Hotel Atlantida Sol

5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantida Sol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Atlantida Sol in het Nederlands

Ongezellig hotel

Caroline
11-10-2016

Kamers zijn best goed maar er hangt geen sfeer. In de ontbijtzaal is plaats voor meer dan 100 mensen en als je in oktober komt zit je daar met 4 andere stellen. Niet echt gezellig. Er komen grote gezelschappen die luidruchtig zijn. Wel direct aan de kust en naar de boulevard is het ongeveer 4 km. lopen.

slechte ondeskundige service

m.bravenboer
16-7-2010

ook in dit hotel is het nog steeds hetzelfde liedje als bijna overal in portugal.bijna niemand spreekt engels, het personeel heeft geen benul van kwaliteit, is veel te jong en bestaat kennelijk uit familie van de eigenaar. desculpe(sorry) is hun stopwoord.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantida Sol in Figueira da Foz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantida Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.