Hotel Senhora do Castelo

KinderhotelWeer vandaag9°5°
Hotel Senhora do Castelo
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Senhora do Castelo voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie locatie met prachtig uitzicht

wyfotografie,
15-7-2012

Prima hotel op mooie locatie. Beetje gehorig maar dat mag de pret niet drukken. Het uitzicht vanaf de berg is schitterend. De gangen doen wat benauwd aan maar de kamer is ruim en voldoet zeker aan de drie sterren. Het eten is goed. Mocht er een groot gezelschap aanwezig zijn dan eet je met de pot mee (ook al bestel je a-la-carte).

Kenmerken

Mooie locatie met prachtig uitzicht

wyfotografie
15-7-2012

2005

Prima hotel gelegen op schitterend punt

Erwin Nolet
22-9-2005

Prima hotel gelegen op schitterend punt. Mooi uitzicht over de omgeving. Het hotel heeft ruime kamers, binnen en buiten zwembad. Het is een goed hotel, maar heeft hier en daar een opknapbeurt nodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Senhora do Castelo in Mangualde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Senhora do Castelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.