Géén boekingskosten
PortugalBeirasCovasVakantieparken CovasVakantiepark Quinta do Retiro

Vakantiepark Quinta do Retiro

PortugalBeirasCovas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Quinta do Retiro voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 178 reviews

Meer vakantiepark info

178 Reviews over Quinta do Retiro

• 9Marjan18-06-2019

Prima

Kleine camping met 4 vakantiewoningen van een Nederlands echtpaar. Heel gezellige mensen die je van harte welkom heten onder t genot van n drankje. De vakantiewoningen hebben allemaal n vrij uitzicht. Wij zaten in huisje Retiro. Leuk huisje voor 2 personen. Met n heerlijke veranda en lekkere ligbedden.

• 9M. Van der Meer15-04-2019

Zou zo weer terug willen!

Ik heb zes nachten verbleven in huisje Retiro. Een heerlijk huisje voor twee personen, mooi en vrij gelegen, laag in het gebied. Prachtig uitzicht op heuvelachtig gebied met grote keien. Mijn vrienden stonden iets verderop met hun camper. We hebben heerlijk op terras van het huisje samen ontbeten en in de avond gezellig binnen met open haard aan. Fijne beheerder zorgt ervoor dat je je welkom voelt. Omgeving is ook mooi en alleen maar relaxte Portugezen meegemaakt.

• 9Janny van de Kraats02-04-2019

Geweldig

We hebben hier heerlijk gekampeerd en kunnen dit van harte aanbevelen.

• 9G.F.M. Nagel-Grob16-10-2018

Hier wil je altijd naar terug.

Tijdens onze vakantie in Portugal hebben wij weer 17 dagen op Quinta do Retiro gekampeerd. Wat was het weer fijn om in deze oase van ruimte en rust terug te keren. Het is als thuiskomen in Portugal. Een paradijsje met hier en daar wat kampeerplaatsen. Een heerlijk zwembad en perfect, super schoon sanitair en was-/afwasgelegenheid. De eigenaren Jurrie en Marga zijn lieve zorgzame en gastvrije mensen. Dank jullie beiden voor het verblijf.

Negatieve punten kan ik niet bedenken.

• 9Activiteiten
  • 10Martha Nijen Twilhaar30-01-2018

Een prachtige plek

Heerlijke rust en ruimte,zeer gastvrij, wij hebben hier 4 dagen gestaan met de camper. Prachtig sanitair ,een heerlijke sauna,en heel veel rust

• 10Activiteiten
  • 9Piet en Lia Dekkers06-10-2017

fantastisch en heerlijk rustig

De ligging in het dal het uitzicht is geweldig,het badhuis is uitmuntend en zeer schoon de mensen van wie deze plaats is zijn mense mensen heerlijk spontaan en eerlijk gelijk hun omgeving dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.en wat niet goed was dat we weg zijn gegaan in september.

• 10Activiteiten
  • 9Miriam25-08-2017

Relaxed

Wij waren hier in juli met 2 gezinnen (4 kids) in de 2 huisjes op de "berg". In een woord fantastisch. De veranda maakt het helemaal compleet en daar hebben wij elke avond gezeten en genoten van de omgeving en stilte. Het is kleinschalig en dat maakt het erg leuk. De sfeer is erg relaxed en de gastheer en gastheer creëren een heerlijke vakantiesfeer. Je kunt 2x per week mee eten met de lokale bevolking. Echt een aanrader. Kids hebben een wereldtijd hier gehad, met name omdat er veel leeftijdgenoten waren en zij heerlijk konden "chillen" bij de trampoline. Wij komen zeker nog een keertje terug.

• 8Activiteiten
  • 8Suzanne24-08-2017

Heel fijn!

Op Quinta do retiro kom je voor je rust (de naam zegt het al 'om je terug te trekken'). Toch is het er niet saai; genoeg ruimte en rust, maar ook voor kinderen genoeg te doen......zwemmen, tafeltennissen, springen op op de trampo en beken lenen in de kleine bieb. De echte Portugese sfeer krijg je mee met de gezamenlijke maaltijden, die twee keer per week worden georganiseerd.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Oedo Beer Tijs19-08-2017

Super relaxte camping met huisjes en tenten

Wij zaten samen met een bevriend gezin in de 2 huisjes 'bovenop de berg'. Wat een heerlijke plek. De terrassen waren super. De kinderen hadden meteen vriendjes waarmee ze de hele dag in de weer waren. De sfeer was heel relaxed. 2 x p week kan je mee eten. Beide keren wordt het eten verzorgd door lokale Portugezen. Heel leuk, informeel en heerlijk eten. Het natuurlijke zwembad heeft geen chloor, dat is heerlijk. De omgeving is mooi en echt wat je bij Portugal denkt: mooie oude dorpjes, riviertjes, natuur. Echt een aanrader!

• 9Activiteiten
  • 8Hans& Gerda05-08-2017

Na een paar jaar weer terug veel nog wat beter.

Je gaat hier echt heen voor je rust, maar in de omgeving is ook veel te zien, echt een aanrader. Met name het zwembad met een perfecte zuivering is helemaal te gek. Wat niet goed is, is dat het eigenlijk te ver weg ligt van Nederland, ik wil er wel vaker heen.

Vakantiepark Quinta do Retiro info

Camping-informatie