1 review over Camping O Tamanco in het Nederlands

Heel bijzonder

Tineke de Haan
11-10-2015

Hele persoonlijke en charmante camping. Niet zo groot en daardoor niet massaal. Heel leuk ontworpen met zitjes en tafels, een stuk bos waar het heel romantisch kamperen is, grappig gestyled met verrassende buitenkeukens, een buitendouche, een legerjeep, etc. Er lopen kippen en ganzen vrij rond en er is een kleine kinderboerderij. De sfeer is ontspannen, de cantina is stijlvol en het eten van Hans is heerlijk. Een aanrader voor iedereen die niet van aangeharkte paden houdt.

Gereisd Anders in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping O Tamanco in Lourical, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping O Tamanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.