Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping)
9,5

8 tips over Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping)

Fam. Bonhof, 20-7-2013
Excursies met Ben, Ontbijt op de B & B, Schilderworkshop, Rit naar het adembenemende portgebied rond de Douro, De tijgergarnalen bij het restaurant Adega ( vooraf bestellen, deze zijn wel iets duurder), de kip of inktvis van de grill bij Isabelle, en de gele, rode en blauwe wandelroute, welke beginnen bij de Quinta
Zusjes Stuijt, 9-6-2013
De fado avond in restaurant Adega in Lamas.
corien.rood, 28-5-2013

martkt in Viseu en Viseu zelf

quinta du Panascal, ( port-proeverij) super mooie omgeving

station van Satao.

eten Bij Adega

vele kerken en kathedralen zijn hier prachtig,

wandelen rondom de Quita door de eigenaren zelf uitgestippelde route zijn echt de moeite waard.

corien.rood, 28-5-2013

wandelen rond de quinta, routes van je verblijf!

eten bij Adega

port proeven bij Quinta do panascal

rijden rond de Douro.

Meta Hensen, 13-11-2012
In het nabij gelegen dorpje zijn een paar zeer gezellige restaurantjes waar je heerlijk kunt eten.
Huib Nat, 2-11-2012
Kom je vanaf het zuiden, ga dan via de hoogste pas in het Estrella gebergte. Een fantastische rit. Wel een beetje bergervaring (met autorijden) gewenst.

PIET VAN RIJNSBERGEN, 23-9-2012

Dag excursie met gastheer Ben ,

Hij laat je mooie plekjes zien ,wijn proeven (ook weer bij zo n aardige wijnboer) en traditioneel eten op de Markt.

kummu, 30-7-2012
Eten bij Adega (op loopafstand): heerlijk eten en leuke, gezellige ambiance voor weinig geld.