Camping Quinta das Cegonhas

Camping Quinta das Cegonhas
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta das Cegonhas voor je op een rij gezet:

139 reviews over Camping Quinta das Cegonhas in het Nederlands

Fijne plek!

Stephanie
14-8-2018

Kinderen spelen hier heerlijk met elkaar! Fijn groot zwembad, in restaurant kun je elke dag aanschuiven voor prima prijs, €8.50. Ook kun je er voor brood, koffie, drankje, ijs terecht. Mooie ligging in serra da estrella, handige plek om vanuit aan te komen of te vertrekken richting Spanje. Vanuit de camping zijn allerlei tochten mogelijk, ook organiseert de camping deze zelf. Ook wordt er yoga en hot stone massage aangeboden.

Best vacation ever!

Milene Balola
31-7-2018

I loved the fact that everyone it so kind to you! and the pool is amazing! Only problem: weather ahah! But even with bad weather they can find you the best activity! RECOMENDED!!

Echt prima camping!!

Ron en Petra
25-6-2018

Wat een leuke camping!! Mooie grote plaatsen goed en schoon santair!! Leuke eigenaren en personeel!! De eigen gemaakte rundvlees kroketten zijn een aanrader!! We hebben met de andere campinggasten gezamelijk gegeten!! Het eten was gemaakt door de eigenaar van de camping!! Het was heel gezellig en lekker! We vonden de prijs wat aan de hoge kant voor Portugal!! Jammer dat er in de omgeving zoveel natuur verbrand is!!

Geweldige camping

Astrid
1-6-2018

Wij komen hier reeds vele jaren en het bevalt erg goed.

grote plaatsen met uitzicht.

Het sanitair erg schoon. Mooi zwembad. Gezellige bar.

Het eten is geweldig.

De eigenaren Gerard en Rieke zijn behulpzaam als je ze nodig mocht hebben.

Het is een van de weinige campings in Portugal waar we iedere keet weer terugkomen.

Jacqueline
25-5-2018

Mooie camping, midden in de natuur. Corveia op 7 km voor alle boodschappen.

Kees en Patricia Jansen
18-5-2018

Super plek eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken . Prachtige omgeving .

Zeer Goed

Ad en Annie Kok
9-9-2017

Hallo Allemaal, Nou deze camping is zeker een aanrader, en komen zeer zeker daar terug. Deze camping verdiend zeker een dikke vette 10.Alles klopt gewoon. Eten drinken erg schoon, is het niet schoon, tja dat doen de mensen zelf toch,zwembad,en zeker grote staanplaatsen. Je kan ook huren zowel tenten als kamers. Wij kunnen echt niet iets opnoemen wat niet goed was.En de eigenaren, en personeel waren echt helemaal toppie. Nou dan heb je toch een hele mooie vakantie. Een lieve groet van heel tevreden mensen

Superweek!

Hein en Krista Lommers
22-8-2017

Hele fijne camping. Grote plaatsen, heel schoon sanitair, gastvrije ontvangst en heerlijk eten . Uitgebreide informatie over de omgeving. We hebben er een geweldige week gehad en gaan zeker nog een keer terug!

Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren.

Arno & Marion Straalman
13-8-2017

Prachtige en rustgevende locatie.

Een top camping!

Frank en Nel
3-8-2017

Na 12 jaar geleden voor de laatste keer hier geweest te zijn, ook deze keer weer zeer gastvrij ontvangen.Een heerlijke zonnige vakantieweek gehad op deze mooie camping met zeer ruime niet afgebakende plaatsen met uitzicht. Goed sanitair, goed zwembad, goed restaurant.

Wij gaan zeker terug!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta das Cegonhas in Nabainhos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta das Cegonhas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta das Cegonhas scoort een 8.92 uit 10 op basis van 139 reviews.