Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

9.5Fenomenaal

Portugal, Beiras, Póvoa de Midões

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Vale Porcacho voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

99 reviews over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho

• 9manon maatje06-08-2020

Heerlijke plek, fijne mensen. Prachtig zwembad.

Met veel liefde gerealiseerd terrein met veel verschillende zit- en relaxplekken. Heerlijk ontbijtje en gezellige gesprekken. Fantastische bedden!

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Jan DEGRYSE03-08-2020

Uitstekend !

Wij waren erg goed geïnspireerd toen we kozen voor de Quinta Vale Porcacho. Ons verblijf van 4 nachten was bijzonder aangenaam in deze oase van stilte. Uitbaters Jan en Karin doen er werkelijk alles aan om hun klanten een aangenaam verblijf te bezorgen. De ligging is zeer centraal voor zij die de Serra Da Estrela en de ganse Beiraregio willen ontdekken. Een echte aanrader als U het ons vraagt. Betsy en Jan

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Marja01-10-2019

Kan niet beter wat ons betreft

Prachtige plek om heerlijk te genieten. Alles in deze kleinschalige B&B wordt uitstekend verzorgd door de Nederlandse eigenaren. Het ontbijt met o.a. vers sap, lekkere broodjes, yoghurt en dergelijke is zeer smakelijk. In de gemeenschappelijke ruimte liggen wandelingen en andere leuke tips klaar voor de gasten. Gastheer en gastvrouw zijn ook altijd bereid met je mee te denken over uitstapjes en eettentjes. Ook 2x heerlijk in de B&B gegeten. Bij thuiskomst kun je heerlijk op je 'eigen' terras zitten of een plekje bij het (ecologische) zwembad zoeken. Voor een luttel bedrag kun je een koel biertje of iets anders pakken. De kamers zijn schoon en de bedden prima. Kortom: een aanrader!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Peet28-09-2019

Een dikke 10

We geven een dikke 10 omdat we niet weten wat er nog beter zou kunnen! Jan en Karin zijn heel fijne en lieve mensen. Onwijs gastvrij, het is er prachtig, schoon, relaxed en bij vragen of problemen wordt iets meteen opgelost. Mooie omgeving, veel rust maar ook genoeg mogelijkheden om actief te zijn. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Klara01-09-2019

Gastvrijheid ten top!

Altijd met een lach en niets is Jan, Karin of Arturo teveel. Of het nu om de omgeving, last minute verzoek voor (mee)eten, vervoer of reparatie gaat alles wordt direkt geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Leonie en Edo16-08-2019

Mooi plek om totaal tot rust te komen!

We zijn net 3 dagen op de Quinta Vale Porcacho van Karin en Jan geweest. We hebben enorm genoten van het leven daar. Karin en Jan hebben een mooie quinta opgebouwd met verschillende huizen waarin zich de kamers bevinden. We hadden een ruime kamer met ruime badkamer en een prachtig uitzicht over de heuvels. Alles was perfect georganiseerd, schoon en van goede kwaliteit, alles op biologische basis. Ze zijn zeer gastvrij en weten veel van de omgeving. Er is ook veel te zien. 3 dagen is naar onze mening te kort om volop te kunnen genieten van alles dat zowel de quinta als de omgeving te bieden heeft. We raden deze accomodatie zeker aan, juist ook om lekker tot rust te komen...

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Suzette Sanders30-07-2019

Een pareltje in Portugal!

Het is een niet te missen locatie! Prachtig uitzicht en een heerlijk natuurzwembad en een heerlijk ontbijt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ingrid De vos01-07-2019

Super ☆☆☆☆☆

Als je een prachtige, rustige, mooie plaats zoekt..this is the place! Alles was perfect! Mooie grote luxe kamer en badkamer. Fantastisch uitgebreid ontbijt met eigen producten van de tuin. Jan en Karin zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het kon niet beter! We gaan terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Geert & Anja Gommans02-06-2019

Een fantastisch verblijf wat in is voor herhaling

Vanaf de aankomst hebben we ons hier thuis gevoeld. Jan en Karin zijn gastheer en gastvrouw in top. De mooie kamers liggen gegroepeerd over het terrein met vergezichten over dal en omgeving. Vanaf het ontbijt tot in de avond zijn er in de omgeving voldoende mogelijkheden tot het maken van vele wandelingen en dagtrips. Een culinaire verrassing was de mogelijkheid om twee keer per week aan te schuiven bij het door Anteiro tot in de puntjes verzorgd diner. De uit eigen wijngaard gebottelde biologische rode wijn was een genot om te drinken. Geen vraag was te veel, zelfs bij ons vroege vlucht naar huis stond er vers geperst sinaasappelsap en koffie klaar en werden we persoonlijk uitgezwaaid. Vale Porcacho, een plek om nogmaals terug te keren Geert & Anja, Wognum

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Henk en Maria Caminada07-05-2019

Een echte topper in elk opzicht.

Een heel hartelijk welkom door Karin, Jan en Antero. Een heel prettige en ontspannen sfeer met een fantastische accomodatie in een heel fraaie landelijke omgeving. Aan niets ontbreekt er op de Quinta. Als je er bent moet je zeker een keer mee dineren; eigen geproduceerde wijn proeven en de vele tips krijgen voor een plezierige tijd in de omgeving. De service gaat heel ver, zo moest een van de gasten naar een ziekenhuis en Jan bracht hem in de nacht naar Coimbra, petje af! Zoek niet verder, boek nu gelijk!

Gereisd met partner in mei 2019

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho info