8,3

5 reviews over Camping O Tamanco in het Nederlands

Prachtige oase! Topcamping

Familie de Slegte
15-8-2019

Wat een prachtige plek. Een waar paradijs met oog voor detail in aankleding van de gehele camping. Dit geldt ook voor het groen, maar zeker ook voor de Cantina en het restaurant. Het restaurant heeft heerlijk en gevarieerd eten. Sanitair prima schoon. Wij sliepen in één van de prachtige yurts, met gedeelde yurt-keuken. Ook de kampeerplekken zijn prachtig, ruim opgezet en in het groen. Prima uitvalsbasis voor stedenbezoek aan Lissabon, Leira, Coimbra, Figueira de Foz en Porto. In Figueira de Foz zitten prima surfscholen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Koud onthaal

Pauline
5-8-2018

Onderstaande reviews zijn allen op waarheid gebaseerd. Een grote doorn in ons oog was de gastvrijheid die de eigenaars niet op konden brengen. Opa Dries maakt het allemaal goed. De eigenaresse kijkt je raar aan bij aankomst, geen hand of voorstellen, zeer zakelijke ongeïnteresseerde inschrijving. Ze geeft antwoord op de vragen die je hebt, maar that’s all. Bij het contant afrekenen volgt ook geen gesprek. “Hebben jullie het naar je zin gehad?”, goede reis verder of een dank-je-wel kan er niet af. Kortom voor een warm onthaal moet je er niet heen gaan.

Fantastisch mooie en fijne camping

Ravensbergen
20-7-2018

Prachtige camping, fijne plekken, zeer goed eten en een heerlijke sfeer. De golfsurfspots aan de kust zijn super.

Super camping

Susanne
25-8-2015

Mooie en met zorg aangelegde, gastvrije camping met grote plaatsen. Wat een bijzondere plek. Wij hebben er in juli 3 weken gekampeerd met onze kinderen van 15, 15 en 12. We hebben het er heerlijk gehad. Er waren veel kinderen in dezelfde leeftijd, een prima zwembad en voldoende plek voor pubers om elkaar op te zoeken. Alles mag en alles kan op deze camping. Eigenaren Hans en Irene en (schoon)vader Dries zijn heel easy going, gezellig en gastvrij. In het restaurant kun je voortreffelijk eten. De wasgelegenheden zijn ruim en schoon. We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super camping met scherp oog voor de details

Fam van den berg
26-6-2013

Deze camping is een feest. Alles maar dan ook alles is mooi en smaakvol! De sfeer is vintage. Er is een geweldige Cantina. Alle spullen, de combinaties, de koffie, het gastvrije onthaal. Dit is meer dan kamperen, dit is oprecht genieten! De beplanting op de camping is ook zo mooi. Je waant je echt in tropisch Portugal. De ligging van de camping is het enige kleine minpuntje. De eigenaren werden er zelf ook door verrast dat er ineens een weg vlakbij de camping werd aangelegd, maar ja dat is Portugal. Op de camping merk je er overigens niets van. Het is echt een oase. Wij zaten met onze twee jongens in de Yurt en de Tipi. De Yurt had een houtkachel, waar je ook op kon koken. Wat hebben we genoten. Onthaasten dat is het woord dat me te binnen schiet. Need I say more? Doen gewoon meteen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping O Tamanco in Lourical, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping O Tamanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.