Sorteren

Reviews over Mangualde

Bijzonder, uniek, anders, groen, rivier.

Mo en Jur
    16-10-2017

Aan de Dao. Uniek en alternatief vakantieverblijf, voor rust en met vele verblijven met warme sfeer. Bestaat al jaren, lang zandpad af, het is het zo waard.

Mooie locatie met prachtig uitzicht

wyfotografie
    15-7-2012

Prima hotel op mooie locatie. Beetje gehorig maar dat mag de pret niet drukken. Het uitzicht vanaf de berg is schitterend. De gangen doen wat benauwd aan maar de kamer is ruim en voldoet zeker aan de drie sterren. Het eten is goed. Mocht er een groot gezelschap aanwezig zijn dan eet je met de pot mee (ook al bestel je a-la-carte).

Prima hotel gelegen op schitterend punt

Erwin Nolet
    22-9-2005

Prima hotel gelegen op schitterend punt. Mooi uitzicht over de omgeving. Het hotel heeft ruime kamers, binnen en buiten zwembad. Het is een goed hotel, maar heeft hier en daar een opknapbeurt nodig.

Mangualde scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews