Hotel Casa das Penhas Douradas

Kleine hotelsWeer vandaag20°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa das Penhas Douradas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa das Penhas Douradas in het Nederlands

Zeer gezellig, prachtig uitzicht

emossoux
14-8-2012

Kleinschalig, zeer gezellige en familiale sfeer, zeer warme ontvangst. Eigenlijk al meer een B&B dan een hotel, met die uitzondering dat je er ook kan eten.

Prachtig uitzicht vanuit de kamers. Wij sliepen in een van de kamers met eigen terrasje . De kamers en badkamer aan de kleine kant.

Zeer speciaal en origineel design / natuurvriendelijk interieur. Prachtig binnenzwembad ook sauna aanwezig. Gratis draadloos internet en gebruik van fietsen om de omgeving te verkennen.

Je hebt zowieso een wagen nodig om de omgeving te verkennen.

Lekker maar 'speciaal' eten uit de regio.

Conclusie: zeer cosy , zeker een aanrader voor een aantal dagen, in elk seizoen activiteiten mogelijk. Hou er rekening mee dat je weg van de wereld bent, dat het hier vooral om de natuur en de bergdorpen gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa das Penhas Douradas in Manteigas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa das Penhas Douradas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.