16 reviews over Camping O Tamanco in het Nederlands

Nederlandse camping in Portugal.

Stephanie
14-8-2018

Fijn dat kinderen hier zo samen kunnen spelen! Overzichtelijk, klein terrein. Prima restaurant met lange wachttijd. Leuke vissersdorpje aan zee in de buurt.

Goed georganiseerde camping

Alfred Groen
8-7-2017

Hele goede camping. We verbleven in een tube, schoon en voorzien van elektriciteit. Aan alles is gedacht, je hebt de gelegenheid om te koken in een aparte ruimte die voorzien is van alles wat je nodig hebt tot een koffiezetapparaat aan toe. Mogelijkheid om een koelkast te huren. Lekker zwembad en het hele terrein is goed verzorgd. Fietsverhuur aanwezig. Voor mensen die afhankelijk zijn van ov is de camping wel een tikkie afgelegen, daarom is de fietsverhuur wel handig.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke plek!

Tamara
31-8-2014

Wij hebben 2 weken in de yurt gezeten. Mooie, ruime plek waar vanaf dag 1 het gevoel van rust je overvalt. Gekookt op de houtkachel in de yurt en elke dag buiten eten. Wat een luxe dat de bakker naar de camping komt (behalve op zondag). Fijn zwembad. Schoon sanitair. Heerlijk gegeten in a cantina tegen een goede prijs. Lieve dieren bij de kinderboerderij. We missen de geitjes nu al :-) Dagje Lissabon prima te doen. 1,5 uur rijden vanaf de camping. Stranden ook goed te doen met de auto. Keuze uit diverse stranden. Strand Osso de Baleia mooi breed strand waar het niet superdruk is. De steden Coimbra en Leiria bezocht. Zeker de moeite waard. Er is veel te zien in de omgeving. Je krijgt een mooie kaart met tips voor bezienswaardigheden. Ook ligt er een map met veel info. De weg bij de camping kun je horen maar na 2 dgn vergaten wij dat de camping dicht bij de weg ligt. Wij komen zeker nog een keer terug! Hans, Irene, Dries e.a bedankt voor jullie gastvrijheid en de fijne tijd!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie camping met grote plekken

Jeroen
18-8-2014

Deze zomer hebben wij op drie hele mooie rustieke campings gestaan in Portugal, waarvan O Tamanco er een was. De andere waren Quinta Valbom en Quinta Oudelouca. Op O Tamanco hadden wij een mooie plek met veel privacy. Helaas hadden wij in de avonduren veel last van muggen.

Onze kinderen hebben zich op deze camping uitstekend vermaakt. De dieren en het zwembad vonden ze erg leuk. De ligging nabij een drukke weg vind ik toch een domper.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervolle camping

mazon
20-7-2014

Wij waren 4 nachten op deze camping in een houten huisje. Het huisje was goed toegerust met een eigen tuin. Het nadeel was dat het tweepersoonsbed te kort was en geen privacy was in de tuin. Een aantal grote planten als heg kunnen hiervoor uitkomst bieden. Verder hebben wij het heerlijk gehad op de camping. Hoewel je dicht bij de snelweg zit zijn er op de camping veel mooie planten en bomen. Ook de ganzen en kippen die rondlopen geven een gezellige sfeer. Het eten in het restaurant was goed en het terras was ook sfeervol ingericht. De eigenaren zijn erg aardig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk Portugal (with a dutch bite)

Fam Faber
28-10-2013

Voor de herfstvakantie een weekje naar O'Tamanco, samen met ander gezin in de 2 bungalows. Voor zowel ouders als de kinderen prima. Aangezien eind oktober iets koeler/ natter is konden we zelfstandig gebruik maken van de serre bij de Cantina, zelf een vuurtje in de haard stoken en spelletjes doen. Onze kinderen konden helemaal vrij de camping over. Ook nog 3 avonden mogen genieten van culinaire kwaliteiten van Hans. Hans en Irene laten het helemaal vrij, maar als je ze nodig hebt zijn ze goed benaderbaar. De ligging in de buurt van de snelweg is prima: je hebt er geen last van en bent zo op pad. We hebben dan ook veel uitstapjes gedaan, met name naar de onovertroffen standen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Liefst telkens weer

saar
29-7-2013

De twee talentvolle eigenaren Hans en Irene hebben een paradijsje opgebouwd. De algehele sfeer en stijl, de menukaart, werkelijk alle getuigt van toewijding en originaliteit. Hun slogan 'down to earth, up with style', dekt de lading volledig. Voor de tweede keer in vijf jaar bezocht. We wilden nl. altijd nog eens terug. Zie ook eerdere recensie. Deze bijzondere, kleinschalige camping blijft je namelijk bij. Een heerlijke plek. Prachtig groen, een speelparadijs voor kinderen. Overzichtelijk en veilig, de kinderen zijn nooit ver weg. Veel Nederlandse gezinnen; de (basis)schoolgaande jeugd had elkaar in no time gevonden. Het personeel vriendelijk en betrokken. In directe nabijheid van de camping liggen snelwegen IC1 en IC8. Het is de afstand vanuit Nederland meer dan waard. Gewoon 'n keer meemaken! Tot slot nog een ode aan de café caramelo. Hemels...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Hele fijne plek!

Roos
26-8-2012

Op voorhand niet van plan, maar uiteindelijk zijn we bijna 3 weken gebleven. Heerlijke tijd gehad en denk dat we de camping in 2013 weer even bezoeken. Gunstig gelegen: vlakbij zee en mooie steden. Lissabon te bereizen per trein vanuit Pombal. Daarnaast op de camping een fijn zwembad en een heerlijke cantina. Niets fijner om daar neer te ploffen na een stranddag met een sangria en lekker eten. In Portugal zijn goede campings dun bezaaid. Dit is er een!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Paradijs in Portugal

Marc Schurink
21-7-2012

Wij zijn net terug! Deze plek is meer dan de gegeven cijfers. Het is een plek die met hart en ziel is gemaakt. Hans, Irene, Dries en al het personeel zijn bezig om je dat te geven waarvoor je er komt, een heerlijke vakantie. De camping is zo mooi dat het lastig gaat worden om weer zo'n plek te gaan vinden de komende jaren.

Er is genoeg te doen in de omgeving en Irene staat altijd klaar met een idee.

Normaal koken wij bij de tent, maar door de culinaire kunsten van Hans is dat er maar twee keer van gekomen.

Dries loopt hele dagen rond als bezige bij en helpt je wanneer je dat vraagt.

Het personeel helpt met een lach! Nog nooit heb ik het mee gemaakt dat als je een vraag had die zo snel en als vanzelf sprekend werd opgelost. Alles met als doel om je vakantie zo soepel mogelijk te laten verlopen! De camping trekt een erg leuk publiek van alle leeftijden!

Al schrijvende merk ik dat ik het niet goed in woorden kan weer geven, kortom een absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

best bewaarde kampeergeheim van Portugal

saar
13-6-2012

Uitzonderlijk smaakvol opgezette, overzichtelijke, kindvriendelijke camping. Gezellig, knus, prachtig in z'n eenvoud. De eigenaren hebben oog voor detail en de camping onderscheidt zich door het geheel eigen karakter. Serieus materiaal voor (reis) glossy's. Heeft precies de juiste ingrediënten voor een publiek dat schoonheid in eenvoud weet te herkennen en daarin steeds nieuwe kleine ontdekkingen doet. Wij kamperen al vele jaren overal in Portugal. Eerst zonder, nu met jonge kinderen. Dit is een waar kinderparadijs en zelf kom je tot rust. Het Portugese sfeergevoel blijft niet buiten de poort maar is alom aanwezig op deze karaktercamping. Een kampeerbeleving die je bij blijft en waardoor wij zeker zullen terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping O Tamanco in Lourical, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping O Tamanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.