Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcachosterstersterster

9.8Fenomenaal

Portugal, Beiras, Póvoa de Midões

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Vale Porcacho voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

97 reviews over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• 2018
    10Jet04-11-2018

Voor herhaling vatbaar!

Bijzonder hoe duurzaam en een hoge kwaliteit hier heel goed samengaan! Mooi uitzicht, vooral vanuit zwembad. Schone kamers, Jan en Karin zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Frank04-11-2018

De Oase

Wij waren hier in een periode waarin alle hitterecords in Europa werden verbroken en dus ook in Portugal met temperaturen ver in de 40 graden. De quinta was daarom meer dan een oase, als dat mogelijk zou zijn. Een prachtige plek, een geweldige zwemvijver met uitzicht en sympathieke gastheer en - vrouw. Mooi op doorreis of om tot rust te komen. Ik ben op veel plekken in de wereld geweest, wil nog veel meer ontdekken, maar wil ook hier ooit terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10CJJ Sanders26-09-2018

Super

Gastheer en gastvrouw Jan en Karin maken het verblijf in Quinta Vale Porcacho tot een geweldige ervaring, het zijn een paar super gastgevers. Kamer ruim en comfortabel, ontbijt heerlijk verse jus, eitje. En dan het gezamenlijke diner bereid door Antero, dit was gezellig en heel erg smaakvol, Portugees met een modern tintje, vergezeld door een heerlijk glas wijn. Kortom een adres om te koesteren, volgend jaar weer.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Henir Grachten11-05-2018

Een andere wereld. Super ervaring.

Mij zie je hier vaker. Waarom? - Verzorgde en authentieke uitstraling van de accomodaties verspreid over het landgoed van de Quinta. - Het mooiste zwembad dat ik ken. - Hoog niveau van voorzieningen, ook van het diner dat desgewenst enkele keren per week kan worden genoten met uitzicht over de valleie en ondergaande zon. - Uitstekende gastvrijheid van de behulpzame eigenaars Karin Immerzeel en Jan van Loon. - Prachtig gelegen, centraal in het wijngebied de Dao, en vlakbij de Bergketen Serra da Estrela, een prachtig natuurgebied.

Zakelijk gereisd in april 2018

• 10CJJ Sanderd26-01-2018

Kan niet beter

Een oase in midden Portugal Mooie kamers perfect ontbijt, en super gastvrouw Karin en gastheer Jan Absolute aanrader Wij komen zeker terug

Gereisd met partner in januari 2018

• 9HoheNederland06-01-2018

Rustig,ruimte,gastvrij,georganiseerd en duurzaam.

Ruim landgoed in heuvelachtig landschap buiten klein gehucht met weids, schilderachtig uitzicht op een vallei. Karin en Jan zijn trots op hun B&B en na een enthousiaste ontvangst voel je je meteen thuis ( maar dan in Portugal). Houd je van wandelen? Routes in overvloed gratis beschikbaar om volop van de natuurlijke omgeving te genieten. Cultuur in overvloed in Coimbra( dagtocht met auto via goede weg).Het mooie Estrella gebergte is goed bereikbaar. Naast kamers in het hoofdgebouw zijn er mooi verbouwde bijgebouwen met ruime, uitstekende en comfortabele kamers beschikbaar. Qua onderhoud en verzorging: perfect. In het hoofdgebouw een goed ontbijtbuffet waarbij Jan je bij binnenkomst een heerlijk glas sinaasappelsap, van eigen kweek, aanreikt. Een paar keer per week is deelname aan het gezamenlijk diner zeer aan te raden, daar Anterro ( bediende/kok) heerlijke gerechten kookt en goede regionale wijn laat proeven. Eigenaren Karin en Jan zijn altijd bereid tips te geven over restaurants, uitstapjes etc. Soms zie je in reisgidsen van die prachtige zwembaden met zo'n "infinity" rand: nu, op het terrein is zo'n zwembad ,opgenomen in de natuurlijke omgeving van de Quinta en het is ook nog een toppunt van ecologie, want het zwemwater wordt gezuiverd door het aangrenzende meertje met waterplanten etc. Duurzaamheid ten top ! Deze Quinta van Jan en Karin bezoeken, kunnen wij ( vele andere B&B's bezocht) ten zeerste aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10Monique30-12-2017

Fantastisch, wij komen terug!

Een prachtige plek met heel gastvrije gastvrouw en -heer. De zwemvijver ter afkoeling en ontspanning is schitterend gelegen. De mooiste privé zonsondergangen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Edith27-12-2017

Heerlijk verblijf, gastvrij en prachtig zwembad.

De Quinta is een prachtig landgoed in een mooie streek, waar je fijn kunt wandelen. De kamers zijn ruim en comfortabel. Het ecologische zwembad is geweldig, uniek om daarin te zwemmen en het dal te overzien. De eigenaren zijn super gastvrij en spannen zich in je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb er een heerlijke week doorgebracht en keer zeker terug.

Alleen gereisd in juni 2017

• 10Silke Vermeir27-12-2017

Prachtig

Zeer goed ontvangen en verzorgd. Prachtige plek met een wonderbaarlijk uitzicht. Veilig weggestopt voor de branden. We komen hier zeker en vast terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 10Veerle Van Damme27-12-2017

fantastisch, tot nu toe voor ons de mooiste B&B

Rustig, fantastische ligging bovenop een berg, leuke ontvangst en kennismaking met glaasje cava, mooie ruime kamers die elke dag een onderhoudsbeurt kregen. Zeer vriendelijke gastvrouw Karin en gastheer Jan, we kregen champagne en een taart, speciaal voor ons, voor onze 8e huwelijksverjaardag.Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende.We werden zelfs opgehaald met de auto door onze lieve gastvrouw, na een vermoeiende (voor mij te zware) uitstap.Elke wens werd ingewilligd zonder morren. Soms maakte Antonio een lekkere maaltijd klaar die best mocht tippen aan een goede restaurantkeuken. De zwemvijver is subliem, het uitzicht ervan ook! Bij ons vertrek werden we ook nog eens getrakteerd op een leuke attentie en we werden uitgezwaaid. Kortom een B&B waarvan je enkel kunt dromen, vonden we hier in werkelijkheid terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

13 tips over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• lbiesbrouck, 05-07-2014

In de quinta de map raadplegen met tips van Jan en Karin over "things to do"in de omgeving. Uit eten in Restaurante "Mido-Bar" bij de benzinepomp in Midoes. Fantastisch goed eten voor een heel schappelijk prijsje.

• MSalle, 30-08-2013

De blauwe kamer is prachtig. Tips voor uitstapjes: ga naar de Torre(hoogste berg van Portugal) en naar Coimbra.

• Karel Bracqué, 14-07-2013

Ik ben al een paar jaar gepensioneerd, maar als ik destijds een locatie had moeten uitzoeken voor een studie bijeenkomst van mijn werknemers zou Quinta Vale Porcacho beslist bovenaan de lijst staan !

0 vragen over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho info