Espariz / Tábua / Arroteia / Mouronho

Reviews over Espariz / Tábua / Arroteia / Mouronho

Heerlijke gezinsvakantie!

familie swerissen,
    5-12-2018

In de herfstvakantie met onze 3 kinderen (13-13-10 jaar) in deze B&B verbleven. We hadden 2 naast elkaar gelegen kamers wat prima vertoeven was. Wakker worden op heerlijke bedden met de rivier op de achtergrond. Vervolgens een uitgebreid ontbijt en daarna de omgeving verkennen met tips van Sabine.

De boys en wij trouwens ook hebben gesuppt op de rivier, wat een rust en stilte. Prachtige natuur zo met de beginnende herfstkleuren. De jongste durfde een duik in het zwembad nog aan, maar dat was ons te koud.

Na even zoeken een sprookjesachtige plek ontdekt in de buurt van Lousa en geschiedenis opgesnoven in Conimbriga bij de Romeinse opgravingen.

Wij hebben ons zeker vermaakt en komen vast een keer terug, was nu al prima voor elkaar, maar wellicht volgend jaar in een van de luxe glampingtenten die ze gaan plaatsen, nog meer geschikt voor een vakantie met het gezin.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

yolanda saal,
    29-11-2018

Sabine en Jose, bedankt voor de leuke en mooie week. Wat een prachtige locatie aan de Rio Alva. Een prima uitvalbasis voor bezoek aan leuke dorpjes en steden in omgeving. Een prachtige natuur voor een wandeling of fietstocht.

Ook erg genoten van je soms ook authentieke Portugese maaltijden.

Gereisd met vrienden in september 2018

Landelijk gelegen met schone en ruime kamers.

Nienke Renkema,
    29-11-2018

de unieke ligging aan de rivier en de karakteristieke uitstraling maken deze B&B echt de moeite waard om te verblijven. Zodra je het pad oprijdt ervaar je rust en kalmte. De eigenaresse, Sabine doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Een uitgebreid ontbijt, waar niets aan ontbreekt. Sabine kent de omgeving en kan je goed adviseren in het ontdekken van de omgeving. Het is rustig gelegen maar stadjes en mooie wandel/fietsroutes zijn in de buurt. Ondanks de renovatie in 2018 hebben de kamers een authentieke Portugese uitstraling. De nieuwe bedden zijn van goede kwaliteit en liggen heerlijk.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Geweldig, een top locatie!

A.T Kolken,
    8-11-2018

Het was de eerste keer dat wij in een B&B verbleven maar wat hebben we genoten van het gastvrije onthaal en wat zijn wij in de watten gelegd tijdens ons verblijf bij de Quinta do Rio Alva!

Het begon gelijk al toen we binnen kwamen, we werden verwelkomt met een heerlijk drankje met allerlei lekkere hapjes. Daarna onze kamer gezien die een prachtig uitzicht heeft over de Rio Alva. Wat ligt deze B&B op een prachtige locatie, midden in de groene natuur!

We genoten ’s morgens van een uitgebreid ontbijt. Gastvrouw Sabine heeft ons allerlei tips gegeven over de omgeving. Zo hebben wij een gedeelte gefietst over de oude spoorrails waar nu een fiets- wandelpad over is gemaakt. De route gaat van Santa Comba Dão naar Viseu. Een hele mooie rit!

We hebben gewandeld in de omgeving van de B&B maar ook een stuk van het lange afstandspad. Genoten van de prachtige natuur hier!

We hebben een SUPles (Stand Up Paddling) gehad van Sabine en wat gaaf om ze

Gereisd met vrienden in september 2018

Super locatie , leuk , mooi en fris

Daniël Ester & Mike Mendes,
    5-11-2018

Heerlijke vakantie gehad !!!

Wij verbleven in july maar liefst 6 dagen en zijn heerlijk tot rust gekomen in quinta do rio alva. De kamers zijn zo nieuw en fris dat je je gewoon thuis voelt. Ook hebben ze een heerlijk zwembad waar we gebruik van mochten maken. Dit is zeker een aanrader en wij komen zeker weten terug. Wij gaan alvast boeken voor In juli.

Sabine , José en Sem Bedankt en tot snel

Mvg Daniël & Mike

Gereisd met partner in juli 2018
Espariz / Tábua / Arroteia / Mouronho scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews