Géén boekingskosten

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

38 Reviews over Agro-turismo Quinta da Fonte

• 9Greet Buyens14-10-2018

Op deze plek kan je helemaal jezelf zijn.

Overheerlijke maaltijden met liefde bereid. De rust, de eenvoud. Het gezelschap vd honden, respect voor privacy, mogelijkheid tot contacten leggen, alsook om je volledig op jezelf te richten. Voor deze prijsklasse heb ik geen minpunten.

• 9Annemarie Roefs23-08-2015

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen!

Mooie, sfeervolle en prachtige 'camping' Het verblijf was een feestje! In het dal ligt het authentieke Quinta da fonta er prachtig bij. De eigenaren zijn reuze gastvrij en hebben voor iedereen een gezellig praatje klaar. Onze ingerichte tenten met buitenkeukentje waren ook prima. De prachtige sterrenhemel en het ontzettend smakelijke eten in een gezellig sfeer maakt het plaatje compleet. Ver van de drukke & 'bewoonde' wereld dus een absolute aanrader voor iedereen die even fijn een paar dagen wil ' onthaasten'

• 8Staat v/h sanitair
  • 10EvdP03-11-2014

Ontspanning

Met de groepsreis, welke perfect was georganiseerd door Liedewij, hebben we meerdere malen Quinta da Fonte bezocht. Heerlijk gegeten en fantastische sfeer! Ideaal voor totale ontspanning in het mooie Portugal.

• 10Thea van den Berg15-10-2014

Heerlijk rustige plek

De accommodatie is geweldig. Leuk, pittoresk en gelegen in de prachtige omgeving van midden Portugal. Met fantastisch stuwmeer in de omgeving, waar je heerlijk kunt kanoën, zwemmen en picknicken. De eigenaren Liedewij en Jolein zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De kookkunst van Liedewij is grandioos. Ik wilde dat ik thuis zo'n fantastische kok had. Ook wandelen in de omgeving onder begeleiding van Liedewij is heerlijk. Of naar een van de leuke stadjes gaan zoals Tomar en Coimbra. Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer vanuit Figueiro dos Vinhos. Wij hebben met de groep een fantastische week gehad. Liedewij en Jolein, bedankt.

• 9S. Timmer05-10-2014

Fantastische locatie

We hebben een hele mooie wandelroute gemaakt in de buurt van de camping.Daarna werden wij heel gastvrij ontvangen op de camping voor een uitgebreide lunch. Later die week hebben wij op de camping nog een paar keer gedineerd. Liedewij heeft alle keren voor ons gekookt en een vijfsterren restaurant is er niets bij. Echt TOP!

• 10AliceLettinga04-10-2014

wat een goede omgeving

Met een gezelschap van 9 mensen ,heb ik een hele fijne tijd gehad,in een hele fijne omgeving ,met twee lieve mensen,het eten was top,voor mij was het een vakantie om nooit te vergeten ,meiden jullie zijn toppie,een dikke tien.

• 9yvonne brusselaars04-10-2014

Schitterend

Een prachtige plek om je vakantie door te brengen.Mooie routes om te wandelen en een schitterende omgeving bij het stuwmeer.Het eten was fenomenaal door liedewij zelf gemaakt .Samen met jolein heel erg gastvrij het ontbreekt je aan niets. De tijd ging veel te snel en heb genoten.Ga er ook zeker nog een keer terug.Ik zeg zeker doen.

• 9Yvonne Hendriks04-10-2014

fantastische ligging in een oase van rust

Fantastische ligging midden in de natuur. Maar vooral de gastvrijheid van Liedewij en Jolein die je zo het gevoel geven dat je je hier wel thuis voelt. En dan het eten daar kan geen 5 sterren hotel tegen op Super. Hier kom ik zeker nog een terug want hier op deze locatie kom je echt tot rust

• 8grethalamme28-09-2014

aanrader

Wij kwamen hier omdat Liedewij onze gids was op onze reis in Portugal: 9 singles tussen 35 en 55. Wij waren daar drie keer te gast bij een verrukkelijk diner, gemaakt door Lidewij, waarbij Jolijn, haar partner er mede voor zorgde dat het ons aan niets ontbrak. Het ging er ongedwongen aan toe, andere gasten schoven aan en het ging er dan gezellig aan toe.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10mirjam07-08-2013

Een paradijsje

Wat een prachtige plek om je vakantie door te mogen brengen; letterlijk een paradijs. Kamperen bij n klein stromend riviertje, hangmatten tussen de bomen en loungebedden voor de tent. Onze dochter van 6 genoot enorm van alle dieren die er rondlopen, de grote hoeveelheid spelletjes en t meekijken in de keuken. Wij genoten waar zij van genoot en daarnaast de gezellige borrels, het heerlijke eten en de ultieme rust. En de luxe: iedere dag verse broodjes die je de hele dag door kan halen met naar believen een enkel plakje kaas, Jolein en Liedewij zijn altijd in de buurt en regelen van alles wat je wilt en/of nodig hebt, een prachtig meer in de buurt waar je hooguit een kampeergenoot tegenkomt, en nog veel meer luxe! Kortom: wij komen zéker weer terug!!

Camping Agro-turismo Quinta da Fonte info

Camping-informatie