Hotel Grande da Curia

Hotel Grande da Curia

7.3Goed

Portugal, Beiras, Curia

Op vakantie geweest naar Grande da Curia?

7.3Goed

• Sauna

3 reviews over Hotel Grande da Curia

• 6Daniella29-06-2010

Vergane glorie

Aan het hotel is te zien dat het hotel in de jaren 30 van de vorige eeuw een schitterend hotel is geweest. Het hotel straalt de luxe van weleer uit, maar is helaas slecht onderhouden. De tuin bijvoorbeeld staat vol onkruid, het buiten-zwembad is niet meer in gebruik. Het binnen zwembad is klein, maar schoon. De kamer zijn groot, met een hele grote badkamer. Bedden zijn goed (harde matrassen). Maar ook de kamers en gangen zijn toe aan onderhoud. Het hotel is wat afgelegen en bij ons bezoek (half juni) erg rustig. Het ontbijtbuffet is goed. Een tip: als je de doorgaande weg iets terug rijdt, zitten er veel goede restaurants langs de weg.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Natasha20-06-2010

Beleef het verleden

Het hotel is zeer gedateerd, maar wel goed onderhouden. Je voelt dat dit ooit bruisend is geweest, vol met sjieke badgasten die kwamen kuren. Nu wordt het bijna een curiosa. Nog wel mooi ingericht, meubels van 'toen'. Diverse ontmoetingszalen. Prachtige oude kamer, hoge ramen, houten shutters voor de ramen, stijlvolle 'ouderwetse' badkamer. Leuk om hier een nachtje op doorreis te verblijven en wat te wandelen. Ontbijt was prima.

Gereisd met partner in september 2009

• 7loes09-11-2009

Mooi maar zakelijk

Koele ontvangst, je krijgt je kamersleutel en moet het dan zelf verder uitzoeken. Personeel is onvriendelijk. Ik was ziek en werd twee maal wakker gemaakt door kamermeisjes die niet wisten dat de kamer al schoongemaakt was. Wij hadden VIP Service geboekt: a) water en fruit op de kamer. Ik heb daar twee keer om gevraagd omdat ik medicijnen in wilde nemen maar ik moest en zou wachten tot na 3 uur. b. er zat ook een vrij entree in de Spa in , maar iedereen kon daar zo binnenlopen, er was geen personeel. Het Japanse bad deed het niet en het water in het zwembad was erg koud. Wel heel mooie spa.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Grande da Curia info