Reviews over Fundao

Hotel aan de snelweg

Arie,
    27-8-2009

Hotel ligt tussen twee wegen, er is geen tuin en geen balkon.

Ontbijtbuffet zeer goed, ruime kamer, vriendelijk behulpzaam personeel

Prima hotel

H. M. Vogelzang,
    5-4-2008

Prima hotel. Prachtige kamer voor 56 euro voor z'n tweeën; INCLUSIEF ontbijt, voor de nacht van 28 maart 08 - 29 maart 08. Ligt bij een industrieterrein, misschien daarom voor toeristen niet zo geschikt voor langer verblijf. Maar voor een of twee nachten op doorreis naar of door de mooie Serra Estrela heel goed. Vriendelijke behulpzame mensen bij de receptie.

Prima hotel

H.M.Vogelzang,
    5-4-2008

Prima hotel. Prachtige kamer voor 56 euro voor de nacht van 28 maart 08 - 29 maart 08 INCLUSIEF een uitstekend ontbijt met z'n tweeën. Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie. Ligging bij een industrieterrein. Daarom voor toeristen misschien niet zo geschikt voor langer verblijf, maar voor een of twee nachten op doorreis van of naar de mooie Serra Estrela heel erg goed.

hotel nabij de snelweg dus makkelijk op doorreis enorm 2

fam.brink,
    12-3-2008

hotel nabij de snelweg dus makkelijk op doorreis

enorm ruime 2 persoons kamer,mooi ruim restaurant goed diner en ontbijt en nette bediening.

Fundao scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews