Camping Municipal da Guarda

1 review over Camping Municipal da Guarda in het Nederlands

Zeer matig.

glllloeiende
22-1-2011

Het werd er na 4 uur heel druk. Iedereen stond strak tegen elkaar met caravans en campers. Het sanitair was vuil en te weinig voor zoveel mensen. Dat terwijl er een hoger gelegen deel van de camping nog een sanitair was. Daar was alles afgesloten. Gaan we niet meer naartoe!

Gereisd Met partner in juli 2009

• AdresN 18, Rua da Estadio Municipal P-6300
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal da Guarda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal da Guarda in Guarda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal da Guarda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.