13 tips over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• lbiesbrouck, 05-07-2014

In de quinta de map raadplegen met tips van Jan en Karin over "things to do"in de omgeving. Uit eten in Restaurante "Mido-Bar" bij de benzinepomp in Midoes. Fantastisch goed eten voor een heel schappelijk prijsje.

• MSalle, 30-08-2013

De blauwe kamer is prachtig. Tips voor uitstapjes: ga naar de Torre(hoogste berg van Portugal) en naar Coimbra.

• Karel Bracqué, 14-07-2013

Ik ben al een paar jaar gepensioneerd, maar als ik destijds een locatie had moeten uitzoeken voor een studie bijeenkomst van mijn werknemers zou Quinta Vale Porcacho beslist bovenaan de lijst staan !

• Frank van Tunen, 12-05-2013

Ga golfen op Montebelo, bezoek de torre in de Serre, vergeet Viseu niet en Coimbra. Heel de omgeving is een bezoek waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Vale Porcacho voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Tony Geudens, 17-03-2013

Op een boogscheut van Tabua of Oliveira do Hospital (voor shopping en restaurantjes). Het oude dorpscentrum van Santa Comba Dao is ook idyllisch en een bezoekje waard. In de zomer kan je op verschillende plekken gaan zwemmen in de rivier (praia fluvial)

• RW, 28-12-2012

Bezoek een van de locale restaurantjes. Zout maar veel voor weinig ;-)

• René Lambrix, 14-09-2012

een zeer leuke plek voor fietsers, wandelaars,wijndrinkers of proevers. Cultuur,in een straal van 50 km. is er voor ieder wat wils

• maria, 27-06-2013

Van daaruit zijn uitstapjes naar Coimbra en Porto goed te doen. Als je met de auto bent tenminste. Wij waren met de fiets en hebben heerlijk in de omgeving gefietst. Omgeving ook geschikt voor wandelingen. Jan en Karin hebben mooie wandelroutes klaarliggen.

• Robert Hartog, 08-12-2012

Het is een zeer geschikt gebied om lange wandeltochten te maken en ook kano tochten behoren tot de mogelijkheden. De stad Coimbra is zeer de moeite waard om te bezoeken. Maar geniet vooral van de mooie natuur die zo dicht bij is.

• Els, 12-03-2015

vraag om loop route en deze wordt elke x weer voor je uit gedraaid. ook hele leuke oude dorpjes te bezoeken. waterval wel even rijden door de mooie omgeving maar zeker de moeite waard.

• Ivonne Konings, 13-10-2014

De kamers worden wel gereinigd maar handdoeken 1x in de 4 dagen. Let op: Wifi ALLEEN IN DE KAMERS en niet in de ontspannignsruimten/algemene ruimte. . om de kamers te bereiken een flink eind met de koffers sjouwen.....grindpad waardoor je ze niet kunt rollen. dit moet mijns inziens echt veranderd worden..

de kamer was verder prima.

voor ons een enorme teleustelliing en zijn eerder vertrokken!

• henri grachten, 11-09-2014
    1. Om je verblijf optimaal te genieten is het handig een auto tot je beschikking te hebben.
    2. Vraag Jan en Karin naar tips om het Wijngebied DAO te verkennen.

• Kees, 15-05-2015

Activiteiten in de omgeving: Kanoën op de rivier Mondego met rockandriver.com.pt . Voor gezamenlijke kamers zijn zowel Casa da Maria aan te bevelen (gezamenlijke zitkamer) als Casa da Mina (uitzicht!).