Camping O Tamanco

Meer campinginfo

57 reviews over Camping O Tamanco

• 2018
    8conny20-07-2018

Ga het zelf ervaren en geniet !

Wat een bijzonder mooie, verzorgde camping. Prachtige bloemen en struiken doen denken aan een botanische tuin. Gastvrijheid; je voelt je welkom en een beetje thuis. Ligt gunstig om veel te zien (alles binnen max. een uurtje rijden). Niets op aan te merken; het is er heel fijn (ook voor kinderen tot een jaar of 10).

• 7Eetgelegenheden

• 8Johan04-02-2018

Gezellige stek!

Verwacht geen overweldige luxe of bijzonder entertainment. Wat je wel krijgt is het echte campinggevoel en een echt relaxed sfeertje. De eigenaars verzorgen wekelijks een gezellige lunch of diner aan tafel met mede gasten. De bakker komt aan huis en lokale produkten koop je aan de kar. de eigenaar is altijd bereid met raad en daad te helpen bij eventuele probleempjes.

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    9Hanny & Ton18-08-2017

erg mooie camping.lekker eten.Veel info van eigena

Fijne schaduwplekken. Géén negatieve ervaringen.

• 10Staat v/h sanitair

• 10hanzel12-08-2017

superlatieven schieten te kort

Fantastisch wat een mooie en fijne camping. Dichtbij zee en cultuur.

• 6Zwaantje Oostwoud05-07-2017

Natuurcamping

Ruig terrein camping met veel schaduw. Opzet is goed, sanitair prima. Leuk dat er eigen geteelde groente e.d verkocht wordt. Fietsen in omgeving valt tegen, wel 1 route naar Atlantische kust. Eigenaresse zeer onvriendelijk en niet geïnteresseerd in gasten, groette niet bij vertrek.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

9André Nagengast13-11-2016

Aanrader

Prima camping met mooie plekken. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Heel relaxte sfeer. Voorbij het dorp uitstekende fietspaden naar de oceaan. Supermarkten op twee km afstand. Schoon sanitair en prima (klein) zwembad, heerlijk om af te koelen. En veel te bezichtigen in de omgeving, Coimbra, Fatima enz.

• 9Milad & Ryanne30-07-2016

Geweldige plek

We verbleven in een van de tubes en het was een unieke ervaring. De camping is niet groot, maar daardoor juist gezellig. Wij zijn geen kampeerders, maar vonden het een hele mooie plek, zeker qua inrichting. Alle voorzieningen waren uitstekend en het eten was super goed. Irene en haar man hebben een bijzondere plek gecreëerd in Portugal. We vonden het jammer dat we er maar twee dagen waren, het liefst bleven we nog zeker een paar dagen langer.

• 9Eetgelegenheden

• 9Maria26-07-2016

Supermooie relaxe plek

Een heerlijke plek om te verblijven.Lekker zwembad en de eetzaal en terrein is super leuk ingericht.Wij hebben een fijne tijd hier gehad.Een plek waar je makkelijk contact maakt met andere mensen en de eigenaars kunnen echt lekker koken! Kortom echt een aanrader!

• 9Irene04-07-2016

vriendelijk en sfeervol

Op deze camping is veel aandacht besteed aan het creëren van sfeer en zorgen dat iemand zich prettig ('thuis') voelt. Ik vond de inrichting van de camping en de cantina erg prettig en mooi. Zelfs de ruimte voor de was ziet er leuk uit door aandacht voor details. Veel plekken zijn mooi verscholen in het groen van het prima bijgehouden terrein. Het sanitair wordt goed schoon gehouden en oogt prettig. Aan alles is gedacht, de eigenaars weten zich heel knap te verplaatsen in de gasten (veel Nederlanders). Die daardoor de boel netjes houden. Het zwembad is heerlijk. Misschien als het drukker is wel wat klein maar in het voorseizoen prima. Bij aankomst voelden wij ons erg welkom en we kregen veel informatie en een kaartje over de omgeving. Het strand is heerlijk, zelfs als er nog een beetje mist hangt! Een zeldzaam leuke camping die met veel toewijding wordt gerund.

• 9Eetgelegenheden

• 10Gerda Koek van Esveld26-06-2016

Deze camping is en blijft onze favoriete camping!

Hier waan je je in het paradijs! Wij zijn hier meerdere keren naar toe geweest en blijven dit ook doen! De bloemen de ruimte de rust! Het zoutwaterzwembad. Wel een beetje diep 1.80 mt. Het lekkere eten van Hans! Het mooie strand: Praia do Osso de Baleia! De uitstapjes naar Fatima en Porto. De bron Fonte de Pedra, de markt op zondag in Lourical, de vriendelijke eigenaren en niet te vergeten (schoon)vader Dries. Altijd tijd voor een praatje en behulpzaam indien nodig. We zijn er nog lang niet op uitgekeken. En met de coördinaten in je route- navigatie-systeem eenvoudig te vinden! Het water op de camping is prima drinkwater.

5 tips over Camping O Tamanco

• Joost08, 19-07-2013

Veel ooievaars door de verrassende rijstvelden in de omgeving. Bekijk tijdens de leuke markt in het nabijgelegen Lourical de vele ooievaars op de schoorstenen.

• saar, 29-07-2013
    • Kasteel van Leira
    • Bezoek aan Aveiro (leuk met kids, rondvaart met vissersboot)
    • het onbeduidende dorpje Leirosa, waar je bijna zou omdraaien als je in eerste instantie een giga gedrocht van een energiecentrale ziet opdoemen. Gewoon doorrijden naar het dorp. We waren de enige toeristen en toevallig aanwezig zijn bij de het binnenhalen van de visnetten op het strand, waarvoor bijna het hele dorp uitliep.
    • De geplastificeerde kaartjes met hardlooproutes rond de camping.

• Evert en Tineke van der Wall, 01-01-2012

Ideaal voor een bezoek aan de universiteitsstad Coïmbra, de prachtige stranden a/d Westkust (30 min fietsen), de havenstad Figueira-da-Foz of de levendige stad Leiria met EK-stadion.

0 vragen over Camping O Tamanco

• Aantal campingplaatsen50 tot 200