra.

• Karel Bracqué, 14-07-2013

Ik ben al een paar jaar gepensioneerd, maar als ik destijds een locatie had moeten uitzoeken voor een studie bijeenkomst van mijn werknemers zou Quinta Vale Porcacho beslist bovenaan de lijst staan !

0 vragen over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho info