Appartement Dominio Vale Do Mondego

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Dominio Vale Do Mondego

• 9ria van pelt03-06-2014

een pracht plek

we verbleven een kleine week in het prachtige huisje op het terrein van de finca. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt, uitstekende lunch en geweldig diner. Verse groenten en kruiden uit de moestuin, schalen vers geplukte kersen en maaltijden bereidt met hun eigen biologische olijfolie. En dat alles omlijst door de aandacht en de gesprekken met Eelco en Karin. De omgeving is prachtig en nodigt uit tot mooie wandelingen en mijmeringen over de vallei Kortom hier ga ik zeker naar terug.

• 10ria schimmelpennink22-05-2014

Geweldige plek veel ruimte

Prachtige plek in een overweldigend landschap, met name in mei als de brem het landschap domineert. Karin en Eelco zijn fijne gastheer/vrouw en proberen het je naar de zin te maken. We hebben prachtige wandelingen gemaakt vaak met de gastheer Eelco die een lopende enceclopedie is , bovendien een geweldige kok. De dinee,s op het terras waren een feestje. Ik heb zeer genoten en kom zeker terug. Ria Schimmelpennink

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Annette Koek21-05-2014

Nog nagenietend

Een weekje cultuur, natuur en plezier. Het op de Dominio Vale de Mondego heeft alle ingrediënten in zich voor een zorgeloze vakantie: prachtige natuur, een afwisselend programma en overheerlijke maaltijden. De wandeling door het oude cultuurlandschap met Romeinse muur, eeuwenoude gebouwen, kerkje, bergstroompjes, de rijke flora en fauna hebben diepe indruk gemaakt. Karin en Eelco, hartelijk dank voor een fantastische week !

• 8B.Poldervaart20-05-2014

Prachtig uitzicht, flexibel en gastvrij.

Zonnige studio, lekker bed, zeer stil, alleen de nachtegaal tehoren, Gastheer en vrouw doen er alles aan om je op je gemak te stellen.Huis en studio's zijn zeer rustig gelegen in het groen,prachtig wandelgebied.

• 9hennie detiger20-05-2014

geweldige mooie plek!

dominio vale do mondego in natuurpark Serra da estrella is een prachtige plek voor uitrusten, lekker eten, prima kamers, flexibele eigenaren van het landgoed en eelco heeft veel kennis van de natuur en kan geweldig koken. echt een feest om er te zijn! Een eigen auto is handig om de omgeving te verkennen.succes Hennie detiger

Karin & Eelco, Eigenaar, 20-05-2014

Danke je Hennie, we hopen je weer een keer terug te zien!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Rose20-05-2014

Meer dan een fantastische plek,WOW!

Alles klopt. Zo mooie natuur,vers eten,zeer lieve eigenaars,Eelco en Karin. Veel geleerd door Karin en Eelco die ons meenam ,lopen door bergen,dieren,bloemen,bomen,theaters noem het maar op. Dit is echt 1 van mijn mooiste vacanties! Was erg ontspannen door alles om me heen. Verder klagen onzin, valt niets te klagen maar ja ga anders naar het Hilton zou ik zeggen. Voor mij was het meer dan fantastisch en ik ga zeer veel reklame maken want -iedereen- moet daar naar toe.Dit mag je niet missen. X

Karin & Eelco, Eigenaar, 20-05-2014

Dank je wel voor deze zeer hartelijke woorden, het was een groot genoegen om je als gast te mogen ontvangen en je als vriend te mogen uitzwaaien.

• 10Family P Doorenweerd01-11-2013

Fantastische wegens de rust die er heerst

Schoon , eenvoudig , en wat bij de omgeving past . Gastvrije ontvangst en biologische maaltijden met veel groente uit eigen tuin. Alles midden in de natuur zoals eventueel kamperen tussen de Olijfbomen goede toilet/ douche voorzieningen aanwezig.

Gereisd met partner in januari 2013

• 2joke en charles boeziek06-08-2011

afschuwelijk noooooit meer

prijs kwaliteit verhouding is helemaal zoek. wij hebben in huis gezeten, volgens website met wasmachine, tv, 2 badkamers, allemaal niet aanwezig, verder oude stroep keukenkasjes zonder knopjes, wc bril viel uit elkaar, vuile magnetron, deuren die niet konden sluiten, krakende bedden omdat de vloer niet egaal was, zwembad werd steeds groen en ga zo maar door. Toegangsweg alleen geschikt voor terreinwagen. Slechte verzorging van hun dieren, tw. kippen ganzen etc. honden worden geslagen en geschopt. afschuwelijk en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Karin Sligting, eigenaar, Eigenaar, 20-05-2014

Het is jammer dat u niet heeft kunnen genieten van het huis en haar prachtige ligging aan de rivier. Hoewel wij dit huis zelf niet meer in de verhuur hebben, is het wellicht belangrijk te weten dat we midden in een groot en ruig natuurgebied zitten, dat ons landgoed een werkende boerderij is, en dat de accommodatie comfortabel en eigenzinnig is ingericht. Maar we zijn geen standaard luxe hotel. Dat wij onze dieren slecht verzorgen is absoluut niet waar. Wij hebben een biologisch-dynamische boerderij waar onze schapen, kippen, konijnen, paard en ezel met veel respect en uiterste zorg worden behandeld. Uw beeld van ons mooie en bijzondere bedrijf waar we al 7 jaar hard werken klopt dan ook absoluut niet met de werkelijkheid.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Marjon21-09-2010

Gastvrijheid in een prachtige omgeving

Wij zaten in één van de huisjes en hebben een heerlijke vakantie gehad. Inderdaad het zwembad is niet echt een zwembad, dat viel ons ook wel even tegen. Maar de rivier is op loopafstand en ook in het stuwmeer (wel met de auto) kan worden gezwommen. Als je houdt van luxe ben je misschien niet aan het goede adres, maar daar staat wel wat tegenover. Prachtige omgeving, Karin en Eelco zijn erg gastvrij en je kunt met al je vragen bij ze terecht, het eten is heerlijk en royaal (en gezellig met alle gasten aan één grote tafel), de kinderen kunnen paardrijden en mogen meehelpen in de moestuin. Het is allemaal erg ongedwongen en gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8mayke willemsen04-09-2010

Prima!!!

Herken gelukkig niets in vorige beoordeling die ik vlak voor vertrek naar Dominio Vale do Mondego las...

Prima huurtent op camping met mooi uitzicht. Waren jammer genoeg na een week de enige kampeerders.

Gastvrije eigenaars, prima eten waarbij rekening gehouden werd met kinderwensen, lekker zwemmen in 'de bak' en in de rivier, fijn zitten op het panoramaterras, kinderen konden heerlijk hun eigen gang gaan...

...en zon! Vooral veel zon!!!

Helemaal okee dus voor de flexibele en niet veeleisende vakantievierder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Appartement Dominio Vale Do Mondego info