Camping Moinhos do Dao

CampingWeer vandaag28°16°

1 review over Camping Moinhos do Dao in het Nederlands

Bijzonder, uniek, anders, groen, rivier.

Mo en Jur
16-10-2017

Aan de Dao. Uniek en alternatief vakantieverblijf, voor rust en met vele verblijven met warme sfeer. Bestaat al jaren, lang zandpad af, het is het zo waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moinhos do Dao in Mangualde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moinhos do Dao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moinhos do Dao scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.