Vakantiehuis Quinta da Ovelha

Vakantiehuis
Vakantiehuis Quinta da Ovelha
9,9

Laatste review

Geweldige locatie, prachtig huis, zeer mooi ingericht, van alle gemakken voorzien.

Vanuit het huis kijk je het dal in, adembenemend uitzicht. 'S-morgens heerlijke geuren van citroenbomen en eucalyptus. Je komt er volledig tot rust. Met een boek heerlijk bij je eigen zwembad.

Je hebt wel een auto nodig om boodschappen te doen. Porto, Coimbra en Lissabon makkelijk in een dag te bezoeken. Wil je rust en zon en zwembad, dan blijf je lekker in het huis.

We gaan zeker terug! Mooie combinatie van rust en doe-vakantie.

17 reviews over Vakantiehuis Quinta da Ovelha in het Nederlands

Fenomenaal, geweldig huis en prachtige locatie

fam. Van Dijk,
7-1-2018

We gaan zeker terug! Mooie combinatie van rust en doe-vakantie.

Mooie ligging, zeer complete inrichting

Familie Duin,
6-1-2018

Je hoeft niets mee te nemen als je naar dit huis gaat. Zo compleet is het huis ingericht. Nederlandse tv, twee badkamers, slaapkamers met goede bedden en een heerlijk ruimte met buitenkeuken

Prachtige villa met alle comfort en prive zwembad

Paul van Duinen,
23-12-2017

Hier al 3 jaar achtereenvolgend een uitstekend verblijf gehad met 100% privacy.

Zou niets negatiefs kunnen bedenken! Van harte aanbevolen!

Portugal prachtig land!

Peter en Saskia,
9-2-2017

Portugal is een geweldig land. We hebben quenta de Ovelha een week gehuurd. Wat een mooi huis, alles is aanwezig.Luxe en comfort/ De nieuwe buitenkeuken is echt super om in de avond te eten. We gaan volgend jaar weer.

We willen graag weer terug...

Sjors en Anny
10-2-2016

Alles is aanwezig, de luxe, het uitzicht, het zwembad....

Mag ik weer terug?

Sjors en Anny
10-2-2016

Geweldig leuke vakantie gehad in dit prachtige huis. Wat een ruimte, wat een luxe, alles is aanwezig. En dat zwembad.....!

Een aanrader!

``Paradijs van Rust en Comfort``

Familie Stoop
6-2-2014

Wij zijn in deze zeer complete Quinta al diverse X als gast geweest en of het nu hartje -zomer of winter is, het is hier heerlijk vertoeven.

Het uitzicht is formidabel, de achtertuin is het bos van Busaco waar je werkelijk een prachtig uitzicht op hebt met op een groene oase met heel veel vogelsoorten te ontdekken (verrekijker aanwezig)...Het huis is zeer compleet en knus ingericht.

Zomerdag is het zwembad +tuin overheerlijk en in herfst en winter is de openhaard en potkachel (keuken) heel comfortabel;en in alle vertrekken zijn elektrische kachels aanw . In de buurt kun je heerlijk wandelen en met de auto paar km kun je heerlijk lokaal eten ca. € 6.00 pp ( hoofdgerecht). Verder zijn de tuinen + gebouw van het Palace Hotel een echte aanrader...Strand niet te ver weg ook Coimbra (oude universiteit) en Viseu zijn in de buurt en in Lusso kun je heerlijk eten. Motraqua 6km heeft een grote supermarkt + vele andere winkels/horeca.

Markten (4) zijn er ook in de buurt (tip Santa Comba Dao)

Zeer mooie villa

Frank Simonis
27-1-2014

Wij verbleven in deze prachtige villa 5 weken, welke licht, modern en compleet is ingericht. Het uitzicht is gewoon schitterend, en zelfs in Maart was het in de zon al aangenaam tot warm. Het huis zelf ligt echt op het platteland, en we hebben genoten van de rust en de omgeving. Lekker in de namiddag zon bij het zwembad. Kortom, een aanrader , voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prachtige Villa van alle gemakken voorzien

Dennis & Helma
26-1-2014

De villa ligt in een mooie vallei en is werkelijk van alle gemakken voorzien. Het is er heerlijk toeven en je bevindt je in een mooie omgeving. Zo wel in het huis als buiten het huis is alles tot in de puntjes voor elkaar. Erg sfeervol ingericht en ook het sanitair is uitstekend. De keuken is ingericht voor een chefkok omdat alle denkbare keukenbenodigdheden. Buiten zijn er meerdere mooie terrassen aangelegd met vele leuke zitjes.

Geweldig huis van alle comfort voorzien

Peter van der Schaf
26-1-2014

Dit huis heeft een geweldige inrichting. Niet de meest dure spullen maar alles, echt alles is er aanwezig. Het lijkt net of je thuis bent.

Fantastisch uitgangspunt voor excursies in Midden Portugal. Maar ook in 2 uurtjes in Lissabon of in een uurtje in Porto. Wij komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta da Ovelha in Luso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta da Ovelha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.