Vakantiepark Quinta do Retiro

Een prachtige plek

Martha Nijen Twilhaar
30-1-2018
  • Activiteiten10

Heerlijke rust en ruimte,zeer gastvrij, wij hebben hier 4 dagen gestaan met de camper.

Prachtig sanitair ,een heerlijke sauna,en heel veel rust

fantastisch en heerlijk rustig

Piet en Lia Dekkers
6-10-2017
  • Activiteiten10

De ligging in het dal het uitzicht is geweldig,het badhuis is uitmuntend en zeer schoon de mensen van wie deze plaats is zijn mense mensen heerlijk spontaan en eerlijk gelijk hun omgeving dit was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.en wat niet goed was dat we weg zijn gegaan in september.

Relaxed

Miriam
25-8-2017
  • Onderkomen9

Wij waren hier in juli met 2 gezinnen (4 kids) in de 2 huisjes op de "berg". In een woord fantastisch. De veranda maakt het helemaal compleet en daar hebben wij elke avond gezeten en genoten van de omgeving en stilte. Het is kleinschalig en dat maakt het erg leuk. De sfeer is erg relaxed en de gastheer en gastheer creëren een heerlijke vakantiesfeer. Je kunt 2x per week mee eten met de lokale bevolking. Echt een aanrader. Kids hebben een wereldtijd hier gehad, met name omdat er veel leeftijdgenoten waren en zij heerlijk konden "chillen" bij de trampoline. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Heel fijn!

Suzanne
    24-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Op Quinta do retiro kom je voor je rust (de naam zegt het al 'om je terug te trekken').

Toch is het er niet saai; genoeg ruimte en rust, maar ook voor kinderen genoeg te doen......zwemmen, tafeltennissen, springen op op de trampo en beken lenen in de kleine bieb.

De echte Portugese sfeer krijg je mee met de gezamenlijke maaltijden, die twee keer per week worden georganiseerd.

Super relaxte camping met huisjes en tenten

Oedo Beer Tijs
    19-8-2017
    • Onderkomen9

Wij zaten samen met een bevriend gezin in de 2 huisjes 'bovenop de berg'. Wat een heerlijke plek. De terrassen waren super. De kinderen hadden meteen vriendjes waarmee ze de hele dag in de weer waren. De sfeer was heel relaxed. 2 x p week kan je mee eten. Beide keren wordt het eten verzorgd door lokale Portugezen. Heel leuk, informeel en heerlijk eten. Het natuurlijke zwembad heeft geen chloor, dat is heerlijk.

De omgeving is mooi en echt wat je bij Portugal denkt: mooie oude dorpjes, riviertjes, natuur.

Echt een aanrader!

Na een paar jaar weer terug veel nog wat beter.

Hans& Gerda
    5-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Je gaat hier echt heen voor je rust, maar in de omgeving is ook veel te zien, echt een aanrader. Met name het zwembad met een perfecte zuivering is helemaal te gek.

Wat niet goed is, is dat het eigenlijk te ver weg ligt van Nederland, ik wil er wel vaker heen.

Mooie locatie

Friso
    10-5-2017
    • Onderkomen9

Huisjes zeer mooi gelegen in een rustige omgeving tussen de heuvels. Huisjes zijn nog nieuw en volledig ingericht. Goed zwembad met natuurwater, geeft echt wel een lekker gevoel. Tip: iets voor mei vakantie aanvegen/schoonmaken? Vanuit deze plek kun je een supermooie wandeling maken door de bossen en langs een irrigatiegoot met enorm gaaf uitzicht. Andere ervaring, torre met slecht weer en sneeuw, echt een belevenis. Heerlijk donker en rustig.

Oude reviews (archief)

• Onderkomen9

Neem een boek en je wandelschoenen mee!

Rust op het heerlijke terrein en prachtige natuur in de omgeving.

Perfect zwembad onder in het dal met rondom erg fraaie appartementen.

Marga en Jurrie zijn een fijn gastheerschap

• Onderkomen9

Je hebt niet het idee dat je op een camping bent. Vanuit ons huis zagen op een paar honderd meter afstand de andere huizen op het geaccidenteerde terrein. Het is er rustig en je hebt veel privé. Het halfopen, half begroeide terrein met een klein riviertje op het laagste punt maakt het geheel ideaal.

Een paradijs in The secret valley

Luc
    14-9-2016
    • Onderkomen10

Wij hebben heerlijk genoten in een mooi huisje, broodjes elke dag vers aan de spijker.

De slaapkamer in de onder etage was erg koel, en met de adviezen van de beheerders, hielden we het ook aangenaam koel in de woning.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta do Retiro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Quinta do Retiro in Covas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Quinta do Retiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Quinta do Retiro scoort een 9.32 uit 10 op basis van 172 reviews.