Hotel Casas do Coro

1 review over Hotel Casas do Coro in het Nederlands

Fantastische plek!

joyce
10-5-2011

Hotel Casas do Coro is een als hotel omgebouwd dorpje. Door de centrale ligging van het Casas Do Coro Hotel zijn de meeste toeristische attracties en zakenadressen in Marialva makkelijk te bereiken. Het hotel biedt moderne faciliteiten in elke kamer en een geweldige service. Iedere kamer heeft airco, badjassen, haardroger, televisie en bad. Er is ook een bar, vergader-/feestzaal, restaurant, roomservice aanwezig. Het hotel biedt jacuzzi, sauna, zwembad (buiten) en een geweldig mooie tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casas do Coro in Marialva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casas do Coro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casas do Coro scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.