Camping Toca da Raposa

CampingWeer vandaag30°18°
Camping Toca da Raposa
9,2

24 reviews over Camping Toca da Raposa in het Nederlands

Geweldige camping in een prachtige omgeving. Waren er met onze vier kinderen, van 7, 11, 14 en 16, en voor iedereen was het ontzettend leuk. Er is een heel fijn zwembad, een terrasje en een bar, waar je heerlijk kan zitten met een boek of een spelletje, wat kan drinken, en wat kan eten. De eigenaar is heel warm, relaxed en hartelijk. Er is van alles te doen in de omgeving: Coimbra, de Serra Estrella, kanoën op de rivier, wandelen, naar rivierstrandjes in de buurt. We hadden een huurtent met bijzettentje, en dat was perfect!

Fijne ontvangst op heerlijke plek

Pascal
28-7-2018

Een heerlijke plek. Heel erg fijne ontvangst! Een warm welkom van eigenares Mieke. Lekker en klein zwembad, relaxte sfeer. De meeste bomen op de camping zijn inmiddels (weer) mooi groen. Vorig jaar waren we hier ook. We kwamen nog eens een weekje langs om van de ongedwongen sfeer te genieten met onze dochter. Veel kinderen, gezellig terras. Absolute aanrader!!

Heerlijke plek.

Nienke
3-2-2018

Erg fijne plek. Mooie kampeerplaatsen en erg gastvrij. Van hieruit oa Coimbra en de Serra da Estrela bezocht. Onze dochter heeft in de buurt paard gereden bij Liesje.

Prachtig, sfeervol en kleinschalig

Mira
25-8-2017

Wat. Een. Fantastische. Camping.

Midden in de natuur, maar wel makkelijk in de buurt van een weg, ligt deze prachtige camping. Eigenaresse Mieke is ontzettend gastvrij en behulpzaam bij alles. Lekker kleinschalige camping met fijne schaduwplekken en leuk zwembadje met sfeervolle tropische planten er omheen. Mieke haalt meerdere keren per week mensen naar de camping die bijv. verse pizza of kip piripiri maken, maar het eten van het campingrestaurantje zelf is ook erg lekker! In de omgeving hebben we mountainbikes gehuurd om de prachtige dorpjes in de omgeving te verkennen, echt een aanrader.

Lieve details: overal staan fruitbomen (appels/vijgen/etc), er is een kleine boomhut en Mieke heeft 4 honden en 4 katten (waaronder 2 kittens toen wij er waren). Als je hier niet heen gaat, ben je gek.

Heel erg fijne camping!

Wim Speulman
13-8-2017

Heerlijk relaxte sfeer. De camping voelt meteen als thuis.

De regio is prachtig en je kunt vanaf de camping prima dagtochtjes doen naar Coimbra, Porto en Ciudad Rodrigo (Spanje: aanrader). Wil je gaan zwemmen in een rivier rijd dan naar Avo. Vergeet dan niet te lunchen op het terras op het eiland en de kip te bestellen.

Mieke en Co. doen iets heel erg goed. We hebben inmiddels op heel erg veel campings gestaan, maar bij Mieke voelde echt alles als top, zelfs als het misschien niet top was. Zelden zo warm en liefdevol benaderd als bij Mieke. We hebben een heerlijke tijd gehad.

Supergastvrij!

Saskia
10-8-2017

We hadden een ingerichte tent gehuurd op deze camping voorzien van matrassen. Het voldeed prima, maar was basic.

De camping is heel prettig. Wat opvalt is dat er geen regeltjes zijn. Mieke hanteert ook het principe van respect voor elkaar, dan heb je geen regels nodig. Er heerst een hele relaxte sfeer. Mieke doet er alles aan om het naar je zin te maken en blijft altijd vrolijk. Samen met de andere medewerkers zorgen ze voor een hele fijne sfeer in de bar en op het terras.

Onze kinderen waren weg van de 4 honden en de katten. Maar daar moet je wel van houden.

Het sanitair was prima.

Het zwembad is aan de kleine kant als de camping echt vol is.

In de bar kun je altijd terecht voor een ontbijtje, broodjes, een simpele daghap of snacks, een praatje, spelletjes, en meerdere malen per week een speciale maaltijd.

Ik gun Mieke en de andere medewerkers heel veel tevreden gasten!

en nog een eettip voor in de buurt... restaurant O Gouveia aan de M503-1, Lajeosa.

Klein Paradijsje

Jan T.
5-8-2017

We zoeken altijd rustige campings op, liefst met niet te veel buitenlanders en ver van de toeristenstranden. Dit was een schot in de roos, ook al wordt deze Portugese camping door een Vlaamse gerund. Maar - opvallend - de gasten waren zowel buitenlanders als Portugesen. Veel nationaliteiten en toch weinig drukte. Bovendien een mooi terras, leuk zwembadje voor de kinderen, mogelijkheid om een eenvoudg avondmaal te nuttigen, of een hap tussendoor. Een eigenares die zowel innemend als kordaat is. De Serra de Estrela op twintig minuutjes rijden. Coïmbra en Viseu binnen handbereik. Voor ons was dit een klein paradijsje.

Fantastische camping

Ton Wubben
21-7-2017

Deze camping is geschikt voor iedereen, erg gemoedelijk, oprecht en geeft je het gevoel thuis te zijn. De bar is een mooie ontmoetingsplek om campinggasten en het personeel te leren kennen. De omgeving is erg interessant, mooie strandjes langs de rivier, mooie bezienswaardigheden en wandelroutes, bv piodao. We hebben een mooie kanotocht gemaakt met river and rock. Mieke en het ondersteunende personeel zijn fantastisch! We gaan hier volgend jaar zeker terugkomen om de omgeving verder te verkennen en te genieten van deze sfeer waarom iedereen zichzelf kan en mag zijn.

prachtig, welkom, thuisvoelen

Paul en Marcella
23-6-2017

Nog nooit zo'n gastvrij ontvangst meegemaakt op een camping, niet alleen door Mieke maar ook door haar vriendinnen. Een heerlijk terras, verrukkelijk eten. Omgeving prachtig. Wandelingen in de omgeving. Één maal per week thema avond met eten. Wij maakten een Italiaanse avond mee. Daar kunnen ze in Italie nog wat van leren. Zalig. Geweldige camping, wij komen zeker terug.

Heerlijke camping met veel schaduw .

Jannet van der Spek
27-8-2016

Goede huurtenten. Goede sfeer. Je moet wel voor bijna alles rijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Toca da Raposa in Lagares da Beira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Toca da Raposa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.