Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) *****

Review geschreven door M&M Stoffer

Great Zeldenzulkelieveenthousiasteeigenarenontmoet

M&M Stoffer
14-9-2016

Persoonlijke aandacht, warm onthaal. Zelden zulke lieve enthousiaste eigenaren van een B&B ontmoet. Deed ons denken aan : Ik vertrek: met je eigen idee om op zo'n manier je vak/hobby uit te oefenen in een ander land. Maar dan mét gevoel en heel goed overwogen en goed doordacht, weten wat je doet. Als gast voel je je meteen thuis. Het was onze eerste Quinta in Portugal. de eerste van 7 verschillende verblijven. maar wat een topper! Bijna jammer om dit onderkomen achter te moeten laten. Zeker met de kennis van nu. Ben en Astrid kunnen gepaste afstand houden, maar ook iedereen enthousiast maken voor de Pizza avond in de tuin, Super origineel, in een oude steenoven gebakken Pizza's met alle entourage eromheen, een feestje om niet te vergeten. Het aanbevelen van lokale restaurants. Ook in de keuze van de mensen die hen helpen (Daniela) de bediening, schoonmaak enz, enz. Het klopte gewoon met alles. Chapeau!. Een échte aanrader.