Vakantiehuis Moradias da Tapada

14 reviews over Vakantiehuis Moradias da Tapada in het Nederlands

wederom heerlijk!

saskia okker
18-6-2015

Vorig jaar hier 1 week geweest, dit keer 2 weken. Nu in het appartement. Ruim genoeg voor 2 personen. Goede bedden, goed ingerichte kitchenette, t.v. met Nederlandse zenders en ook goed werkende wifi. Fijn terrasje voor de huiskamer. Zwembad is helemaal klaar en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt, het was 2 weken rond de 25 graden. Met de huurauto diverse tripjes gemaakt, oa Tabua (kippenfestijn)Viseu, Luso, Estrellagebergte en Fig. da Foz.

Michel en Frieda: bedankt!!

heerlijk!

s.okker
31-7-2014

Mooi huisje voor ons beidjes. Ruimte genoeg en van alle gemakken voorzien. Gastheer-en vrouw bijzonder vriendelijk. Lieten ons ons eigen ding doen. Wifi werkt perfect. TV met Nederlandse zenders. Zwembad werd tijdens ons verblijf afgemaakt dus konden we lekker zwemmen. Voor herhaling vatbaar!

Prima locatie

Dick en Yvonne
11-5-2013

Wij zijn hier op aanraden van vrienden terecht gekomen. Het is een prima locatie en hebben het er uitstekend naar ons zin gehad. De beheerders Michel en Frieda zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het huisje ligt tussen de bomen waardoor je buiten een lekkere lucht ruikt van de natuur. Wat mij opviel is dat er een snelle WiFi verbinding is. Erg prettig als je even je e-mail en de krant/weer wilt checken. Het ligt centraal tussen Arganil, Coja en Tabua zodat je voldoende keuzes hebt voor de boodschappen en buiten de deur eten. Kortom: prima locatie.

Schitterend!!

J. Klopping
7-8-2012

Afgelopen zomervakantie ben ik, samen met mijn vriendin, naar deze prachtige locatie geweest.

We zijn vanuit Nederland met de auto gekomen. Het was een lange reis die goed te doen was. Toen we eenmaal aankwamen in het oude dorpje Mouronho kwamen we aan op deze locatie. We konden gelijk in ons huisje en genieten van een lekkere warme douche en een lekker bed.

De tijd hebben we doorgebracht door lekker bij het zwembad te zitten en de leuke bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken. Een echte aanrader is de waterval: Fraga Da Pena. Ook zijn we naar Coimbra geweest wat een mooie geschiedenis heeft en voor de geïnteresseerde meerdere grotere shopping- centra heeft.

Het vakantiehuis was ruim genoeg en voorzien van alle gemakken, het was goed schoongemaakt bij aankomst.

Met alle vragen konden wij terecht bij de gastheer en gastvrouw, deze waren erg vriendelijk.

We hebben er een heerlijke vakantie gehad en we komen er zeker weer een keer!

Fantastische vakantie gehad

G. Greards
28-11-2010

We hebben in Mouronho een fantastische vakantie gehad. een mooie en ruime vakantie woning in een prachtige bosrijke omgeving om lekker te wandelen en tot rust te komen. het dorp Mouronho heeft aardige bewoners en een bar/winkeltje waar je lekkere broodjes kan kopen. op 3 km afstand is een rivierstrand waar je kan zwemmen en op 19 km een groot stuwmeer met strand en restaurant. voor de kinderen was er een klein zwembad en een trampolien. de eigenaren zijn vriendelijke mensen en behulpzaam.

Een aanrader !

Jose Sproncken
29-10-2010

Heel mooie vakantiehuizen en appartement, en zeer betaalbaar. Aan de rand van leuk dorpje, Mouronho. Alles is in de buurt, terwijl de rust hier nog gegarandeerd is. Prachtige natuur (Torro), geweldig mooie steden ( Coimbra.), en natuurlijk de Atlantische oceaan. Aanvliegen op Porto , en een huurauto nemen. De prijzen zij in noord Portugal heel erg vriendelijk, maandsalaris ligt op de helft van Nederland, en het is verrassend rustig op de wegen. Een verademing na het drukke Nederland!.

Vooral niet zo toeristisch als de Algarve. De familie Vedder weet inmiddels door 10 jaar ervaring precies hoe ze mensen in de watten moeten leggen, alles pico bello verzorgd ! Dus uiteraard veel vaste Nederlandse klanten, juli en augustus beslist reserveren, anders lukt het niet ! Maar een bezoek in het voor of najaar is beslist de moeite waard, het is een geweldig zacht klimaat, kortom genieten !

Moradias da Tapada.

s.Veth
21-9-2010

Moradias da Tapada is een prachtige plek net buiten het dorpje, heerlijk we hebben genoten van ons uitzicht in deze mooie omgeving en elke dag gewandeld.Direct uit de tuin vandaan :,meerdere paden de bergen in. In de morgen verse broodjes op loopafstand uit het dorpswinkeltje.In de omgeving zijn veel leuke plekken om te zwemmen en te zonnen.Michel en Frieda zijn behulpzaam bij alles waar je iets over wilt weten.Joan heeft zich vermaakt met de kinderen die ze heeft ontmoet en veel plezier beleeft aan het zwembad.Het huis was ruim genoeg voor ons en hebben veel gebruik gemaakt van de barbeque. Hans ,Saskia,Joan,Anneke

2008

rust en ruimte in hart van portugal

Van Dongen
18-8-2008

Deze twee vakantiehuisjes van familie Vedder staan net buiten het dorp Mouronho in het hart van Portugal, op 45 autominuten van Coimbra. Andere grotere plaatsen als Arganil, Tabua, Sta Comba Dao goed bereikbaar, maar eigen vervoer is noodzakelijk.

Huisjes goed uitgerust, uitstekende service, voor kinderen is er een klein zwembad, voor liefhebbers NL tv.

Super, we willen NU weer terug!

Arjo
4-8-2008

De studio is heerlijk ruim en altijd koel. Alle meubilair, en keukenspullen die je nodig hebt. Prima bedden,genoeg warm water (duurt wel een klein beetje lang voor het warm is,is ook enige minpunt aan alles!). Eigenaars zijn fijne, gezellige mensen die je rustig je gang laten gaan maar altijd klaar staan en het je ook laten weten als er wat leuks te doen is in de buurt.

Qua ligging is Mouronho ideaal. In 45 min ben je bij de Atlantische oceaan, op alle afstanden en in alle richtingen zijn onuitputtelijke hoeveelheden mooie dingen te zien. Je kunt zelfs prima een dagje Lissabon (2.5uur rijden) of Porto (1.5uur rijden) doen vanuit Mouronho! Ideaal om niet te hoeven kiezen tussen twee geweldige steden.

Overal mooie riviertjes en meren om te ontspannen en te zwemmen of watersporten, winkels in het dorp en in dorpen dichtbij (o.a. Lidl en heel veel winkeltjes in nabijgelegen Arganil), dicht bij de schitterende Serra da Estrela (hoogste berg van Portgugees vaste land) en nog veel meer!

Mooi gelegen in natuurlijke omgeving

Tooske
25-6-2008

Mooi gelegen in natuurlijke omgeving.

Super huisje ook koel al is het buiten 30 graden of meer.

Uitstekende bedden.

afwas machine, prima keuken.

Nieuwbouw

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moradias da Tapada in Espariz / Tábua / Arroteia / Mouronho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moradias da Tapada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.