Bed and Breakfast
9,5

100 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) in het Nederlands

Heel verrassend, een oase van rust.

Pierre en Anneke de Witte
8-9-2017

Alleen maar positief. Omgeving prachtig, zeer gastvrij ontvangen door de eigenaars. Wij sliepen in het appartement, heerlijke bedden en van alle gemakken voorzien. Wij zijn hier volledig tot rust gekomen.

Het was fantastisch.

Yvonne
18-7-2017

Mooie omgeving, erg gastvrij en goede tips om in de omgeving iets te ondernemen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Gastvrijheid in alle toonaarden.

Hans & Thea van Bladel
7-10-2016

Van het moment van aankomst tot het vertrek is geweldig. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Schoon, vriendelijk, openhartig.

Gereisd Met partner in september 2016

Great Zeldenzulkelieveenthousiasteeigenarenontmoet

M&M Stoffer
14-9-2016

Persoonlijke aandacht, warm onthaal. Zelden zulke lieve enthousiaste eigenaren van een B&B ontmoet. Deed ons denken aan : Ik vertrek: met je eigen idee om op zo'n manier je vak/hobby uit te oefenen in een ander land. Maar dan mét gevoel en heel goed overwogen en goed doordacht, weten wat je doet. Als gast voel je je meteen thuis. Het was onze eerste Quinta in Portugal. de eerste van 7 verschillende verblijven. maar wat een topper! Bijna jammer om dit onderkomen achter te moeten laten. Zeker met de kennis van nu. Ben en Astrid kunnen gepaste afstand houden, maar ook iedereen enthousiast maken voor de Pizza avond in de tuin, Super origineel, in een oude steenoven gebakken Pizza's met alle entourage eromheen, een feestje om niet te vergeten. Het aanbevelen van lokale restaurants. Ook in de keuze van de mensen die hen helpen (Daniela) de bediening, schoonmaak enz, enz. Het klopte gewoon met alles. Chapeau!. Een échte aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Perfect

Sanders Cees Jj
9-9-2016

Dankzij de persoonlijke aandacht van Astrid Ben en Daniëlle is dit een perfect adres Mooie kamers met airco, prima ligging Geweldig gastheerschap Ontbijt overvloedig en alles lekker Wij hebben genoten , een omweg waard

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastisch, super gastvrij,schoon

Guus van Neijenhof
3-9-2016

Alles is er goed,top locatie

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Prachtige locatie en we voelden ons zeer welkom!

Bernardine Ligthart
2-9-2016

Een uitstekende plek om volkomen te ontspannen. We hebben genoten van de stilte, het ontbijt, het frisse zwembad en de aardige mensen die ons ontvingen.

a, Eigenaar, 3-9-2016

Beste Bernadine en Joeke, Dank voor jullie review. Wij vonden het leuk om jullie als gasten op onze Quinta te hebben. We wensen jullie veel plezier met de rest van jullie Portugal vakantie!

Het warme gevoel van 'je Welkom voelen'!

Ben Stadegaard
30-8-2016

De gastvrijheid is overweldigend! Mensen met hart voor het vak en de gasten centraal willen stellen. Wat is er niet goed? Soms hoop je op een dagje wat minder zon... Dat geluk had ik helaas niet!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Astrid en Ben, Eigenaar, 31-8-2016

Ha Ben en Sandra, wat een warme woorden. Dank jullie wel voor deze review! Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in het appartement. Enne.... die zon.... Gelukkig schijnt ie hier alle dagen!! We krijgen nog veel complimenten over de schilderingen van Nikita en Janine en Benkito!!!

Geweldig!!!

Thea Hagemans-Blijenberg
30-8-2016

Kan niets bedenken!! Alles super!

Astrid en Ben, Eigenaar, 30-8-2016

Dankjewel Thea voor jullie waardering voor onze plek! Wij zijn heel blij met je review! Kom gerust nog eens golfen!

Heerlijk!

Maaike
29-8-2016

Fijne plek om te verblijven. Mooie kamers, heerlijk zwembad, goed ontbijt, fijne mensen die dit alles verzorgen.

Astrid en Ben, Eigenaar, 30-8-2016

Ha Maaike, dank voor je lieve reactie. Wat hebben wij genoten van jouw aanwezigheid en uiteraard dat mooie zingen van je! Graag tot ziens op onze Quinta

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) in Lamas Ferreira d’Aves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Tapada (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.