Camping Parque de Campismo do Furadouro

CampingWeer vandaag27°14°

Plaats als eerst een review!

1 review over Camping Parque de Campismo do Furadouro in het Nederlands

Met vrienden

Grote camping in idyllisch plaatsje

melanie
22-6-2011

Ben hier een aantal keren geweest. Heerlijke camping. Vroeger werden de visvangsten hier nog met ossen het strand opgehaald, een paar uur later kon je de vis eten in de restaurantjes voor een paar centen.

Dorpje komen veel Portugezen, ook om te stappen. Aantal grote discotheken in de buurt, maar hoor je niets van!

Camping is rustig door de week, vrijdag avond komt half porto hier zijn vaste plekje bezoeken en is het een gezelige bedoening.

Geschikt voor kleine kinderen, pubers en ouderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parque de Campismo do Furadouro in Ovar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parque de Campismo do Furadouro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.