Camping Curral do Negro

Camping Curral do Negro

1 review over Camping Curral do Negro in het Nederlands

Goedkope, eenvoudige camping in de bergen

roelof
19-9-2012

Goedkope, eenvoudige camping in de bergen bij Gouveia, tussen de bomen met veel schaduw, maar weinig gras. Niet heel veel vlakke plekken aanwezig. Eerste indruk van het sanitair was goed, maar bleek de volgende ochtend toch niet zo schoon als je zou wensen. Geen toiletpapier of wc brillen aanwezig. Zwembad aanwezig, maar zag er niet heel schoon uit. Camping ligt vanaf Gouveia aan het eind van een kronkelweg de bergen in, niet heel goed aangegeven vanuit het dorp, kaartje op de website laat aan duidelijkheid ook te wensen over. Honden zijn welkom.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Curral do Negro in Gouveia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Curral do Negro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.