Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcachosterstersterster

9.8Fenomenaal

Portugal, Beiras, Póvoa de Midões

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Vale Porcacho voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

97 reviews over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• 10Gert Jan Brouwer27-12-2017

Top verblijf!☀️

Dit is een fantastische quinta. Een authentiek huis met kamers, maar ook een prachtig terrein met diverse huisjes met kamers. Iedereen heeft ook zijn eigen privacy. Uniek! Het ligt prachtig bij de vallei. In de omgeving is van alles te zien en te doen. De accomodaties zijn echt mooi en netjes. Alles is ruim van opzet en het ontbijt, maar ook de huiswijn, is top! Het eco zwembad met uitzicht vergeet je nooit meer. En als de chef kok komt koken leer je de Portugese keuken goed kennen. Karin en Jan zorgen samen voor een onvergetelijk verblijf in het zonnige Portugal.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Kassandan27-12-2017

Een fantastische beleving.

Een oase van rust. Heerlijke kamers, zalig ontbijt en prachtige locatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Marianne26-12-2017

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Ontzettend gastvrij. Heerlijk relaxen in de zon aan het zwembad of onder een parasol of boom in de schaduw en genieten van het prachtige uitzicht. Schitterende kamers met eigen terras en privacy!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Irma van Hoof24-12-2017

Zeer gerieflijk, prachtige omgeving en rust!

De ligging is prachtig, de eigenaars zijn schatten met heel veel passie. Groente en fruit worden vers geplukt uit eigen tuin. Het prachtige natuurlijk aangelegde zwembad is een sprookje! Je zwemt zowat tussen de waterlelies en kikkers door, die je als dank voor je gezelschap een prachtige kikker-aubade geven. Omdat het zwembad natuurlijk aangelegd is is het hier en daar wat glad, waardoor iets minder valide mensen er wat moeite mee kunnen hebben. Trapje in dieper gedeelte?

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ton & Annelies24-12-2017

Fantastische locatie

Prachtige en vooral rustige locatie met zeer mooie en luxe verblijven. De eigenaren Jan en Karin zorgen voor een super relaxed verblijf en waar nodig voorzien zij de van alle gemakken en tips bij trips en wandelingen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Frank en Ella24-12-2017

Elk jaar weer thuiskomen

Quinta Vale Porvacho is een juweel, gelegen in een prachtige omgeving, dichtbij de Estrella en de rivier de Mondego. Karin en Jan doen alles wat mogelijk is om iedereen het naar de zin te maken. Gezellig met elkaar dineren, een praatje, veel kennis van de omgeving. De kamers zijn ruim, zeer comfortabel en voorzien van een prima badkamer. En dan niet te vergeten het zwembad met het prachtige uitzicht op het dal van de Mondego en Carregal do Sal. Wij komen er al 5 jaar en voor ons is het elk jaar weer thuiskomen.

• 10Jurgen-Katty24-12-2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Fantastische ligging en uitzicht. Geweldige zwemvijver in prachtige tuin. Superaardige gastvrouw en heer.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Peter en Ria10-10-2017

Geweldig in een woord.

Ik weet niet wat ik moet schrijven want alles was gewoon top👍 Jan en Karin en niet te vergeten Anturo hebben het ons reuze naar ons zin gemaakt niets was hun te veel. De kamers zijn ruim,schoon en smaakvol ingericht en hebben stuk voor stuk een mooi uitzicht en voldoende privacy. Het is een prachtige locatie met uitzicht op de vallei en de bergen. Het is werkelijk een toppertje.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Annie en Franz21-09-2017

Heerlijk in alle opzichten

Karin en Jan, een fijne gastvrouw en gastheer, jevoelt je gelijk thuis. Veel adviezen over de omgeving. Een mooie lokatie met een prachtig uitzicht, mooie ruime kamer met fijne bedden en een heerlijk ontbijt. Enkele keren in de week wordt er door de assistent van Karin en Jan, Antero, een uitstekend diner gemaakt, heel gezellig. Kortom een heerlijke quinta om vakantie te houden.

• 10Ria en Leo15-09-2017

Aanrader

Een paradijs op aarde. Zo zou de letterlijke vertaling moeten zijn voor 'Quinta Vale Porcacho. Wat voor mij uitsprong was de mooie ecologische zwemvijver. Zoiets heb ik nog nooit gezin. Het verblijf wordt door de eigenaren Karin en Jan aangenaam gemaakt. Ze hebben voor ieder gast aandacht, voor welke vraag dan ook. Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Dan nog de heerlijke diners gekookt door Antero. Iedere keer weer een verrassing en oh zo lekker! Een zeer professionele B&B in een heerlijk gedeelte van Portugal waar men ons zomaar laat meegenieten van al het goeds en moois.

Dank, dat wij 13 dagen van dit paradijs gebruik mochten maken. Dank voor de lekkere ontbijten met verse sinaasappelsap, lekkere broodjes en kaas uit de regio.Dank voor onze upgrade naar de familiesuite met een voortreffelijk bed en mooie badkamer en gezellige woonkamer. Dank voor het meegenieten van de jullie omringende, prachtige en vooral serene natuur.

13 tips over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• lbiesbrouck, 05-07-2014

In de quinta de map raadplegen met tips van Jan en Karin over "things to do"in de omgeving. Uit eten in Restaurante "Mido-Bar" bij de benzinepomp in Midoes. Fantastisch goed eten voor een heel schappelijk prijsje.

• MSalle, 30-08-2013

De blauwe kamer is prachtig. Tips voor uitstapjes: ga naar de Torre(hoogste berg van Portugal) en naar Coimbra.

• Karel Bracqué, 14-07-2013

Ik ben al een paar jaar gepensioneerd, maar als ik destijds een locatie had moeten uitzoeken voor een studie bijeenkomst van mijn werknemers zou Quinta Vale Porcacho beslist bovenaan de lijst staan !

0 vragen over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho info