8,3

54 reviews over Camping O Tamanco in het Nederlands

Aanrader

André Nagengast
13-11-2016

Prima camping met mooie plekken. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Heel relaxte sfeer. Voorbij het dorp uitstekende fietspaden naar de oceaan. Supermarkten op twee km afstand. Schoon sanitair en prima (klein) zwembad, heerlijk om af te koelen. En veel te bezichtigen in de omgeving, Coimbra, Fatima enz.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Geweldige plek

Milad & Ryanne
30-7-2016

We verbleven in een van de tubes en het was een unieke ervaring. De camping is niet groot, maar daardoor juist gezellig. Wij zijn geen kampeerders, maar vonden het een hele mooie plek, zeker qua inrichting. Alle voorzieningen waren uitstekend en het eten was super goed. Irene en haar man hebben een bijzondere plek gecreëerd in Portugal. We vonden het jammer dat we er maar twee dagen waren, het liefst bleven we nog zeker een paar dagen langer.

Gereisd Met partner in juli 2016

Supermooie relaxe plek

Maria
26-7-2016

Een heerlijke plek om te verblijven.Lekker zwembad en de eetzaal en terrein is super leuk ingericht.Wij hebben een fijne tijd hier gehad.Een plek waar je makkelijk contact maakt met andere mensen en de eigenaars kunnen echt lekker koken! Kortom echt een aanrader!

vriendelijk en sfeervol

Irene
4-7-2016

Op deze camping is veel aandacht besteed aan het creëren van sfeer en zorgen dat iemand zich prettig ('thuis') voelt. Ik vond de inrichting van de camping en de cantina erg prettig en mooi. Zelfs de ruimte voor de was ziet er leuk uit door aandacht voor details. Veel plekken zijn mooi verscholen in het groen van het prima bijgehouden terrein. Het sanitair wordt goed schoon gehouden en oogt prettig. Aan alles is gedacht, de eigenaars weten zich heel knap te verplaatsen in de gasten (veel Nederlanders). Die daardoor de boel netjes houden. Het zwembad is heerlijk. Misschien als het drukker is wel wat klein maar in het voorseizoen prima. Bij aankomst voelden wij ons erg welkom en we kregen veel informatie en een kaartje over de omgeving. Het strand is heerlijk, zelfs als er nog een beetje mist hangt! Een zeldzaam leuke camping die met veel toewijding wordt gerund.

Gereisd Met partner in juni 2016

Deze camping is en blijft onze favoriete camping!

Gerda Koek van Esveld
26-6-2016

Hier waan je je in het paradijs! Wij zijn hier meerdere keren naar toe geweest en blijven dit ook doen! De bloemen de ruimte de rust! Het zoutwaterzwembad. Wel een beetje diep 1.80 mt. Het lekkere eten van Hans! Het mooie strand: Praia do Osso de Baleia! De uitstapjes naar Fatima en Porto. De bron Fonte de Pedra, de markt op zondag in Lourical, de vriendelijke eigenaren en niet te vergeten (schoon)vader Dries. Altijd tijd voor een praatje en behulpzaam indien nodig. We zijn er nog lang niet op uitgekeken. En met de coördinaten in je route- navigatie-systeem eenvoudig te vinden! Het water op de camping is prima drinkwater.

Prima camping

Jan
9-6-2016

Niet speciaal voor kinderen

Janneke Wempe
21-12-2015

Een heerlijk camping met vreselijk aardige mensen. Je kunt er bovendien fantastisch en heel gezellig eten. We hebben absoluut geen minpunten

Gereisd Met partner in juli 2015

Bijzonder

Carla en Rob
9-11-2015

Camping was moeilijk te vinden . Wat verwarrende benaming niet Lourical, maar Onteiro de Lourical. Mooie camping met gezellig terras! Genoten van de beplanting! Prachtige plaatsen. Lekker gegeten op het terras! Niet goedkoop, wel heel lekker en gezellig! Over het algemeen hartelijke mensen, soms wat stuurs. Voor brood kwam er een bakkersauto het terrein oprijden , moest je om half 9 in een rij staan! Dezelfde bakker was ook verderop in het dorp! Gunstig gelegen: strand en mooie stadjes. Coimbra is een echte aanrader! En Fatima: heel bijzonder.

Gereisd Met partner in augustus 2015

prachtige sfeervolle camping

LoysonM
26-10-2015

Camping heeft aparte en gezellige sfeer, sanitair is ruim en prima onderhouden en als er gekookt wordt in de bar is dit superlekker. Aan te raden voor iedereen die niet altijd de klassiekers wilt.

Heel bijzonder

Tineke de Haan
11-10-2015

Hele persoonlijke en charmante camping. Niet zo groot en daardoor niet massaal. Heel leuk ontworpen met zitjes en tafels, een stuk bos waar het heel romantisch kamperen is, grappig gestyled met verrassende buitenkeukens, een buitendouche, een legerjeep, etc. Er lopen kippen en ganzen vrij rond en er is een kleine kinderboerderij. De sfeer is ontspannen, de cantina is stijlvol en het eten van Hans is heerlijk. Een aanrader voor iedereen die niet van aangeharkte paden houdt.

Gereisd Anders in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping O Tamanco in Lourical, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping O Tamanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.