Hotel Palace do Bussaco *****

Hotel Palace do Bussaco *****

Hotel Palace do Bussaco
Hotel Palace do Bussaco
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Palace do Bussaco voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Palace do Bussaco in het Nederlands

wat een sfeer!

Conny, 23-4-2012

Wat een sfeervol hotel dit oude paleis. Prachtige ruimtes, mooie azulejo's op de muren en ook een mooie buitenkant en tuin.

Geen 5 sterren waard

Ivo, 24-5-2009

Paleis ongebouwd tot hotel, in een park, tuin goed onderhouden, maar een wildernis daarbuiten.

Ontbijt goed, middagmaal beschamend slecht.

Kamers, diegene die ons werd voorgeschoteld geen 20 M² groot !

Wat een prachtig hotel

Caroline, 28-1-2007

Wat een prachtig hotel. Het lijkt wel een museum. Alles nog in oude (maar prima onderhouden) staat. Het ontbijtbuffet, je kan het zo gek niet verzinnen of het is er. Het eten verder uitmuntend. In een woord geweldig.

31-08-2005 Ca

Paul Pfennings, 31-8-2005

31-08-2005

Ca. 10 jaar geleden geweest, overweldigend, prachtig paleis gelegen in een héél groot park waar je prachtig kunt wandelen.

Restaurant met vast menu is goed, de wijnkaart bevat voornamelijk wijnen uit eigen wijngaarden en de jaren gaan terug tot 1924.

Kamer zijn zeer groot, op iedere verdieping staat een mannetje in stofjas om, als je op de kamer bent geweest, de handoeken goed te hangen en je kleren recht te leggen.

Naar aanleiding van de prijzen die ik de laatste tijd heb gezien zou ik de prijs/kwaliteit terugbrengen naar 6!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace do Bussaco in Luso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace do Bussaco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace do Bussaco scoort een 5.57 uit 10 op basis van 5 reviews.