Reviews over Póvoa de Midões

Voor herhaling vatbaar!

Jet,
    4-11-2018

Bijzonder hoe duurzaam en een hoge kwaliteit hier heel goed samengaan! Mooi uitzicht, vooral vanuit zwembad. Schone kamers, Jan en Karin zeer vriendelijk en behulpzaam.

De Oase

Frank,
    4-11-2018

Wij waren hier in een periode waarin alle hitterecords in Europa werden verbroken en dus ook in Portugal met temperaturen ver in de 40 graden. De quinta was daarom meer dan een oase, als dat mogelijk zou zijn. Een prachtige plek, een geweldige zwemvijver met uitzicht en sympathieke gastheer en - vrouw. Mooi op doorreis of om tot rust te komen. Ik ben op veel plekken in de wereld geweest, wil nog veel meer ontdekken, maar wil ook hier ooit terug komen.

Super

CJJ Sanders,
    26-9-2018

Gastheer en gastvrouw Jan en Karin maken het verblijf in Quinta Vale Porcacho tot een geweldige ervaring, het zijn een paar super gastgevers.

Kamer ruim en comfortabel, ontbijt heerlijk verse jus, eitje.

En dan het gezamenlijke diner bereid door Antero, dit was gezellig en heel erg smaakvol, Portugees met een modern tintje, vergezeld door een heerlijk glas wijn.

Kortom een adres om te koesteren, volgend jaar weer.

Zeer goede verblijfsaccomodatie op een toplocatie.

Gerrit Martens,
    23-9-2018

Alle voorzieningen aanwezig.

Rustige omgeving.

Goede service.

Gastheer en -vrouw zijn zeer vriendelijk, hulpvaardig, discreet en geven goede tips.

Maaltijden voorzien van lekkere (verwerkte) producten uit eigen tuin.

Aanrader zijn zeker de aangeboden arrangementen.

Fantastisch!

Gerrit,
    5-9-2018

Heerlijk rustige plek.

Prachtige rivier bij het terrein.

Kritische review gelezen over 'zeer gevaarlijke' hond.

Hond is waakhond en is op aanvraag de gehele twee weken in zijn ruime hok gebleven. Zeer attent.

Verblijf was in appartement Balsemina. Door de dikke muren heerlijk koel.

Na aantal dagen 40 graden celsius plus gehad te hebben, binnen ook wel warm.

Zwembad is ruim en zeer netjes.

Genoeg informatie over bezienswaardigheden in de buurt aanwezig.

Hygiëne huisje is prima.

Kanotocht op rivier aan te raden.

Fietstocht vanuit Viseu ook absolute aanrader!

Aan te bevelen als je/u op zoek bent naar een plek om in rust vakantie te vieren.

Póvoa de Midões scoort een 7,3 uit 10, op basis van 5 reviews