Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho ****

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho ****

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho
Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Vale Porcacho voor je op een rij gezet:

81 reviews over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho in het Nederlands

Kan niet beter

CJJ Sanderd, 26-1-2018

Een oase in midden Portugal

Mooie kamers perfect ontbijt, en super gastvrouw Karin en gastheer Jan

Absolute aanrader

Wij komen zeker terug

Rustig,ruimte,gastvrij,georganiseerd en duurzaam.

HoheNederland, 6-1-2018

Ruim landgoed in heuvelachtig landschap buiten klein gehucht met weids, schilderachtig uitzicht op een vallei. Karin en Jan zijn trots op hun B&B en na een enthousiaste ontvangst voel je je meteen thuis ( maar dan in Portugal). Houd je van wandelen? Routes in overvloed gratis beschikbaar om volop van de natuurlijke omgeving te genieten. Cultuur in overvloed in Coimbra( dagtocht met auto via goede weg).Het mooie Estrella gebergte is goed bereikbaar. Naast kamers in het hoofdgebouw zijn er mooi verbouwde bijgebouwen met ruime, uitstekende en comfortabele kamers beschikbaar. Qua onderhoud en verzorging: perfect. In het hoofdgebouw een goed ontbijtbuffet waarbij Jan je bij binnenkomst een heerlijk glas sinaasappelsap, van eigen kweek, aanreikt. Een paar keer per week is deelname aan het gezamenlijk diner zeer aan te raden, daar Anterro ( bediende/kok) heerlijke gerechten kookt en goede regionale wijn laat proeven. Eigenaren Karin en Jan zijn altijd bereid tips te geven over restaurants, uitstapjes etc. Soms zie je in reisgidsen van die prachtige zwembaden met zo'n "infinity" rand: nu, op het terrein is zo'n zwembad ,opgenomen in de natuurlijke omgeving van de Quinta en het is ook nog een toppunt van ecologie, want het zwemwater wordt gezuiverd door het aangrenzende meertje met waterplanten etc. Duurzaamheid ten top !

Deze Quinta van Jan en Karin bezoeken, kunnen wij ( vele andere B&B's bezocht) ten zeerste aanbevelen.

Fantastisch, wij komen terug!

Monique, 30-12-2017

Een prachtige plek met heel gastvrije gastvrouw en -heer. De zwemvijver ter afkoeling en ontspanning is schitterend gelegen. De mooiste privé zonsondergangen.

De Quinta is een prachtig landgoed in een mooie streek, waar je fijn kunt wandelen. De kamers zijn ruim en comfortabel. Het ecologische zwembad is geweldig, uniek om daarin te zwemmen en het dal te overzien. De eigenaren zijn super gastvrij en spannen zich in je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb er een heerlijke week doorgebracht en keer zeker terug.

Prachtig

Silke Vermeir, 27-12-2017

Zeer goed ontvangen en verzorgd. Prachtige plek met een wonderbaarlijk uitzicht. Veilig weggestopt voor de branden. We komen hier zeker en vast terug!

fantastisch, tot nu toe voor ons de mooiste B&B

Veerle Van Damme, 27-12-2017

Rustig, fantastische ligging bovenop een berg, leuke ontvangst en kennismaking met glaasje cava, mooie ruime kamers die elke dag een onderhoudsbeurt kregen. Zeer vriendelijke gastvrouw Karin en gastheer Jan, we kregen champagne en een taart, speciaal voor ons, voor onze 8e huwelijksverjaardag.Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende.We werden zelfs opgehaald met de auto door onze lieve gastvrouw, na een vermoeiende (voor mij te zware) uitstap.Elke wens werd ingewilligd zonder morren. Soms maakte Antonio een lekkere maaltijd klaar die best mocht tippen aan een goede restaurantkeuken. De zwemvijver is subliem, het uitzicht ervan ook! Bij ons vertrek werden we ook nog eens getrakteerd op een leuke attentie en we werden uitgezwaaid. Kortom een B&B waarvan je enkel kunt dromen, vonden we hier in werkelijkheid terug.

Top verblijf!☀️

Gert Jan Brouwer, 27-12-2017

Dit is een fantastische quinta. Een authentiek huis met kamers, maar ook een prachtig terrein met diverse huisjes met kamers. Iedereen heeft ook zijn eigen privacy. Uniek! Het ligt prachtig bij de vallei. In de omgeving is van alles te zien en te doen. De accomodaties zijn echt mooi en netjes. Alles is ruim van opzet en het ontbijt, maar ook de huiswijn, is top! Het eco zwembad met uitzicht vergeet je nooit meer. En als de chef kok komt koken leer je de Portugese keuken goed kennen. Karin en Jan zorgen samen voor een onvergetelijk verblijf in het zonnige Portugal.

Een fantastische beleving.

Kassandan, 27-12-2017

Een oase van rust. Heerlijke kamers, zalig ontbijt en prachtige locatie.

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Marianne, 26-12-2017

Ontzettend gastvrij. Heerlijk relaxen in de zon aan het zwembad of onder een parasol of boom in de schaduw en genieten van het prachtige uitzicht. Schitterende kamers met eigen terras en privacy!

Zeer gerieflijk, prachtige omgeving en rust!

Irma van Hoof, 24-12-2017

De ligging is prachtig, de eigenaars zijn schatten met heel veel passie.

Groente en fruit worden vers geplukt uit eigen tuin.

Het prachtige natuurlijk aangelegde zwembad is een sprookje!

Je zwemt zowat tussen de waterlelies en kikkers door, die je als dank voor je gezelschap een prachtige kikker-aubade geven.

Omdat het zwembad natuurlijk aangelegd is is het hier en daar wat glad, waardoor iets minder valide mensen er wat moeite mee kunnen hebben.

Trapje in dieper gedeelte?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho in Póvoa de Midões, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta Vale Porcacho scoort een 9.69 uit 10 op basis van 82 reviews.