Géén boekingskosten

Camping Quinta das Cegonhas

PortugalBeirasNabainhos

We hebben de beste aanbieders voor Camping Quinta das Cegonhas voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 143 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

144 Reviews over Quinta das Cegonhas

• 10Geert en Renate15-07-2022

Een plek om terug te komen.

Een prachtige camping ( ook appartementen/kamers)met ruime vrije plekken schaduw, zon en mooi uitzicht, bar en restaurant. Heerlijke keuken: probeer vooral ook de eigen gemaakte kroketten! Aantal keren per week wordt er speciaal gekookt maar elke dag is er lekker eten te krijgen. Alles is schoon en opgeruimd, heerlijk zwembad en supervriendelijk personeel. Leuke is dat Rieke en Gerard veel contact hebben met de Portugese bevolking. Dit zie je terug in het personeel, bij het zwembad (wat open is na een bepaalde tijd voor niet campinggasten) en dat ze ruimtes hebben welke dorpsbewoners ook afhuren bij bijv een doopfeest. De omgeving is prachtig: Serra da Estrela heeft veel mooie plekken. Het is rotsachtig, bebost en heeft vele zwemplekken. Veel info hierover is te vinden op de camping maar ga vooral zelf ook op zoektocht naar dat ene mooie riviertje met rotsen! Wij zijn hier heerlijk tot rust gekomen en wilden eigenlijk niet weg.

• 10Ruud en Mia08-06-2022

Helemaal top om op camping das Cegonhas te verblij

Wij hebben gelogeerd in de Pod (houten huisje). Het was helemaal geweldig. Als je graag wilt genieten van het campingleven, en zonder camper of caravan gaat, is de Pod een prachtig alternatief. Het verblijf is van alle gemakken voorzien.

• 10Familie van Strien07-01-2021

Supermooie camping!

Mooie camping in een prachtig gebied. Mooie grote kampeerplekken waar onze jongens al heerlijk in het beekje dat erlangs stroomt konden klieren met stokken en blaadjes. We zijn echt prima ontvangen door de eigenaren. Fijn zwembad! En een leuke trampoline voor tijdens de minder hete uurtjes. We hebben heerlijk gegeten in het campingrestaurant, hebben mooie wandelingen gemaakt in de Serra da Estrela en zijn vooral echt tot rust gekomen. We gaan zeker terug.

• 7R & H18-07-2019

Fijne camping

• mooi en rustig gelegen
    • lekkere douches
    • heerlijk zwembad
    • vriendelijk personeel
    • geregeld gezamenlijk eten (toen wij er waren helaas niet omdat het nogal rustig was).
    • leuk terras en bar
    • mooi uitzicht
    • supermarkt dichtbij (supershop is aanrader....)
    • grote plaatsen
    • in het dorp kun je bij de plaatselijke bakker heerlijke pizza eten. Helaas is de uitbaatster zeer onvriendelijk
    • redelijk / beetje smoezelig sanitair
    • veel muggen
    • veel vervelende vliegen
    • irritant hondengeblaf (heel vaak)
    • de camping zou iets gezelliger aangekleed mogen worden. Op verschillende plaatsen ligt rommel. Het zou mooier en gezelliger zijn als alle rommel en oude caravan etc. op één plaats, uit het zicht geplaatst is.
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Patrick, Saskia, Wouter en Floortje02-09-2018

Vriendelijke mensen, mooie natuur , heerlijk eten

Schone gezellige camping met persoonlijke benadering door de campingeigenaren Riekie en Gerard. Prachtig uitzicht op onze plek, heerlijk zwembad. Er zijn grote plaatsen, restaurant met dagelijks een 3 gangen menu, diverse activiteiten maar de wandeltocht ( 2e zondag van de maand ) naar Folgosinho is een topper, schitterend oud dorpje met een markten en een BBQ samen met de mensen van het dorp

• 9Eetgelegenheden
  • 8Stephanie14-08-2018

Fijne plek!

Kinderen spelen hier heerlijk met elkaar! Fijn groot zwembad, in restaurant kun je elke dag aanschuiven voor prima prijs, €8.50. Ook kun je er voor brood, koffie, drankje, ijs terecht. Mooie ligging in serra da estrella, handige plek om vanuit aan te komen of te vertrekken richting Spanje. Vanuit de camping zijn allerlei tochten mogelijk, ook organiseert de camping deze zelf. Ook wordt er yoga en hot stone massage aangeboden.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Milene Balola31-07-2018

Best vacation ever!

I loved the fact that everyone it so kind to you! and the pool is amazing! Only problem: weather ahah! But even with bad weather they can find you the best activity! RECOMENDED!!

• 9Ron en Petra25-06-2018

Echt prima camping!!

Wat een leuke camping!! Mooie grote plaatsen goed en schoon santair!! Leuke eigenaren en personeel!! De eigen gemaakte rundvlees kroketten zijn een aanrader!! We hebben met de andere campinggasten gezamelijk gegeten!! Het eten was gemaakt door de eigenaar van de camping!! Het was heel gezellig en lekker! We vonden de prijs wat aan de hoge kant voor Portugal!! Jammer dat er in de omgeving zoveel natuur verbrand is!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Astrid01-06-2018

Geweldige camping

Wij komen hier reeds vele jaren en het bevalt erg goed. grote plaatsen met uitzicht. Het sanitair erg schoon. Mooi zwembad. Gezellige bar. Het eten is geweldig. De eigenaren Gerard en Rieke zijn behulpzaam als je ze nodig mocht hebben. Het is een van de weinige campings in Portugal waar we iedere keet weer terugkomen.

• 9Jacqueline25-05-2018

Mooie camping, midden in de natuur. Corveia op 7 km voor alle boodschappen.

• 8Eetgelegenheden

• SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne