Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping)
9,5

100 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) in het Nederlands

mooie rustige plek om te genieten

karen peersman
24-7-2016

We werden heel hartelijk ontvangen door de supervriendelijke eigenaars. We logeerden op het domein in 1 van de tenten, waar het heerlijk logeren was (luxekamperen, goede bedden, heerlijk koel 's nachts). Een leuk zwembad met zout water, hulp en tips van de sympathieke eigenaars, die ook een bibliotheek hebben waar wij heel wat boeken uit mochten lenen.

Mooie wandelingen vanuit de quinta.

De eigenaars hebben er ook voor gezorgd dat je bij de restaurants in de buurt de menukaarten in het Nederlands kan lezen.

Op een boogscheut van de quinta is er een aangelegd strandje aan de rivier, heel leuk om met de kinderen te vertoeven.

Astrid en Ben, Eigenaar, 23-8-2016

Beste Karen,

Dank voor jullie review! Wij hebben ook genoten van jullie prettige aanwezigheid op onze Quinta!

Er is niets op te noemen wat niet goed was. Het is een netjes verzorgde quinta. Zwembad is van zout water wat goed is voor je huid. Vele zitjes waar je je even terug kan trekken. Het ontbijt is top, diverse broodjes, vers sinaasappelsap, heerlijk beleg. Kortom een feestje om de dag lekker te beginnen!

Astrid en Ben, Eigenaar, 17-7-2016
Ha Jitske en Paul, dank voor jullie complimenten. Wij hebben genoten van jullie aanwezigheid. Sempre bem-vindos na nossa quinta! Oftewel jullie zijn altijd weer welkom!

Super, rustig, prima ligging

greet
15-7-2016

Goed: goede uitvalsbasis voor uitstappen, rustig, mooi uitzicht, gezellig dorpje, vriendelijke uitbaters, uitstappen met Ben, bediening, mooie wandelomgeving

Niet: moeten we nog ontdekken...

Helemaal geweldig!!

Anita van Veen-Kramer
12-7-2016

Zeer gastvrij ontvangen door Ben en Astrid, prachtige kamer met mooi uitzicht.

Het ontbijtbuffet was heerlijk, voor ieder wat wils.

Mooi zwembad en fijne zitjes op de Quinta om je even terug te trekken, als je dat zou willen.

De gastheer en gastvrouw hebben veel tips wat je allemaal kan bekijken in de buurt en hebben verschillende routes voor prachtige wandelingen. Kortom een zeer geslaagde vakantie!!

Astrid en Ben, Eigenaar, 13-7-2016
Ha Anita en Siem, Dankjewel voor jullie ervaringen. Wij vonden het ook geweldig leuk jullie weer een keertje bij ons te hebben als gast!

Een heerlijke plek voor een ideale vakantie!

Ank Masee
10-7-2016

De gastvrije en vriendelijke eigenaars van deze quinta verwennen je met een sfeervolle kamer, heerlijke bedden, uitgebreid ontbijt en vele sfeervolle plekjes rondom het huis en zwembad!

Lopend het dorp in vind je heerlijke restaurants waar je verukkelijk kan eten!

Een echte aanrader!

Astrid en Ben, Eigenaar, 11-7-2016
Ha lieve Ank en Han, Dank jullie wel voor deze review. Wij hebben ook enorm van jullie aanwezigheid genoten!

Geweldig

Elvira Jungslager
6-7-2016

Een prachtige plek, lieve gastvrije mensen, een eigen appartement of luxe kamer/ of tent..alles is mogelijk. Heerlijk zwembad en een uitgebreid ontbijt. Vlak bij een schattig dorp en midden in een mooie omgeving met genoeg mogelijkheden van stad tot natuur.

Geen negatieve punten gevonden..misschien alleen dat de week te snel om ging.

Astrid en Ben, Eigenaar, 9-7-2016

Ha Elvira,

Wij hebben ook genoten van jullie Sw(z)ingende aanwezigheid op onze Quinta. Hartelijk dank voor je review. Liefs van ons twee.

Echt fantastisch, je voelt je welkom

Hans Verhoeven
5-7-2016

Alles zonder meer goed, 1 week gast bij Ben en Astrid voelt als drie weken relaxen op een cruiseboot

Astrid en Ben, Eigenaar, 5-7-2016

Ha Hans,

Dank voor je reactie. Groetjes aan Ellen en weet dat jullie altijd weer welkom zijn!

Helemaal top!

Rick van Veen
4-7-2016

De ligging was zo geweldig een moment voor je zelf. Het adembenemende uitzicht met de zonsondergang! Ik ben hier echt tot rust gekomen. De goeie service mmet koud bier bij het zwembad heerlijk. Het was wat aan de dure kant maar het is het zeker wel waard. Nu al helemaal met de tenten!

Ben en Astrid, Eigenaar, 5-7-2016
Ha Rick, Fijn dat jij ook zo hebt genoten. Hopelijk heeft iedereen het grapje door dat " het aan de dure kant" was. Maar wij begrepen die wel hoor. Groetjes Astrid en Ben

in een woord Geweldig

Tiny van Veen
4-7-2016

De warme ontvangst je wordt er compleet in de watten gelegd

De excursies buitengewoon bijzonder zijn en het prettig is dat de eigenaar vloeiend Portugees spreekt ook ontzettend genoten van hun muziek en zang Kortom ze verdienen de awards er is daar geen wat niet Je proeft daar de liefde voor hun werk

Ben en Astrid, Eigenaar, 4-7-2016

Beste Tiny,

Dank voor je warme woorden en waardering. Wij hebben ook enorm genoten van het verblijf met "the bridge ladies",

Lieve groetjes

Astrid en Ben

pracht accommodatie met warm ontvangst.

Bram & Jacqueline
8-6-2016

Persoonlijke aandacht. Lieve warme mensen. Alles top verzorgd. Veel tips. Geweldig verblijf.

Astrid en Ben, Eigenaar, 4-7-2016

Beste Bram en Jacqueline,

Onze dank voor jullie review. Fijn dat jullie zo hebben genoten en graag tot ziens!!

Vriendelijke groeten,

Astrid en Ben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) in Lamas Ferreira d’Aves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.